۰ نفر

فال حافظ امروز سه شنبه ۹ اسفند با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

۹ اسفند ۱۴۰۱، ۰:۳۴
کد خبر: 703727
فال حافظ امروز سه شنبه ۹ اسفند با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۹ اسفند ماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۹ اسفند ماه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۹ اسفند با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فال حافظ امروز ۹ اسفند متولدین فروردین

غزل شماره ۱۶۸ دیوان حافظ: گداخت جان که شود کار دل تمام و نشد

تعبیر غزل شماره ۱۶۸ حافظ در فال شما:

اگرچه به نتیجه مورد نظر خود نرسیده اید اما در این راه تلاش خود را کرده اید و نباید غمگین و ناامید باشید. از گذشته و شکست های آن درس عبرت گرفته و اشکال کار خود را بفهمید تا بتوانید اشتباهات را جبران کرده و به مراد دل خود برسید.

گاهی اوقات رسیدن به بعضی نیت ها به صلاح نیست و در تقدیر انسان نوشته نشده، در این لحظات باید دست از لجاجت برداشته و با فکر و سرعت عمل مقدمات آن چیزی که به صلاح است را فراهم کنید. سعی کنید نقاط ضعف خود را کشف کرده و در برطرف کردن آن ها بکوشید.

فال حافظ امروز ۹ اسفند متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۳۷۰ دیوان حافظ: صلاح از ما چه می‌جویی که مستان را صلا گفتیم

تعبیر غزل شماره ۳۷۰ حافظ در فال شما:

برای داشتن آینده روشن و سرشار از موفقیت لازم است با افراد مورد اعتماد مشورت کنید. پشت سرتان دعای خیر هست و از بلا مصون هستید. بخشش داشته باشید و به افراد نیازمند کمک کنید.

در میان جمع هر حرفی نزنید زیرا افراد سودجو و بدخواه به دنبال سواستفاده از صحبت های شما هستند. لحظه های زندگی را بیهوده به هدر ندهید و فرصت ها را غنیمت بشمارید.

فال حافظ امروز ۹ اسفند متولدین خرداد

غزل شماره ۲۸۵ دیوان حافظ: در عهد پادشاه خطابخش جرم پوش

تعبیر غزل شماره ۲۸۵ حافظ در فال شما:

دل به کمک و وعده های توخالی دیگران نباشید و به آن ها تکیه نکنید، برای رسیدن به آرزوها باید به توانایی های خود تکیه کرده و با اراده قوی و همت عالی اقدام کنید.

از بازگویی اسرار خود به دیگران دقت کنید و راز دل را پیش هرکسی فاش نکنید. به زودی خبرهای خوبی از مسافرتان دریافت می کنید. رنج و انتظار لازمه رسیدن به مراد دل است. از عجله برحذر باشید.

فال حافظ امروز ۹ اسفند متولدین تیر

غزل شماره ۴۷۹ دیوان حافظ: صبح است و ژاله می‌چکد از ابر بهمنی

تعبیر غزل شماره ۴۷۹ حافظ در فال شما:

گاهی دچار غرور و خودبزرگ بینی می شوید و با رفیقان جانی رفتار درستی ندارید، از کبر برحذر بوده و مهرتان را نثار دوستان کنید.

به جای تمرکز روی سختی ها و مشکلات زندگی و غصه خوردن برای کم و کاست دنیا، لحظه ها را با شادی بگذرانید و در کنار دوستان و خانواده با آرامش زندگی کنید.

فال حافظ امروز ۹ اسفند متولدین مرداد

غزل شماره ۲۰۰ دیوان حافظ: دانی که چنگ و عود چه تقریر می‌کنند

تعبیر غزل شماره ۲۰۰ حافظ در فال شما:

یکی از اطرافیان به شما خیانت کرده و همین ضربه بدی به شما وارد کرده، این مسئله تجربه ای است که نشان می دهد لازم است دوستان را از دشمنان شناخته و زود به هرکسی اعتماد نکنید.

برخی افراد قصد دارند از شما سواستفاده کنند، حواستان باشد که پلی برای موفقیت افراد نااهل نشوید. از ظاهربینی حذر کنید. نیتی در دل دارید که با تلاش و ثبات قدم انشالله به آن خواهید رسید.

فال حافظ امروز ۹ اسفند متولدین شهریور

غزل شماره ۲۶۴ دیوان حافظ: خیز و در کاسه زر آب طربناک انداز

تعبیر غزل شماره ۲۶۴ حافظ در فال شما:

پیوسته افکار و کلام منفی دارید و دچار غم و اندوه زیادی شده اید، ناامیدی و یاس را کنار گذاشته و غم به دل راه ندهید که غصه خوردن برای چیزهای فانی بیهوده است.

برای آرامش دل و شفای روح باید به سمت خدا بروید و از عبادت غافل نشوید. شک و بدبینی را کنار گذاشته و آینه دل را جلا دهید. برای رسیدن به مراد دل صبوری لازم است.

فال حافظ امروز ۹ اسفند متولدین مهر

غزل شماره ۱۳۷ دیوان حافظ: دل از من برد و روی از من نهان کرد

تعبیر غزل شماره ۱۳۷ حافظ در فال شما:

مدتی است غمگین و اندوهگین هستید. اما در حقیقت پلی برای دیگران شده اید تا به موفقیت دست پیدا کنند. برای جبران ضرر تلاش کنید تا جلوی آسیب بیشتر گرفته شود و شکست گذشته جبران شود.

برای رسیدن به مقصود بسیار بی صبر شده اید، نگران نباشید در آینده نزدیک به مراد دل خود خواهید رسید. قدر خود را بدانید. نیتی در سر دارید که برای عملی کردن آن باید دقت و سرعت عمل داشته و مشورت با افراد باتجربه را فراموش نکنید. به خداوند توکل کنید.

فال حافظ امروز ۹ اسفند متولدین آبان

غزل شماره ۱۱ دیوان حافظ: ساقی به نور باده برافروز جام ما

تعبیر غزل شماره ۱۱ حافظ در فال شما:

دل بستن به دنیا و خوشی های زودگذر آن چیزی جز ناامیدی به همراه ندارد. از روزهایی که در پیش دارید هراس نداشته باشید، روزهای خوبی در آینده در انتظار شماست.

به مردم عشق بورز و با مهربانی رفتار کن، که عشق و محبت کلید رسیدن به آرزوهای دلتان است. به زودی زیارتی نصیب شما خواهد شد و برکت و نعمت به زندگی تان سرازیر خواهد شد.

وصال یار نزدیک است.

فال حافظ امروز ۹ اسفند متولدین آذر

غزل شماره ۲۳۶ دیوان حافظ: اگر آن طایر قدسی ز درم بازآید

تعبیر غزل شماره ۲۳۶ حافظ در فال شما:

چیزی از دست داده ای که شما را پریشان کرده اما نگرانی به دل راه ندهید که دوباره آن را به دست آورده و دوباره زندگی به روزهای خوش خواهد برگشت. افراط و تفریط نکنید که راز پیروزی میانه روی و اعتدال است.

گاهی به این فکر می کنید کسی به شما اعتماد ندارد و احترام گذشته را ندارید، برای بازگرداندن روزگار خوش گذشته باید همت به خرج داده و تلاش کنید.

فال حافظ امروز ۹ اسفند متولدین دی

غزل شماره ۱۱۸ دیوان حافظ: آن کس که به دست جام دارد

تعبیر غزل شماره ۱۱۸ حافظ در فال شما:

خداوند همراه بندگان پاک و خالصش است. برای رسیدن به موفقیت های مالی و معنوی به درگاه خداوند بروید و هر آنچه می خواهید از او طلب کنید که ناامید نخواهید شد.

مدتی است از معشوق خبری ندارید، در آینده نزدیک به مراد دل خواهید رسید. از رقیبانی که سر راه تان هستند غافل نشوید و غرور و ریاکاری را کنار بگذارید.

فال حافظ امروز ۹ اسفند متولدین بهمن

غزل شماره ۷۸ دیوان حافظ: دیدی که یار جز سر جور و ستم نداشت

تعبیر غزل شماره ۷۸ حافظ در فال شما:

کاری انجام داده یا تصمیمی گرفته اید که از آن پشیمان شده اید و خود را سرزنش می کنید. در رسیدن به هدف ناکام مانده و شکست خورده اید و به این باور رسیده اید که کسی خواهان شما نیست و برای کسی ارزشی ندارید.

همه چیز را به زمان بسپارید که درمان هر درد بی درمانی است. شکست سرآغاز پیروزی و موفقیت است. از ناکامی ها درس گرفته و برای آینده ای روشن تلاش کنید. امید و توکل تان به خداوند باشد.

فال حافظ امروز ۹ اسفند متولدین اسفند

غزل شماره ۴۵۷ دیوان حافظ: هزار جهد بکردم که یار من باشی

تعبیر غزل شماره ۴۵۷ حافظ در فال شما:

شاید نتیجه مطلوب را نگرفته اید اما غم به دل راه ندهید زیرا تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود انجام داده اید و این مهم ترین قسمت مسئله است!

زندگی برای تان سخت شده و همه چیز را تمام شده فرض می کنید، یار به عهد خود بی وفایی کرده اما شما سر عهد و قول خود بوده اید. امید خود را حفظ کنید که راز موفقیت در همین است.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید