۰ نفر

فال حافظ امروز پنجشنبه ۲۷ بهمن با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۰:۲۰
کد خبر: 701612
فال حافظ امروز پنجشنبه ۲۷ بهمن با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۷ بهمن ماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲۷ بهمن ماه را بخوانید.

​به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۲۷ بهمن با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فـال حـافـظ امروز ۲۷ بهمن متولدین فروردین

 

غزل شماره ۴۵۰ دیوان حافظ: روزگاریست که ما را نگران می‌داری

تعبیر غزل شماره ۴۵۰ حافظ در فال شما:

برای رسیدن به اهداف و آرزوهای خود از کبر و خودپسندی دوری کنید و شک نکنید فریبکاری و حیله کردن در کارها عاقبت خوشی برای شما نخواهد داشت.

افراد خانواده یا دوستان چشم امید به شما دوخته اند آن ها را ناامید و مایوس نکنید و با دیگران با عشق و محبت رفتار کنید تا زندگی و روزگارتان از این رو به آن رو شود.

فـال حـافـظ امروز ۲۷ بهمن متولدین اردیبهشت

 

غزل شماره ۳۶۴ دیوان حافظ: ما بی غمان مست دل از دست داده‌ایم

تعبیر غزل شماره ۳۶۴ حافظ در فال شما:

مراقب باشید که شکست ها شما را ناامید و مایوس نکند و در راه رسیدن به هدف سست نشوید. از تجربه هایی که در این راه به دست آورده اید استفاده کنید.

از کنایه و شماتت های افراد حسود و دشمنان غم به دل راه ندهید. برای دستیابی به موفقیت باید با عقل و درایت رفتار کرده و همه جوانب را بسنجید.

فـال حـافـظ امروز ۲۷ بهمن متولدین خرداد

 

غزل شماره ۲۶۴ دیوان حافظ: خیز و در کاسه زر آب طربناک انداز

تعبیر غزل شماره ۲۶۴ حافظ در فال شما:

پیوسته افکار و کلام منفی دارید و دچار غم و اندوه زیادی شده اید، ناامیدی و یاس را کنار گذاشته و غم به دل راه ندهید که غصه خوردن برای چیزهای فانی بیهوده است.

برای آرامش دل و شفای روح باید به سمت خدا بروید و از عبادت غافل نشوید. شک و بدبینی را کنار گذاشته و آینه دل را جلا دهید. برای رسیدن به مراد دل صبوری لازم است.

فـال حـافـظ امروز ۲۷ بهمن متولدین تیر

نماد ماه تولد تیر

غزل شماره ۴۲۸ دیوان حافظ: سحرگاهان که مخمور شبانه

تعبیر غزل شماره ۴۲۸ حافظ در فال شما:

افراد فریبکار و دورو اطراف شما را احاطه کرده و قصد سواستفاده و توطئه چینی دارند. همه چیز را به خداوند بسپرید که او آسیب های و افکار پلید افراد حسود را دفع خواهد کرد.

به لطف اراده و تلاش هایی که کرده اید، روزهای غم و سختی به پایان رسیده است. معمایی فکر شما را به خود مشغول کرده که حل آن مدت ها طول خواهد کشید.

فـال حـافـظ امروز ۲۷ بهمن متولدین مرداد

 

غزل شماره ۲۶۰ دیوان حافظ: ای سرو ناز حسن که خوش می‌روی به ناز

تعبیر غزل شماره ۲۶۰ حافظ در فال شما:

در این راه صبوری کنید و غم هجران را تحمل کنید تا به زودی به وصال یار برسید. برای نشان دادن خلوص نیت خود، با مردم با صداقت رفتار کرده و صمیمی باشید. برای گذر از سختی ها و رسیدن به اهداف با گام های استوار قدم برداشته و از کنایه و طعنه های حسودان نترسید.

برخی از دوستان به کمک شما نیاز دارند و طلب یاری می کنند، دست رد به سینه آن ها نزنید و سعی کنید به عهد و پیمان خود وفادار بمانید. اسرار خود را نزد نامحرم فاش نکنید و به خداوند توکل داشته باشید.

فـال حـافـظ امروز ۲۷ بهمن متولدین شهریور

 

غزل شماره ۹۷ دیوان حافظ: تویی که بر سر خوبان کشوری چون تاج

تعبیر غزل شماره ۹۷ حافظ در فال شما:

ظواهر زندگی و افراد باعث فریب شما می شوند و ممکن است همین راه سواستفاده دیگران را باز کند، از ظاهربینی برحذر باشید و سعی کنید باطن هرچیز یا هرکسی را کشف کنید.

مدتی است واله و شیدا شده اید و همه چیز را در وصال یار می بینید طوری که اگر جواب رد از معشوق بشنوید، آرزوی مرگ خواهید کرد. اما معشوق به شما کمترین اهمیتی نمی دهد و پافشاری بیش از حد نتیجه نخواهد داد، بیشتر از این خودتان را خسته نکنید.

فـال حـافـظ امروز ۲۷ بهمن متولدین مهر

 

غزل شماره ۲۱۱ دیوان حافظ: دوش می‌آمد و رخساره برافروخته بود

تعبیر غزل شماره ۲۱۱ حافظ در فال شما:

اگرچه به ظاهر دچار شکست و ضرر شده اید اما این شرایط دائمی نیست و دیر یا زود روزهای خوش فرا خواهد رسید. ناامیدی را کنار بگذارید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

قدر دوستان صادق را بدانید و سعی کنید با مردم با صداقت و درستی رفتار کنید. برای حل مشکلاتی که در راه رسیدن به مقصود دارید از مشورت با بزرگان بهره گرفته و عجول نباشید.

فـال حـافـظ امروز ۲۷ بهمن متولدین آبان

 

غزل شماره ۲۸۴ دیوان حافظ: هاتفی از گوشه میخانه دوش

تعبیر غزل شماره ۲۸۴ حافظ در فال شما:

برای رسیدن به سرمنزل مقصود و دستیابی به آرزوها باید تلاش عالی و پشتکار داشته باشید. سختی هایی که در مسیر وجود دارد طبیعی است و باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنید.

از روی ظاهر افراد قضاوت نکنید، برخی افراد به ظاهر دشمن هستند اما ممکن است تصور شما اشتباه باشد، توکل به حق داشته باشید و از دوستان فریبکار دوری کنید.

فـال حـافـظ امروز ۲۷ بهمن متولدین آذر

نماد ماه تولد آذر

غزل شماره ۴۲۸ دیوان حافظ: سحرگاهان که مخمور شبانه

تعبیر غزل شماره ۴۲۸ حافظ در فال شما:

افراد فریبکار و دورو اطراف شما را احاطه کرده و قصد سواستفاده و توطئه چینی دارند. همه چیز را به خداوند بسپرید که او آسیب های و افکار پلید افراد حسود را دفع خواهد کرد.

به لطف اراده و تلاش هایی که کرده اید، روزهای غم و سختی به پایان رسیده است. معمایی فکر شما را به خود مشغول کرده که حل آن مدت ها طول خواهد کشید.

فال حافظ امروز ۲۷ بهمن متولدین دی

 

غزل شماره ۴۵۷ دیوان حافظ: هزار جهد بکردم که یار من باشی

تعبیر غزل شماره ۴۵۷ حافظ در فال شما:

شاید نتیجه مطلوب را نگرفته اید اما غم به دل راه ندهید زیرا تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود انجام داده اید و این مهم ترین قسمت مسئله است!

زندگی برای تان سخت شده و همه چیز را تمام شده فرض می کنید، یار به عهد خود بی وفایی کرده اما شما سر عهد و قول خود بوده اید. امید خود را حفظ کنید که راز موفقیت در همین است.

فـال حـافـظ امروز ۲۷ بهمن متولدین بهمن

 

غزل شماره ۴ دیوان حافظ: صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را

تعبیر غزل شماره ۴ حافظ در فال شما:

مدتی است دچار کبر و خودبینی شده اید، این خصلت ناپسند آفت زندگی شماست و باید از آن برحذر باشید. با دیگران با محبت و مهربانی رفتار کنید و در زمان بی نیازی به آن ها کمک کنید.

حواستان باشد که هیچکس برای همیشه در اوج یا قعر باقی نخواهد ماند. در کارها با افراد صالح و دانا مشورت کنید و ناامیدی را کنار بگذارید. ظاهربین نباشید و به خداوند توکل کنید.

فـال حـافـظ امروز ۲۷ بهمن متولدین اسفند

 

غزل شماره ۳۷۸ دیوان حافظ: ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم

تعبیر غزل شماره ۳۷۸ حافظ در فال شما:

اغلب بدون فکر و اندیشه کافی دست به کارهایی می زنید که به صلاح شما نیست و سرانجام خوشی ندارد. مراقب باشید و از افکار بچه گانه دوری کنید.

قبل از هر تصمیم و اقدامی ابتدا خوب فکر کنید و با درایت تصمیم بگیرید تا به اهدافی که دارید دست پیدا کنید. قناعت پیشه کنید و برای مادیات دنیا خودتان را آزار ندهید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید