۰ نفر

فال حافظ امروز دوشنبه ۱۵ اسفند با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۰:۱۴
کد خبر: 704923
فال حافظ امروز دوشنبه ۱۵ اسفند با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۵ اسفند ماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۱۵ اسفند ماه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۱۵ اسفند با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فال حافظ امروز ۱۵ اسفند متولدین فروردین

غزل شماره ۲۴۱ دیوان حافظ: معاشران ز حریف شبانه یاد آرید

تعبیر غزل شماره ۲۴۱ حافظ در فال شما:

تازگی ها احساس تنهایی می کنید و گمان می کنید همه شما را فراموش کرده اند، اما اینطور نیست و بسیاری از دوستان نگران حال شما هستند. اگرچه برخی دوستان به شما بی توجه شده اند، با وجودی که شما در لحظات خوشی، هوای آن ها را داشته اید.

از رحمت خداوند ناامید نشوید، به زودی لطف پروردگار شامل حال شما خواهد شد. دچار عشقی یک طرفه شده اید، بهتر است خوددار باشید و با فکر و دوراندیشی عمل کنید.

فال حافظ امروز ۱۵ اسفند متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۱۶ دیوان حافظ: خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت

تعبیر غزل شماره ۱۶ حافظ در فال شما:

رقیبان و اطرافیان حسود با ظاهری دلسوز قصد فریب و خوار کردن شما را دارند. هوشیار باشید و گول ظواهر را نخورید. با کمی تلاش و اتکا به خدا و خود، گره ها را باز کنید.

سفری در پیش دارید که نتایج خوبی به همراه داشته و در کار و زندگی تان گشایش حاصل خواهد شد. به زودی به مراد و مقصودتان خواهید رسید.

در خوشی ها نیز به یاد خداوند باشید و بندگی او را فراموش نکنید.

فال حافظ امروز ۱۵ اسفند متولدین خرداد

غزل شماره ۲۹۵ دیوان حافظ: سحر به بوی گلستان دمی شدم در باغ

تعبیر غزل شماره ۲۹۵ حافظ در فال شما:

اگر می خواهید به اهداف و آرزوهای خود دست پیدا کنید از کبر و غرور برحذر باشید که راه رسیدن به مقصد را دورتر می کند. قدر ایام جوانی را بدانید، عمر در حال گذر است و این روزها دیگر برنمی گردد.

همیشه جانب اعتدال را داشته باشید و از افراط و تفریط بپرهیزید. در کارها دوراندیش و آینده نگر باشید.

با دیگران با ملایمت و محبت رفتار کنید و تا می توانید دل به دست آورید، از حرف حسودان و بددلان ناراحت نشوید، زیرا با تلاش و توکل می توانید همه آن ها را پشت سرگذاشته و به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنید.

فال حافظ امروز ۱۵ اسفند متولدین تیر

غزل شماره ۳۲۹ دیوان حافظ: جوزا سحر نهاد حمایل برابرم

تعبیر غزل شماره ۳۲۹ حافظ در فال شما:

روزگار به کام شما می چرخد و بخت و اقبال در خانه تان را زده است. نگرانی به دل راه ندهید که روزهای خوش زندگی فرا رسیده و ادامه خواهد داشت.

در این ایام شادی خداوند را فراموش نکنید و به خاطر نعمت های فراوانی که به شما بخشیده شکرگزار باشید. به عهد خود وفادار بمانید و حق دوستی را ادا کنید.

فال حافظ امروز ۱۵ اسفند متولدین مرداد

غزل شماره ۳۹۹ دیوان حافظ: کرشمه‌ای کن و بازار ساحری بشکن

تعبیر غزل شماره ۳۹۹ حافظ در فال شما:

از فریبکاری و توطئه چینی علیه دیگران برحذر باشید و با صداقت و خلوص نیت تلاش کنید تا به اهداف و خواسته دل دست پیدا کنید.

برای رسیدن به مراد دل لازم است فرصت ها را غنیمت شمرده و لحظات عمر را به بطالت و بیهودگی تلف نکنید. با ایمان و اراده آهنین جلو بروید که پیروزی با شماست.

فال حافظ امروز ۱۵ اسفند متولدین شهریور

غزل شماره ۱۰۴ دیوان حافظ: جمالت آفتاب هر نظر باد

تعبیر غزل شماره ۱۰۴ حافظ در فال شما:

ایام خوش در انتظارتان است، بخت و اقبال به شما روی آورده و همه چیز بر وفق مراد است. برکت و رونق کارتان روز به روز بیشتر می شود. در طلب چیزی هستید که با اینکه نزدیک شماست اما آن را نمی بینید.

نگران افراد بدخواه نباشید که اگر قصد آزار شما را داشته باشند خودشان دچار آسیب و گرفتاری خواهند شد. همواره به یاد خداوند باشید که او ناظر اعمال شماست.

فال حافظ امروز ۱۵ اسفند متولدین مهر

غزل شماره ۲۹۲ دیوان حافظ: قسم به حشمت و جاه و جلال شاه شجاع

تعبیر غزل شماره ۲۹۲ حافظ در فال شما:

اندوه را از دل خود پاک کرده و امیدوار باشید که اوضاع بدی که در آن قرار دارید خواهد گذشت به شرط آن که قناعت پیشه کرده و صبوری کنید. در زندگی غم و شادی های فراوان هست و هیچ گنجی بدون رنج حاصل نخواهد شد.

توکل تان به خداوند بلندمرتبه باشد. به تازگی کاری انجام داده اید که نتیجه بدی داشته، از خدا بخواهید تا شما را از خطر حفظ کرده تا به سلامت از این اتفاق ناگوار عبور کنید.

فال حافظ امروز ۱۵ اسفند متولدین آبان

غزل شماره ۴۷ دیوان حافظ: به کوی میکده هر سالکی که ره دانست

تعبیر غزل شماره ۴۷ حافظ در فال شما:

اگر به یاد خدا باشید و از هیچ تلاشی برای رسیدن به مقصود دریغ نکنید، در زندگی طعم موفقیت را چشیده و به مراد دلتان می رسید.

به زودی بخت و اقبال به شما روی خواهد آورد. از لطف و رحمت خداوند ناامید نباشید، هر شکست تجربه ای به همراه دارد و مقدمه پیروزهای آتی در زندگی می باشد. پل های پشت سر را خراب نکنید.

با بزرگان مشورت کرده و از تجربه های آن ها استفاده کنید.

فال حافظ امروز ۱۵ اسفند متولدین آذر

غزل شماره ۳۲۱ دیوان حافظ: هر چند پیر و خسته دل و ناتوان شدم

تعبیر غزل شماره ۳۲۱ حافظ در فال شما:

برای رسیدن به پیروزی و کامیابی لازم است صبوری پیشه کرده و بردبار باشید. نگرانی به دل راه ندهید که در نهایت به سرمنزل مقصود رسیده و یار را در آغوش خواهید کشید.

شکر پروردگار را به خاطر نعمت های بی دریغش به جای آورید و دل به او بسپرید. آینده خوب و روشنی خواهید داشت.

فال حافظ امروز ۱۵ اسفند متولدین دی

غزل شماره ۶۷ دیوان حافظ: یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست

تعبیر غزل شماره ۶۷ حافظ در فال شما:

برای رسیدن به معشوق تلاش می کنید اما گویا تلاش های شما کارساز نیست. امید خود را از دست ندهید که خداوند همیشه یار و یاور بندگانش است. به او توکل کنید و صبر پیشه کنید که به امید خدا به وصال یار خواهید رسید.

اگر در عشق شکست خورده اید و دچار اندوه هستید باید بدانید دنیا به آخر نرسیده، بهتر است هرچه زودتر تمام توان خود را به کار گرفته و به دنبال جبران هر آنچه گذشته باشید. با امید به خدا حتما موفق خواهید شد.

فال حافظ امروز ۱۵ اسفند متولدین بهمن

غزل شماره ۱۶۴ دیوان حافظ: نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد

تعبیر غزل شماره ۱۶۴ حافظ در فال شما:

تحولات زیبایی در زندگی رخ خواهد داد که باعث حیرت همگان شده و روح تازه ای به شما می بخشد. سلامتی از بهترین نعمت های خداوند است که خدا را شکر به شما و خانواده تان داده شده، قدر سلامتی خود را بدانید و شکرگزار خداوند باشید.

از ایام ماه های شعبان و رمضان غافل نشوید و برای رسیدن به مقصود از خداوند یاری بخواهید. ایام خوشی شما فرا رسیده و روحیه و احوال خوبی دارید. از شکست هایی که در گذشته داشتید درس عبرت بگیرید.

فال حافظ امروز ۱۵ اسفند متولدین اسفند

غزل شماره ۲۱۵ دیوان حافظ: به کوی میکده یا رب سحر چه مشغله بود

تعبیر غزل شماره ۲۱۵ حافظ در فال شما:

شما دارای اخلاق ناپسندی هستید و آن هم مقایسه خودتان با دیگران است! هیچگاه دستاوردها و خصوصیت های خودتان را با دیگران مقایسه نکنید و از روزگار و زندگی گله مند نباشید. دیری نمی پاید که اوضاع شما روبه راه می شود و از این سختی ها نجات پیدا می کنید.

در روزهای آینده به مشکلی برمی خورید که در نگاه اول سخت به نظر می رسد اما با درایت و هوشمندی شما حل می شود. صبوری پیشه کنید و به خداوند توکل داشته باشید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید