۰ نفر

فال حافظ امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۰:۰۶
کد خبر: 701377
فال حافظ امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۶ بهمن ماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲۶ بهمن ماه را بخوانید.

​به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۲۶ بهمن با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فـال حـافـظ امروز 26 بهمن متولدین فروردین

غزل شماره 321 دیوان حافظ: هر چند پیر و خسته دل و ناتوان شدم

تعبیر غزل شماره 321 حافظ در فال شما:

برای رسیدن به پیروزی و کامیابی لازم است صبوری پیشه کرده و بردبار باشید. نگرانی به دل راه ندهید که در نهایت به سرمنزل مقصود رسیده و یار را در آغوش خواهید کشید.

شکر پروردگار را به خاطر نعمت های بی دریغش به جای آورید و دل به او بسپرید. آینده خوب و روشنی خواهید داشت.

فـال حـافـظ امروز 26 بهمن متولدین اردیبهشت

غزل شماره 429 دیوان حافظ: ساقی بیا که شد قدح لاله پر ز می

تعبیر غزل شماره 429 حافظ در فال شما:

انسان خیال پردازی هستید که در رویا و توهم غرق شده اید. دست از اوهام برداشته و برای سختی ها و موانعی که سر راه خواهید داشت آماده شوید.

برای تصمیم گیری از عقل خود استفاده کرده و از خرافات پیروی نکنید. راه رسیدن به مراد دل هموار خواهد شد. عبادت خداوند را به جای آورید و از فریبکاری دوری کنید تا به مقام و ثروت دست پیدا کنید.

فـال حـافـظ امروز 26 بهمن متولدین خرداد

غزل شماره 426 دیوان حافظ: دامن کشان همی‌شد در شرب زرکشیده

تعبیر غزل شماره 426 حافظ در فال شما:

ایام خوشی و کامیابی رسیده و بخت و اقبال به شما روی آورده است. فرصت ها را غنیمت شمرده و از آن ها کمال استفاده را بکنید.

از غرور و کبر برحذر باشید که خودپسندی عاقبت خوبی ندارد. در دوران لذت و شادی فقط به فکر خود نباشید، با مردم با مهربانی رفتار کرده و دست ضعیفان را بگیرید.

فـال حـافـظ امروز 26 بهمن متولدین تیر

غزل شماره 401 دیوان حافظ: چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من

تعبیر غزل شماره 401 حافظ در فال شما:

اگرچه برای رسیدن به خواسته خود تلاش بسیاری کرده و روش های مختلف را امتحان کرده اید اما هنوز به نتیجه مورد نظر نرسیده اید. از یاس و ناامیدی برحذر باشید.

با عزم راسخ و اراده محک دوباره از جا بلند شوید و نگران شکست خوردن نباشید. شکست ها مقدمه پیروزی هستند و بدون لحظات سخت، شادی ها معنایی نخواهد داشت.

فـال حـافـظ امروز 26 بهمن متولدین مرداد

غزل شماره 439 دیوان حافظ: دیدم به خواب دوش که ماهی برآمدی

تعبیر غزل شماره 439 حافظ در فال شما:

انشاءالله روزهای سخت و پر از رنج تمام می شود و روی خوشبختی را خواهید دید و به مراد دل می رسید. با خلق خدا با مهربانی و عشق رفتار کنید تا راه رسیدن به مقصود کوتاه تر شود.

برای موفقیت و رسیدن به اهداف باید ترس را کنار گذاشته و تردید را از دل بیرون کنید. حواستان باشد چه می گویید و چه رفتاری نشان می دهید.

فـال حـافـظ امروز 26 بهمن متولدین شهریور

غزل شماره 9 دیوان حافظ: رونق عهد شباب است دگر بستان را

تعبیر غزل شماره 9 حافظ در فال شما:

از روزهای جوانی استفاده کنید و قدر آن را بدانید که وقتی از دست رفت دیگر بازنخواهد گشت. مدتی است برای اتفاقی خوب دعا می کنید، به زودی خبری خوش به شما خواهد رسید. همواره به یاد خدا باشید.

روزهای خوش در راه است و تلاش های شما به نتیجه خواهد رسید. ایمان به خدا و تلاش در نهایت شما را به آرزوهای تان خواهد رساند. بیش از حد به دنیای مادی نچسبید و از خدا و قرآن کمک بخواهید تا از همه بلایا و اتفاقات ناخوشایند دور بمانید.

فـال حـافـظ امروز 26 بهمن متولدین مهر

غزل شماره 83 دیوان حافظ: گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت

تعبیر غزل شماره 83 حافظ در فال شما:

برای کار اشتباهی که انجام داده اید پشیمان هستید، اگرچه دیگر وضعیت به حالت قبل برنخواهد گشت اما باید به فکر جبران باشید. نگران نباشید شما در مورد این اتفاق مقصر نبوده اید و در نهایت همه چیز به خیر و خوشی تمام خواهد شد.

در برابر رنج ها و سختی ها صبوری پیشه کنید، کینه ها را فراموش کنید تا باطن شما جلا پیدا کرده و به مقصود دل برسید.

فـال حـافـظ امروز 26 بهمن متولدین آبان

غزل شماره 301 دیوان حافظ: ای دل ریش مرا با لب تو حق نمک

تعبیر غزل شماره 301 حافظ در فال شما:

دارای خصلت های خوبی هستید و اراده آهنین شما باعث شده در شرایط سخت زندگی استوار و ثابت قدم بمانید. به خاطر آن شاکر خداوند باشید.

برای رسیدن به آرزوها و اهداف خود سعی کنید صداقت پیشه کرده و با خلوص نیت رفتار کنید. به زودی مشکلات و موانع برطرف می شود و قطعا به سرمنزل مقصود خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 26 بهمن متولدین آذر

غزل شماره 133 دیوان حافظ: صوفی نهاد دام و سر حقه باز کرد

تعبیر غزل شماره 133 حافظ در فال شما:

با فرد حیله گر و شیادی آشنا شده اید که قصد دوستی و از راه به در کردن شما را دارد، بهتر است از همین جا راه خود را از او جدا کنید که فریب و حیله عاقبت خوبی برای شما نخواهد داشت. از شر وسوسه های شیطان به خداوند پناه ببرید.

از بیان حقیقت نترسید و به خداوند توکل کنید. به خانواده بیشتر توجه کرده و عشق و مهربانی خود را نثار آن ها کنید تا آرامشی که دنبالش هستید را به دست آورید.

فال حافظ امروز 26 بهمن متولدین دی

غزل شماره 347 دیوان حافظ: صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم

تعبیر غزل شماره 347 حافظ در فال شما:

تاکنون رنج و درد زیادی را تحمل کرده اید، در برابر سختی های آینده همچنان صبور بوده و از یاس و ناامیدی برحذر باشید. به تلاش خود ادامه دهید و در مقابل فریب و دورویی افراد بدخواه شکیبایی به خرج داده و نهراسید.

برای رسیدن به نیت دل باید اختیار زندگی خود را به دست بگیرید و از بی خیالی دوری کنید تا سرنوشت خود را بسازید. هرآنچه بکارید همان را درو خواهید کرد.

فـال حـافـظ امروز 26 بهمن متولدین بهمن

غزل شماره 140 دیوان حافظ: دلبر برفت و دلشدگان را خبر نکرد

تعبیر غزل شماره 140 حافظ در فال شما:

برای رسیدن به سرمنزل مقصود باید راه پرپیچ و خمی را طی کنید. اگرچه دیگران دست رد به سینه شما زده و به شما کمک نکردند اما در حقیقت نیازی به کمک آن ها ندارید، به خداوند توکل کنید، با تکیه به استعدادهای خود و با عزمی راسخ قدم بردارید تا به اهداف عالی خود دست پیدا کنید.

بیش از این به امور دنیوی دلبسته نشوید و مهر و محبت خود را از دیگران دریغ نکنید. که این دنیا به هیچکس وفا نکرده است.

فـال حـافـظ امروز 26 بهمن متولدین اسفند

غزل شماره 366 دیوان حافظ: ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده‌ایم

تعبیر غزل شماره 366 حافظ در فال شما:

با اینکه روزگار به شما سخت گرفته و اوضاع و احوال تغییر کرده اما همواره به یاد خدا بوده اید و برای رسیدن به مقصود به دعا و عبادت به درگاه پروردگار پرداخته اید.

مطمئن باشید لطف و مرحمت خداوند شامل حال تان می شود و کسانی که قصد توطئه چینی علیه شما را داشتند روسیاه خواهند شد. غم به دل راه ندهید که همه چیز به خیر و خوبی به پایان می رسد.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید