۰ نفر

فال حافظ امروز یکشنبه ۷ اسفند با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱:۱۳
کد خبر: 703281
فال حافظ امروز یکشنبه ۷ اسفند با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۷ اسفند ماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۷ اسفند ماه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۷ اسفند با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فال حافظ امروز ۷ اسفند متولدین فروردین

غزل شماره ۱۲۹ دیوان حافظ: اگر نه باده غم دل ز یاد ما ببرد

تعبیر غزل شماره ۱۲۹ حافظ در فال شما:

دچار غم و اندوه فراوانی شده اید و اتفاق ناگواری باعث شده شب و روزتان در فکر حل مشکل باشید اما گویا هیچ امیدی به خارج شدن از این وضعیت نیست. امید خود را از دست ندهید حتی در بدترین شرایط.

به پروردگار توکل کنید که به زودی لطف و رحمت او شامل حال شما می شود و مشکل لاینحل به راحتی و در کمال تعجب حل خواهد شد.

فال حافظ امروز ۷ اسفند متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۹۲ دیوان حافظ: میر من خوش می‌روی کاندر سر و پا میرمت

تعبیر غزل شماره ۹۲ حافظ در فال شما:

تغییر و تحول بزرگی خواهید داشت و در زمینه مادی و معنوی دگرگونی هایی رخ خواهد داد. اگرچه نقل مکان برای تان سخت است اما عاقبت خوشی دارد.

روزهای خوبی در راه است، از این فرصت استفاده کرده و رویاهایی که در سر دارید را عملی کنید.ثروتی به دست می آورید. نذرتان را ادا نکردید و همین مسئله باعث از دست دادن عزیزی خواهد شد.

فال حافظ امروز ۷ اسفند متولدین خرداد

غزل شماره ۱۶۲ دیوان حافظ: خوش آمد گل وز آن خوشتر نباشد

تعبیر غزل شماره ۱۶۲ حافظ در فال شما:

اندوهگین نباشید که این دنیا ارزش غم و غصه خوردن ندارد. روزهای جوانی یکی پس از دیگری می گذرند و اگر قدر آن را ندانید در آینده حسرت این روزها را خواهید خورد. نذر خود را ادا کنید. ارزش خود را پایین نیاورید.

کمک به افراد تنگدست و انفاق کردن در راه خدا باعث افزایش عمر شما خواهد شد. امیدتان به خدا باشد و با یاد خدا باطن خود را جلا دهید. برای داشتن آینده نیکو تلاش و اراده قوی لازم است.

فال حافظ امروز ۷ اسفند متولدین تیر

غزل شماره ۳۳۲ دیوان حافظ: مزن بر دل ز نوک غمزه تیرم

تعبیر غزل شماره ۳۳۲ حافظ در فال شما:

به توانایی ها و هوش خود اعتماد داشته و با توجه به تصمیماتی که می گیرید اقدام کنید. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و با اراده و عزم راسخ قدم بردارید.

برای چیره شدن به سختی ها و مشکلات اراده قوی و همت عالی نیاز است. سفره دل را برای نامحرم باز نکنید که پشیمانی به دنبال خواهد داشت.

فال حافظ امروز ۷ اسفند متولدین مرداد

غزل شماره ۳۴۳ دیوان حافظ: چل سال بیش رفت که من لاف می‌زنم

تعبیر غزل شماره ۳۴۳ حافظ در فال شما:

از گذر عمر و جوانی غافل بوده و فرصت های زیادی را از دست دادید، حیف که دوران جوانی دیگر هرگز بازنمی گردد. هدف هایی برای خود دارید اما هیچ تلاشی برای رسیدن به آن ها نمی کنید.

معتقدید سرنوشت و تقدیر برای شما بد خواسته و آدم بدشانسی هستید اما مقصر اصلی خودتان هستید که به اندازه کافی ارزش لحظات را درک نکردید. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. هنوز فرصت هست، دل به خدا بسپرید و از جا بلند شوید.

فال حافظ امروز ۷ اسفند متولدین شهریور

غزل شماره ۵۶ دیوان حافظ: دل سراپرده محبت اوست

تعبیر غزل شماره ۵۶ حافظ در فال شما:

به امید رسیدن به مقصود تلاش می کنید، مطمئن باشید با کمی تلاش بیشتر و صبر و حوصله به مرادتان خواهید رسید. برای تحقق آرزوها منتظر معجزه های عالم بالا نباشید و بر توانمندی های خود تکیه کنید تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

خداوند را در هیچ صحنه ای از زندگی فراموش نکنید و مراقب اعمال تان باشید زیرا او نیز همیشه ناظر و همراه شماست.

مراقب باشید که قدم های خود را کجا می گذارید زیرا یک خطای کوچک می تواند همه تلاش ها و زحمت های شما را نقش بر آب کند. قدر جوانی خود را بدانید و عمرتان را بیهوده هدر ندهید.

فال حافظ امروز ۷ اسفند متولدین مهر

غزل شماره ۸۵ دیوان حافظ: شربتی از لب لعلش نچشیدیم و برفت

تعبیر غزل شماره ۸۵ حافظ در فال شما:

متاسفانه قدر کسی که برای تان ارزش زیادی داشته را ندانسته و امروز حسرت روزهای گذشته را می خورید که چرا باعث رنجش و آزارش شدید و او را از دست دادید. اما افسوس برای گذشته سودی ندارد و آن روزها برنمی گردد.

اکنون وقت تکبر و غرور نیست، بهتر است غرور خود را کنار گذاشته و برای آشتی و دلجویی از او پیش قدم شوید تا به لطف خداوند دوباره به وصال یار برسید. از رحمت خداوند ناامید نشوید و هرچه زودتر اقدام کنید.

فال حافظ امروز ۷ اسفند متولدین آبان

غزل شماره ۱۵۸ دیوان حافظ: من و انکار شراب این چه حکایت باشد

تعبیر غزل شماره ۱۵۸ حافظ در فال شما:

اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و به توانایی ها و هوش و درایت خود اعتماد داشته باشید. انسان خوبی هستید و در خفا کارهای خوبی انجام می دهید و همین خصلت های اخلاقی باعث شده لطف خداوند در زندگی شامل حال شما باشد.

فکر کاری شما را به شدت درگیر کرده، با توکل به خداوند، تلاش و علاقه و سرعت عمل می توانید به موفقیت برسید. زود از کوره در نروید و باعث آزار دیگران نشوید.

ابتدای هر کار حتما با افراد دانا و دلسوز مشورت کرده تا تصمیم درستی بگیرید. گله و شکایت کردن دردی دوا نمی کند، از زندگی لذت ببرید.

فال حافظ امروز ۷ اسفند متولدین آذر

غزل شماره ۴۷۰ دیوان حافظ: سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمی

تعبیر غزل شماره ۴۷۰ حافظ در فال شما:

صبوری در رنج و سختی ها سرانجام نتیجه خوبی می دهد و شما را به هدفی که می خواهید می رساند. امید خود را از دست ندهید و با دوستان مورد اعتماد مشورت کنید تا بهترین تصمیمات را بگیرید.

از مشکلات و موانع زندگی فرار نکنید بلکه با مقاومت و سماجت از آن ها عبور نمایید. توکل به خداوند از بهترین کارهایی است که در لجظات دشوار زندگی چاره ساز است.

فال حافظ امروز ۷ اسفند متولدین دی

غزل شماره ۳۴ دیوان حافظ: رواق منظر چشم من آشیانه توست

تعبیر غزل شماره ۳۴ حافظ در فال شما:

نگاه و لطف پروردگار شامل حال شما شده و درهای رحمت به رویتان باز است. به مقام و عزت رسیده اید و نعمت و برکت زندگی تان به لطف خداوند فزونی پیدا کرده است.

برای انجام کاری تلاش می کنید که نتیجه خوبی داشته و برایتان سودمند است. در ایام خوشی مراقب باشید که از یاد خداوند غافل نشوید.

قدرت خود را در جهت مثبت به کار ببرید تا شکرانه نعمت های بی شمار خداوند را به جای آورده باشید. به معشوق و مراد دلتان خواهید رسید.

فال حافظ امروز ۷ اسفند متولدین بهمن

غزل شماره ۴۱۳ دیوان حافظ: خط عذار یار که بگرفت ماه از او

تعبیر غزل شماره ۴۱۳ حافظ در فال شما:

اگر دچار شک و تردید هستید یا دچار مشکل شده اید از دوستان مورد اعتماد برای باز کردن گره ها کمک بگیرید، حتی اگر احتمال می دهید با درخواست شما موافقت نکنند.

انسان با مرام و خوبی هستید و خصلت های نیکو باعث شده میان مردم معتبر باشید. شیطان در کمین است، از شر وسوسه هایش به خداوند پناه ببرید و از یاد معبود غافل نشوید.

فال حافظ امروز ۷ اسفند متولدین اسفند

غزل شماره ۲۱۹ دیوان حافظ: کنون که در چمن آمد گل از عدم به وجود

تعبیر غزل شماره ۲۱۹ حافظ در فال شما:

مژده باد بر شما که به زودی به سرمنزل مقصود رسیده و یک به یک به تمام اهداف خود دست پیدا می کنید. دست به هرچیزی می زنید به طلا تبدیل می شود و بخت و اقبال به شما روی آورده است. شکرگزاری خداوند را به جای آورید و از یاد او غافل نشوید.

گاهی دچار استرس و اضطراب می شوید که ریشه آن عدم اعتماد به نفس و تردیدها می باشد. از فرصت های پیش رو به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، عمر کوتاه است، از زندگی لذت ببرید. در لحظات خوشی همواره به یاد خداوند باشید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید