۰ نفر

فال حافظ امروز یکشنبه ۱۴ اسفند با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱:۲۳
کد خبر: 704727
فال حافظ امروز یکشنبه ۱۴ اسفند با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۴ اسفند ماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۱۴ اسفند ماه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۱۴ اسفند با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فال حافظ امروز ۱۴ اسفند متولدین فروردین

غزل شماره ۱۰۷ دیوان حافظ: حسن تو همیشه در فزون باد

تعبیر غزل شماره ۱۰۷ حافظ در فال شما:

قدر و ارزش خودتان را بدانید که اطرافیان عاشق محبت و مهربانی شما هستند. آینده سرشار از موفقیت و کامیابی در انتظار شماست و همه از پیروزی های شما تعجب کرده و در مرکز توجه قرار خواهید گرفت.

برای پیشرفت لازم است با دقت و سرعت و هوشیاری عمل کرده و تمام تلاش خود را به کار بگیرید. از تجربه فرد عالم و دانا استفاده کنید.

از غرور و تکبر حذر کنید که شما را از مسیر درست و موفقیت های پیش رو بازمی دارد.

فال حافظ امروز ۱۴ اسفند متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۶۱ دیوان حافظ: صبا اگر گذری افتدت به کشور دوست

تعبیر غزل شماره ۶۱ حافظ در فال شما:

شدیدا منتظر رسیدن خبری هستید که برای شما اهمیت زیادی داشته و دچار دلشوره عجیبی شده اید. ممکن است انتظار بیش از حدی لازم باشد، از خداوند درخواست کمک کنید و به خودش توکل کنید تا دل تان آرام شود.

ناامیدی را کنار بگذارید و سایه شک و بدگمانی به دیگران را از دل خود پاک کنید.

فال حافظ امروز ۱۴ اسفند متولدین خرداد

غزل شماره ۴۰۸ دیوان حافظ: ای آفتاب آینه دار جمال تو

تعبیر غزل شماره ۴۰۸ حافظ در فال شما:

اقبال خوبی دارید و بخت همیشه با شما یار است، از کمال و جمال زیبا همزمان برخوردار هستید و زبانزد عام و خاص شده اید اما در دل احساس خوشحالی نمی کنید و اندوهگین هستید.

غم و غصه را کنار گذاشته و با دنیا با صلح و آرامش باشید. از کدورت دست بکشید که سرنوشت خوبی در انتظارتان است. خبرهای خوبی در راه است، بی وفا نباشید.

فال حافظ امروز ۱۴ اسفند متولدین تیر

غزل شماره ۳۳۹ دیوان حافظ: خیال روی تو چون بگذرد به گلشن چشم

تعبیر غزل شماره ۳۳۹ حافظ در فال شما:

برای رسیدن به مراد دل تلاش و همت عالی لازم است، تمام تلاش خود را به کار گرفته و شکیبا باشید، خداوند بقیه کارها را درست خواهد کرد.

در سختی ها از یاری دوستان مورد اعتماد خود بهره بگیرید و به پروردگار توکل داشته باشید. در ایام خوشی دیگران را فراموش نکنید و به دوستان و یاران باوفا کمک کنید.

فال حافظ امروز ۱۴ اسفند متولدین مرداد

غزل شماره ۴۳۷ دیوان حافظ: ای قصه بهشت ز کویت حکایتی

تعبیر غزل شماره ۴۳۷ حافظ در فال شما:

توانایی و استعدادهای بی نظیری دارید که قدر آن ها را نمی دانید. بهتر است بیشتر به هوش و ذکاوت خود اعتماد کرده و از آن بهره ببرید.

از لحظه ها و روزهای عمر کمال استفاده را بکنید تا بعدا دچار خسرت نشوید. در مسیر رسیدن به آرزوها از گله کردن و غر زدن دست بردارید و خودباوری را در خود تقویت کنید.

فال حافظ امروز ۱۴ اسفند متولدین شهریور

غزل شماره ۳۰۶ دیوان حافظ: اگر به کوی تو باشد مرا مجال وصول

تعبیر غزل شماره ۳۰۶ حافظ در فال شما:

اگر می خواهید به آرزوها و اهداف خود دست پیدا کنید باید صداقت پیشه کرده و ایمان داشته باشید. درست است که روزهای سختی را می گذرانید و ناامیدی بر شما چیره شده اما باید بر خود مسلط شوید.

یاس و ناامیدی را کنار گذاشته و روحیه خود را حفظ کنید، مطمئن باشید هرآن چه صلاح باشد برای شما پیش خواهد آمد، روزهای شادی و غم می گذرد و هیچ یک باقی نخواهد ماند.

فال حافظ امروز ۱۴ اسفند متولدین مهر

غزل شماره ۱۶۵ دیوان حافظ: مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد

تعبیر غزل شماره ۱۶۵ حافظ در فال شما:

صبوری پیشه کنید تا کارها در زمان مناسب درست شوند. در تب عشقی جانگداز می سوزید، هرچه سعی می کنید نمی توانید بی خیال معشوق بشوید. مژده باد بر شما که به زودی بخت و اقبال به شما روی خواهد آورد و به مراد دل خود می رسید.

از رقیبان برحذر باشید و امور را با تکیه بر عقل و منطق انجام دهید. با ایمان به خداوند همه درد و اندوه را تحمل می کنید و روزهای خوش فرا می رسد.

دست از گله و شکایت و زاری بردارید، با توکل به خداوند و تلاش مضاعف جلو بروید. نماز صبح را فراموش نکنید.

فال حافظ امروز ۱۴ اسفند متولدین آبان

غزل شماره ۲۷۷ دیوان حافظ: فکر بلبل همه آن است که گل شد یارش

تعبیر غزل شماره ۲۷۷ حافظ در فال شما:

شک نکنید که دنیا به همین صورت باقی نخواهد ماند و همه چیز تغییر خواهد کرد. آینده نگر و دوراندیش باشید و از عجله کردن در کارها پرهیز کنید. با سختی های زندگی مبارزه کرده و درباره آینده افکار مثبت داشته باشید.

یاس و ناامیدی را از دل بیرون کنید، حرف و عمل در کنار هم باعث موفقیت می شود، به قول های خود عمل کرده و سر عهد و پیمان خود باشید. مراقب باشید که به بیراهه نروید. مسافرتان به سلامت بازخواهد گشت.

فال حافظ امروز ۱۴ اسفند متولدین آذر

غزل شماره ۲۷۱ دیوان حافظ: دارم از زلف سیاهش گله چندان که مپرس

تعبیر غزل شماره ۲۷۱ حافظ در فال شما:

کار شما شده گله و شکایت از بخت و اقبال و روزگار، از یکی از دوستان ناراحت هستید و به مراد دل نرسیده اید. اما این راهش نیست، بهتر است از خودبینی و کبر دوری کنید و واقعیت زندگی را قبول کنید تا این همه دچار اندوه نشوید.

مدتی است کاری کرده اید که از آن پشیمان شده و قصد جبران دارید، دخالت بی جا در کار دیگران شما را دچار ندامت کرده، از دخالت های بی مورد دست بردارید و به جای آن سعی کنید به دیگران راهنمایی و مشورت برسانید.

فال حافظ امروز ۱۴ اسفند متولدین دی

غزل شماره ۳۱۳ دیوان حافظ: بازآی ساقیا که هواخواه خدمتم

تعبیر غزل شماره ۳۱۳ حافظ در فال شما:

روزهای زیادی را به انتظار گذرانده اید، این مسئله شما را بی تاب و فراق و دوری از مقصود و یار باعث رنج تان شده است. برای رسیدن به سرمنزل مقصود باید در کنار تلاش و کوشش به خداوند توکل کرده و از یاری بخواهید.

اگرچه راه رسیدن به مقصود دور و پرپیچ و خم است اما مایوس نباشید، همه چیز را به خداوند بسپارید. اگر لز یک راه به نتیجه نرسیده اید راه های دیگر را امتحان کنید تا به آن چه می خواهید دست پیدا کنید.

فال حافظ امروز ۱۴ اسفند متولدین بهمن

غزل شماره ۲۴۲ دیوان حافظ: بیا که رایت منصور پادشاه رسید

تعبیر غزل شماره ۲۴۲ حافظ در فال شما:

مژده باد بر شما که در کارتان موفق خواهید شد و خبرهای خوب و مسرت بخشی دریافت می کنید. این پیروزی ها نتیجه تلاش و سخت کوشی خودتان است و اگر کمی غفلت کنید ممکن است از آن ها محروم شوید.

در کاری که انجام می دهید قاطعانه عمل کنید، مراقب باشید که برخی افراد سودجو به دنبال سواستفاده و به بیراهه کشاندن شما هستند. تیزهوشی و درایت داشته باشید و از اطراف خود غافل نشوید.

فال حافظ امروز ۱۴ اسفند متولدین اسفند

غزل شماره ۲۳۸ دیوان حافظ: جهان بر ابروی عید از هلال وسمه کشید

تعبیر غزل شماره ۲۳۸ حافظ در فال شما:

اگرچه تاکنون خیلی غم و اندوه کشیده اید و دنیا به کام شما نبوده اما ناامید نباشید که به زودی بخت به شما روی می آورد. برای رسیدن به هدف اگر یک راه جواب نداد راه های دیگر را امتحان کنید تا بالاخره به نتیجه برسید.

راه عشق راهی سخت و پرخطر است اما با صبوری و توکل بر خداوند به مراد دل خواهید رسید. وسواس و دودلی را از خود دور کنید و بی حوصله نباشید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید