۰ نفر

فال حافظ امروز یکشنبه ۳۰ بهمن با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۰:۱۰
کد خبر: 701989
فال حافظ امروز یکشنبه ۳۰ بهمن با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۳۰ بهمن ماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۳۰ بهمن ماه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۳۰ بهمن با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فال حافظ امروز ۳۰ بهمن متولدین فروردین

غزل شماره ۱۱۲ دیوان حافظ: آن که رخسار تو را رنگ گل و نسرین داد

تعبیر غزل شماره ۱۱۲ حافظ در فال شما:

در راه رسیدن به مقصود و مراد دل ناامید و مایوس نباشید، فاصله زیادی تا پیروزی ندارید و با کمی تلاش بیشتر به وصال یار خواهید رسید.

وقتی به ثروت رسیدید قناعت پیشه کنید تا خداوند مال و ثروت را چندبرابر کند. برای برآورده شدن حاجات، از پایمال کردن حق دیگران بپرهیزید. به خاطر جمال زیبا و جوانی مغرور نباشید که هیچیک ماندگار نخواهد بود.

با توکل بر خدا و امید به پیش بروید و شک و دودلی را کنار بگذارید.

فال حافظ امروز ۳۰ بهمن متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۳۰۹ دیوان حافظ: عشقبازی و جوانی و شراب لعل فام

تعبیر غزل شماره ۳۰۹ حافظ در فال شما:

به تازگی شرایطی فراهم شده تا بتوانید توانایی های خود را به اطرافیان به اثبات برسانید. از این فرصت بهره برده و با عقل و اندیشه همه چیز را به دست آورید.

پروردگار همیشه یاور شماست و مقام و پول و عشق به شما داده است اما آیا شما هم شکرگزار خداوند هستید و ارزش نعمت های زندگی خود را می دانید؟

فال حافظ امروز ۳۰ بهمن متولدین خرداد

غزل شماره ۱۷۵ دیوان حافظ: صبا به تهنیت پیر می فروش آمد

تعبیر غزل شماره ۱۷۵ حافظ در فال شما:

نیتی دارید که حتما عملی خواهد شد و اصلا جای نگرانی نیست. گاهی دچار غرور کاذب می شوید که عاقبت خوشی برای شما ندارد. برای رسیدن به موفقیت و سعادت با افراد دلسوز و کاردان مشورت کنید.

ظاهربینی را کنار گذاشته و از روی حرف های دیگران به آن ها اعتماد نکنید. حسودان به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به شما هستند، راز دل را برای نامحرمان فاش نکنید.

مسافری در راه دارید که در سلامت به سر می برد و به زودی بیمارتان شفا پیدا خواهد کرد.

فال حافظ امروز ۳۰ بهمن متولدین تیر

غزل شماره ۸۹ دیوان حافظ: یا رب سببی ساز که یارم به سلامت

تعبیر غزل شماره ۸۹ حافظ در فال شما:

مشکلات زیادی سر راه تان قرار گرفته و احساس ناامیدی بر شما غلبه کرده است. اگرچه به نظر می رسد همه درها به روی شما بسته شده اما نگران نباشید، روزهای سخت خواهد گذشت.

غصه خوردن دردی را دوا نخواهد کرد، بهتر است خوب فکر کرده و برای عبور از این شرایط چاره ای بیندیشید، عزم خود را جزم کنید و با توکل بر خدا اوضاع را در جهت مثبت تغییر دهید.

راز دلتان را نزد افراد حسود فاش نکنید.

فال حافظ امروز ۳۰ بهمن متولدین مرداد

غزل شماره ۲۶۲ دیوان حافظ: حال خونین دلان که گوید باز

تعبیر غزل شماره ۲۶۲ حافظ در فال شما:

اگرچه دیگران در حق شما بدی کرده اند اما جواب بدی را با بدی ندهید بلکه سعی کنید با رفتار خوب و نیت خیر با آن ها برخورد کنید که به زودی شرمنده کار خود خواهند شد.

غم و تشویش را از دل پاک کنید و با توکل به خداوند و ایمان و اراده راسخ شروع کنید که بی تردید موفق می شوید. سفر زیارتی در پیش دارید. با خانواده و همسر خود خوش اخلاق باشید زیرا او عاشقانه شما را دوست دارد.

فال حافظ امروز ۳۰ بهمن متولدین شهریور

غزل شماره ۷۵ دیوان حافظ: خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست

تعبیر غزل شماره ۷۵ حافظ در فال شما:

شکست در برهه ای از زمان به معنای تمام شدن زندگی نیست! ناامیدی را کنار گذاشته و با عزمی راسخ بار دیگر شروع کنید.

همواره شکرگزاری خداوند را به جای آورید که هیچ مشکل و شکستی بی حکمت نیست و هر رخداد به ظاهر خوب یا بد به صلاح شما می باشد.

به زودی خبری خوش دریافت می کنید که از شنیدنش خوشحال خواهید شد.

فال حافظ امروز ۳۰ بهمن متولدین مهر

غزل شماره ۲۲۸ دیوان حافظ: گر من از باغ تو یک میوه بچینم چه شود

تعبیر غزل شماره ۲۲۸ حافظ در فال شما:

به عهد و پیمانی که بسته اید وفادار باشید و باعث آزار و رنجش دیگران نشوید. دوستان منتظر شما هستند زودتر به این انتظار پایان دهید. خاطرخواه دارید برای عشق او حرمت نگه دارید. دور اندیش باشید و آینده را در نظر بگیرید.

نیتی در دل دارید که باید از خداوند برای باز شدن گره ها طلب کمک کنید. اینقدر بی صبر و بی حوصله نباشید. به خداوند توکل کنید و با عزم راسخ و ایمان قوی اقدام کنید.

فال حافظ امروز ۳۰ بهمن متولدین آبان

غزل شماره ۱۹ دیوان حافظ: ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست

تعبیر غزل شماره ۱۹ حافظ در فال شما:

دچار غم و اندوه شده اید. نگران نباشید. گمشده ای که مدتی دنبالش هستید را به زودی پیدا خواهید کرد و مشکلات و غصه ها به پایان خواهد رسید. ناامید نشوید و به مسیرتان ادامه دهید که پیروزی با شماست.

هوشیار باشید. در آینده ای نزدیک خبرهای خوبی دریافت می کنید. بعد از شب تاریک و سیاه صبح سپید در انتظارتان خواهد بود.

خوب فکر کنید و از عقل خود یاری بگیرید. به توانمندی های خود اعتماد کنید اما خود را بی عیب و نقص ندانید که هرکس خوبی ها و بدی های خودش را دارد و شما نیز از این قانون مستثنی نیستید.

فال حافظ امروز ۳۰ بهمن متولدین آذر

غزل شماره ۲۴۲ دیوان حافظ: بیا که رایت منصور پادشاه رسید

تعبیر غزل شماره ۲۴۲ حافظ در فال شما:

مژده باد بر شما که در کارتان موفق خواهید شد و خبرهای خوب و مسرت بخشی دریافت می کنید. این پیروزی ها نتیجه تلاش و سخت کوشی خودتان است و اگر کمی غفلت کنید ممکن است از آن ها محروم شوید.

در کاری که انجام می دهید قاطعانه عمل کنید، مراقب باشید که برخی افراد سودجو به دنبال سواستفاده و به بیراهه کشاندن شما هستند. تیزهوشی و درایت داشته باشید و از اطراف خود غافل نشوید.

فال حافظ امروز ۳۰ بهمن متولدین دی

غزل شماره ۳۰۰ دیوان حافظ: هزار دشمنم ار می‌کنند قصد هلاک

تعبیر غزل شماره ۳۰۰ حافظ در فال شما:

برای لذت بردن از زندگی و رسیدن به آرامش، به خداوند متعال ایمان داشته باشید و به حق توکل کنید. زندگی پر از سختی و مشکلات است، هنگام مواجهه با حوادث بردبار باشید و از پروردگار و دوستان صادق یاری بگیرید.

روحیه قوی دارید و همین خصلت باعث شده دیگران شیفته شما شوند. نگران نباشید به زودی غم و ناراحتی ها برطرف می شود. نذر خود را ادا کنید.

از گوشه و کنایه زدن به اطرافیان برحذر باشید و برای رسیدن به مقصود دانش خود را به کار بگیرید.

فال حافظ امروز ۳۰ بهمن متولدین بهمن

غزل شماره ۴۱۵ دیوان حافظ: ای پیک راستان خبر یار ما بگو

تعبیر غزل شماره ۴۱۵ حافظ در فال شما:

دوستان مورد اعتماد و دلسوز را ارج نهید و قدر آن ها را بدانید که محرم اسرار دل شما هستند و در مواقع نیاز به یاری تان شتافته اند.

فردی دست نیاز به سوی شما دراز کرده و به کمک شما احتیاج دارد. دست رد به سینه اش نزنید، کار خیر هیچ وقت بی نتیجه نخواهد ماند و روزی در جایی که گمان نمی کنید خداوند دست شما را خواهد گرفت.

فال حافظ امروز ۳۰ بهمن متولدین اسفند

غزل شماره ۲۳۹ دیوان حافظ: رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید

تعبیر غزل شماره ۲۳۹ حافظ در فال شما:

بعد از هر سختی و غصه ای، آسایش و راحتی خواهد بود، نگران نباشید که روزهای رنج و درد خواهد گذشت. به زودی وصال یار حاصل شده و به مقصود خود می رسید. از لحظات زندگی نهایت استفاده را ببرید و از فرصت ها بهره بگیرید.

روزهای جوانی به سرعت می گذرد، اگر از این زمان استفاده نکرده تنبلی کنید بعدا افسوس خواهید خورد و پشیمانی سودی ندارد.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید