۰ نفر

فال حافظ امروز سه شنبه ۲ اسفند با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

۲ اسفند ۱۴۰۱، ۰:۱۰
کد خبر: 702374
فال حافظ امروز سه شنبه ۲ اسفند با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲ اسفند ماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲ اسفند ماه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۲ اسفند با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فال حافظ امروز ۲ اسفند متولدین فروردین

غزل شماره ۵۶ دیوان حافظ: دل سراپرده محبت اوست

تعبیر غزل شماره ۵۶ حافظ در فال شما:

به امید رسیدن به مقصود تلاش می کنید، مطمئن باشید با کمی تلاش بیشتر و صبر و حوصله به مرادتان خواهید رسید. برای تحقق آرزوها منتظر معجزه های عالم بالا نباشید و بر توانمندی های خود تکیه کنید تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

خداوند را در هیچ صحنه ای از زندگی فراموش نکنید و مراقب اعمال تان باشید زیرا او نیز همیشه ناظر و همراه شماست.

مراقب باشید که قدم های خود را کجا می گذارید زیرا یک خطای کوچک می تواند همه تلاش ها و زحمت های شما را نقش بر آب کند. قدر جوانی خود را بدانید و عمرتان را بیهوده هدر ندهید.

فال حافظ امروز ۲ اسفند متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۱۳۱ دیوان حافظ: بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد

تعبیر غزل شماره ۱۳۱ حافظ در فال شما:

برای رسیدن به مقصود نیاز به از خود گذشتن و فداکاری است. برکت به کسب و کارتان سرازیر می شود و سود هنگفتی به دست خواهید آورد. از دغل بازی و فریب مردم دوری کنید و در تجارت تقوی پیشه کنید تا روزی پربرکتی داشته باشید.

دیگران را تحقیر نکنید و با احترام رفتار کنید، در بندگی خداوند کوشا باشید تا در مقام و عزت باقی بمانید. زیارت خانه خدا در پیش است.

فال حافظ امروز ۲ اسفند متولدین خرداد

غزل شماره ۶۵ دیوان حافظ: خوشتر ز عیش و صحبت و باغ و بهار چیست

تعبیر غزل شماره ۶۵ حافظ در فال شما:

گله کردن از سرنوشت و روزگار تاثیری به حال شما نخواهد داشت. به زودی حوادثی برای شما اتفاق می افتد تا ایمان و اراده تان مورد آزمایش قرار گیرد.

بیهوده خودتان را به خاطر سختی ها و مسائل ریز و درشت نگران و اندوهگین نکنید. هیچ چیز بی حکمت نیست و برگی از درخت بدون اجازه خداوند نمی افتد.

از روزهای خوش نهایت استفاده را ببرید و شاد باشید که دنیا محل گذر است و همه چیزهای دنیوی فانی خواهد بود.

فال حافظ امروز ۲ اسفند متولدین تیر

غزل شماره ۹۸ دیوان حافظ: اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح

تعبیر غزل شماره ۹۸ حافظ در فال شما:

همت عالی و تلاش کلید رسیدن به موفقیت و مراد دل است. اگر با تمام وجود در راه رسیدن به مقصود تلاش کنید به زودی به هدف خود رسیده و در کارتان موفق خواهید شد. روزهای خوش در راه است و غم و درد فراموش خواهد شد.

در کنار کار و موفقیت، از اطرافیان و خانواده غافل نشوید. آنچه برای خودتان دوست ندارید برای دیگران هم نخواهید.

فال حافظ امروز ۲ اسفند متولدین مرداد

غزل شماره ۳۲۰ دیوان حافظ: دیشب به سیل اشک ره خواب می‌زدم

تعبیر غزل شماره ۳۲۰ حافظ در فال شما:

به زودی غم و غصه شما به پایان خواهد رسید و روزهای شاد و خوش فرا می رسد. همای سعادت روی شانه های شما خواهد نشست.

اگرچه سختی های زیادی را تحمل می کنید اما همین شرایط بد باعث می شود قدر روزهای خوش آینده را بیشتر بدانید. از لحظات عمر خود نهایت استفاده را بکنید و صداقت داشته باشید.

فال حافظ امروز ۲ اسفند متولدین شهریور

غزل شماره ۷۰ دیوان حافظ: مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست

تعبیر غزل شماره ۷۰ حافظ در فال شما:

به دیگران تکیه نکنید و با اتکا به توانایی ها و استعداد های خودتان، کارها را انجام دهید. به زودی چنان موفقیت عظیمی به دست خواهید آورد که مورد حسادت عده ای واقع می شوید و همگان در حیرت فرو خواهند رفت.

طالع شما بلند است و دست به هرچیزی می زنید طلا می شود. در این روزهای خوشی ، از احوال دیگران غافل نباشید و سعی کنید تا آن جایی که در توان دارید باری از دوش خلق خدا بردارید.

فال حافظ امروز ۲ اسفند متولدین مهر

غزل شماره ۴۲۵ دیوان حافظ: دامن کشان همی‌شد در شرب زرکشیده

تعبیر غزل شماره ۴۲۵ حافظ در فال شما:

ایام خوشی و کامیابی رسیده و بخت و اقبال به شما روی آورده است. فرصت ها را غنیمت شمرده و از آن ها کمال استفاده را بکنید.

از غرور و کبر برحذر باشید که خودپسندی عاقبت خوبی ندارد. در دوران لذت و شادی فقط به فکر خود نباشید، با مردم با مهربانی رفتار کرده و دست ضعیفان را بگیرید.

فال حافظ امروز ۲ اسفند متولدین آبان

غزل شماره ۲۱۳ دیوان حافظ: گوهر مخزن اسرار همان است که بود

تعبیر غزل شماره ۲۱۳ حافظ در فال شما:

قصد انجام کاری کرده اید که لازم است قبل از شروع حتما تمام جوانب را بسنجید و بی گدار به آب نزنید. اگر بدون تفکر قدم در راه بگذارید احتمال شکست خیلی بالا خواهد بود. نگران سختی های مسیر نباشید زیرا همه مشکلات با درایت حل خواهند شد.

اسرار دل را با هر کسی در میان نگذارید. گاهی اوقات بسیار نگران می شوید به گونه ای که تمرکز خود را از دست داده و رشته کار از دست شما خارج می شود. بیهوده روی مسائل کوچک زندگی حساس نباشید.

فال حافظ امروز ۲ اسفند متولدین آذر

غزل شماره ۳۶۸ دیوان حافظ: فتوی پیر مغان دارم و قولیست قدیم

تعبیر غزل شماره ۳۶۸ حافظ در فال شما:

روزهای سخت و پرچالش از بدیهیات هر زندگی می باشد، همانطور که روزهای خوش ماندگار نیست روزهای ناخوشی و رنج نیز برای همیشه باقی نخواهد ماند.

با تلاش و کوشش می توانید از این ایام سخت به سلامت عبور کرده و به سعادت و خوشبختی دست پیدا کنید. به راه خود ادامه دهید که درهای بسته باز خواهد شد.

فال حافظ امروز ۲ اسفند متولدین دی

غزل شماره ۲۱۴ دیوان حافظ: دیدم به خواب خوش که به دستم پیاله بود

تعبیر غزل شماره ۲۱۴ حافظ در فال شما:

در راه رسیدن به مقصود تلاش بسیار کرده اید و سختی های زیادی را پشت سر گذاشته اید، خبر خوش این است که به زودی نتیجه تمام این غم ها و سختی ها را خواهید گرفت و به سر منزل مقصود می رسید.

برای داشتن زندگی راحت و خیالی آسوده، به مردم محبت بورزید و سینه خود را سرشار از عشق کنید. از دروغ برحذر باشید و دل خود را با خصایل پسندیده ای همچون صداقت و یکرنگی جلا ببخشید.

فال حافظ امروز ۲ اسفند متولدین بهمن

غزل شماره ۳۷۷ دیوان حافظ: ما شبی دست برآریم و دعایی بکنیم

تعبیر غزل شماره ۳۷۷ حافظ در فال شما:

برای رسیدن به مراد دل باید از مسیر سخت با پستی بلندی های بسیار عبور کنید، اراده آهنین و همت عالی برای عبور از سختی های این راه نیاز است.

مراقب باشید که به بیراهه کشیده نشوید، از همفکری دوستان دلسوز و دانا استفاده کرده و صبوری پیشه کنید تا انشالله به سرمنزل مقصود برسید.

فال حافظ امروز ۲ اسفند متولدین اسفند

غزل شماره ۴۱۴ دیوان حافظ: گلبن عیش می‌دمد ساقی گلعذار کو

تعبیر غزل شماره ۴۱۴ حافظ در فال شما:

نسبت به شرایطی که در آن قرار دارید شاکی هستید، عده ای توانایی و قدرت را از شما سلب کرده اند، سکوت را بشکنید و از حق خود دفاع کنید.

فرد خیال پردازی هستید. مسائل عادی و پیش پا افتاده شما را ارضا نمی کند. برای رسیدن به اهدافی که در سر دارید باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنید و موانع را پشت سر بگذارید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید