۰ نفر

فال حافظ امروز پنجشنبه ۱۱ اسفند با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۰:۴۴
کد خبر: 704200
فال حافظ امروز پنجشنبه ۱۱ اسفند با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۱ اسفند ماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۱۱ اسفند ماه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۱۱ اسفند با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فال حافظ امروز ۱۱ اسفند متولدین فروردین

غزل شماره ۴۶۴ دیوان حافظ: بگرفت کار حسنت چون عشق من کمالی

تعبیر غزل شماره ۴۶۴ حافظ در فال شما:

به زودی به هدف خود دست پیدا می کنید، نگرانی به دل راه ندهید و به تلاش خود ادامه دهید تا به مقصود برسید. اقبال خوبی دارید. از فرصت ها کمال استفاده را بکنید.

برای برآورده شدن حاجت خود، لازم است با تلاش و کوشش و توکل بر ایزد منان جلو بروید که پیروزی با شما خواهد بود.

فال حافظ امروز ۱۱ اسفند متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۱۷ دیوان حافظ: سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت

تعبیر غزل شماره ۱۷ حافظ در فال شما:

دل بسته هرکسی شدید و به هرکس وفا کردید بی وفایی و جفا دیدید. سینه از غم و اندوه لبریز شده و از کاری که کرده اید پشیمان هستید. اما باید غم را کنار گذاشته و دست از نکوهش خود بردارید تا اوضاع عوض شود.

رویاپردازی و توقع بیش از حد و زندگی در وهم و خیال، شما را از پیشرفت بازخواهد داشت. به دنیای واقعی بازگشته و با به کار گرفتن عقل و اندیشه برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید.

از داشته هایتان لذت ببرید و استوار و محکم به مسیرتان ادامه دهید. موفقیت با شما خواهد بود.

فال حافظ امروز ۱۱ اسفند متولدین خرداد

غزل شماره ۲۹۰ دیوان حافظ: دلم رمیده شد و غافلم من درویش

تعبیر غزل شماره ۲۹۰ حافظ در فال شما:

سر دوراهی قرار گرفته اید و دچار شک و دودلی شده اید به طوری که تصمیم گیری برای شما دشوار شده است. زندگی را سخت می گیرید و در ناامیدی به سر می برید. احساس پوچی و بیهودگی می کنید.

گمان می کنید سختی هایی که به جان خریده اید هدر رفته و زندگی تان هیچ نتیجه ای نداشته، اما ماهی را هروقت از آب بگیرید تازه است. از همین جایی که هستید شروع کنید و راه خود را انتخاب کنید تا به هدف برسید.

فال حافظ امروز ۱۱ اسفند متولدین تیر

غزل شماره ۱۴۲ دیوان حافظ: دوستان دختر رز توبه ز مستوری کرد

تعبیر غزل شماره ۱۴۲ حافظ در فال شما:

به زودی درها برای شما باز می شود و به مقصود خود می رسید اما این ممکن است باعث غرور شما گردد، از کبر و غرور دوری کرده و ایمان خود را حفظ کنید. بخشش خوب است اما بی دلیل و بی اندازه جایز نیست.

دشمنان سعی می کنند باعث آزار شما شوند اما از طعنه آنان غم به دل راه نداده و به کاری که انجام می دهید ایمان داشته و ثابت قدم باشید.

بیشتر به خانواده بپردازید و سعی کنید در غم و ناراحتی آن ها سهیم شده و باری از دوش عزیزان خود بردارید. ملاقات مهمی خواهید داشت و قرض ادا می شود.

فال حافظ امروز ۱۱ اسفند متولدین مرداد

غزل شماره ۳۷۵ دیوان حافظ: صوفی بیا که خرقه سالوس برکشیم

تعبیر غزل شماره ۳۷۵ حافظ در فال شما:

همواره به یاد پروردگار باشید و از عبادت و دعا دست برندارید، از گناه دوری کنید و پول پرستی را کنار بگذارید که همه مشکلات دنیا با مادیات حل نخواهد شد.

از روزی بترسید که به آخر راه رسیده و توشه ای برای آخرت خود فراهم نکرده باشید. از دنیا لذت ببرید اما نه لذت های آلوده به هوا و هوس و گناه و بکوشید در تقوا و ایمان از دیگران پیشی بگیرید.

فال حافظ امروز ۱۱ اسفند متولدین شهریور

غزل شماره ۳۲۷ دیوان حافظ: مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم

تعبیر غزل شماره ۳۲۷ حافظ در فال شما:

به تازگی قصد انجام کاری را دارید که دیگران می خواهند شما را از این تصمیم منصرف کنند اما به تصمیمی که گرفته اید ایمان داشته باشید و از موانعی که برای شما ایجاد می کنند رد شوید.

دروغ و دورویی عاقبت خوشی به دنبال نخواهد داشت. اگر می خواهید به مراد دل برسید از ریاکاری پرهیز کرده به اندرزهای فرد دلسوز و دانا گوش کنید.

فال حافظ امروز ۱۱ اسفند متولدین مهر

غزل شماره ۱۱۵ دیوان حافظ: درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد

تعبیر غزل شماره ۱۱۵ حافظ در فال شما:

یک روز همه چیز موافق توست و دنیا به کام، روزی دیگر زمین و زمان بر علیه تو و اوضاع نابسامان! این رسم روزگار است که خوشی و ناخوشی همیشه در کنار هم خواهند بود.

دوستان شفیق و دلسوز دارید که بسیار به آن ها وابسته اید. شخصیت متعالی اما کینه جو دارید، کینه و کدورت ها را کنار بگذارید تا نام نیک از شما به یادگار بماند.

هنوز مقدمات ازدواج جور نیست

فال حافظ امروز ۱۱ اسفند متولدین آبان

غزل شماره ۲۷ دیوان حافظ: در دیر مغان آمد یارم قدحی در دست

تعبیر غزل شماره ۲۷ حافظ در فال شما:

مدتی است در خواب غفلت به سر برده و از دنیا و زندگی ناامید و دلزده شده اید. اگرچه به نظر می رسد برای رسیدن به مقصود راه پر پیچ و خمی در پیش دارید و تلاش زیادی لازم است تا به هدف خود برسید، اما ناامیدی هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. با توکل به خداوند و یاد او از جای برخاسته و به راهتان ادامه دهید.

کاری که به دنبال انجامش هستید نتایج خوبی به همراه خواهد داشت، در طول مسیر از تجربه و کمک اطرافیان دلسوز استفاده کنید. مشکلات حل خواهد شد و روزهای خوش از راه خواهد رسید.

فال حافظ امروز ۱۱ اسفند متولدین آذر

غزل شماره ۳۱۳ دیوان حافظ: بازآی ساقیا که هواخواه خدمتم

تعبیر غزل شماره ۳۱۳ حافظ در فال شما:

روزهای زیادی را به انتظار گذرانده اید، این مسئله شما را بی تاب و فراق و دوری از مقصود و یار باعث رنج تان شده است. برای رسیدن به سرمنزل مقصود باید در کنار تلاش و کوشش به خداوند توکل کرده و از یاری بخواهید.

اگرچه راه رسیدن به مقصود دور و پرپیچ و خم است اما مایوس نباشید، همه چیز را به خداوند بسپارید. اگر لز یک راه به نتیجه نرسیده اید راه های دیگر را امتحان کنید تا به آن چه می خواهید دست پیدا کنید.

فال حافظ امروز ۱۱ اسفند متولدین دی

غزل شماره ۲۳۶ دیوان حافظ: اگر آن طایر قدسی ز درم بازآید

تعبیر غزل شماره ۲۳۶ حافظ در فال شما:

چیزی از دست داده ای که شما را پریشان کرده اما نگرانی به دل راه ندهید که دوباره آن را به دست آورده و دوباره زندگی به روزهای خوش خواهد برگشت. افراط و تفریط نکنید که راز پیروزی میانه روی و اعتدال است.

گاهی به این فکر می کنید کسی به شما اعتماد ندارد و احترام گذشته را ندارید، برای بازگرداندن روزگار خوش گذشته باید همت به خرج داده و تلاش کنید.

فال حافظ امروز ۱۱ اسفند متولدین بهمن

غزل شماره ۱۰۶ دیوان حافظ: تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد

تعبیر غزل شماره ۱۰۶ حافظ در فال شما:

سلامتی از بزرگ ترین نعمت های خداوند است که تا وقتی از آن محروم نشده ایم قدرش را نمی دانیم. خدا را به خاطر نعمت های فراوان و سلامتی شکرگزار باشید.

ظاهر جدی و خشنی دارید اما برخلاف ظاهر عبوس، باطن لطیف و مهربانید ارید که از عشق و محبت لبریز است. خدا را شکر که از چشم زخم حسودان در امان بوده و رقیبی برای شما نیست.

کاری که فکر می کنید درست است انجام دهید و از طعنه دشمنان رنجیده خاطر نشوید. به زودی به مراد دل خود خواهید رسید.

فال حافظ امروز ۱۱ اسفند متولدین اسفند

غزل شماره ۴۱۷ دیوان حافظ: عیشم مدام است از لعل دلخواه

تعبیر غزل شماره ۴۱۷ حافظ در فال شما:

چرخ گردون به کام شما می چرخد و دوران کامیابی فرا رسیده، انشاءالله به زودی به مراد دل خواهید رسید و به سعادت و خوشبختی دست پیدا می کنید.

افراد حسود به دنبال توطئه چینی هستند، از افراد حسود و دورو دوری کنید و از کبر و غرور برحذر باشید تا این روزگار خوش و خوشبختی ماندگار باشد.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید