۰ نفر

فال حافظ امروز سه شنبه ۲۵ بهمن با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۳۸
کد خبر: 701231
فال حافظ امروز سه شنبه ۲۵ بهمن با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۵ بهمن ماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲۵ بهمن ماه را بخوانید.

​به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

 

برای اینکه فال حافظ امروز ۲۵ بهمن با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فال حافظ امروز ۲۵ بهمن متولدین فروردین

 

غزل شماره ۲۰۳ دیوان حافظ : بود آیا که در میکده‌ها بگشایند

تعبیر غزل شماره ۲۰۳ حافظ در فال شما :

مدتی هست از زندگی ات راضی نیستید و احساس سرگردانی می کنید و گمان می کنید اطرافیان با ترحم و دلسوزی با شما رفتار می کنند. زندگی بدون هدف باعث خستگی شما شده است.

خودتان را دست کم نگیرید و به استعدادهای خود ایمان داشته باشید. اگر در راه علم و دانش قدم بردارید به شهرت خواهید رسید. ناامیدی را از خود دور کنید و شک و تردید را کنار بگذارید. خداوند یار و یاور شماست.

فال حافظ امروز ۲۵ بهمن متولدین اردیبهشت

 

غزل شماره ۳۲۴ دیوان حافظ : گر چه افتاد ز زلفش گرهی در کارم

تعبیر غزل شماره ۳۲۴ حافظ در فال شما :

ناامید نباشید و به هدف خود ایمان داشته باشید. تمام تلاش خود را برای رسیدن به مقصود به کار بگیرید و با سختی های راه مبارزه کنید تا به مراد دل برسید.

صداقت در کارها و یکرنگ بودن با مردم باعث می شود اعتماد آن ها را به دست آورده و دیگران به سوی شما جذب شوند.

فال حافظ امروز ۲۵ بهمن متولدین خرداد

 

غزل شماره ۴۰ دیوان حافظ : المنه لله که در میکده باز است

تعبیر غزل شماره ۴۰ حافظ در فال شما :

نظرکرده خداوند هستید و نعمت و برکت زیادی به شما ارزانی شده است. از تکبر و غرور دوری کنید. به زودی گم کرده خود را پیدا می کنید.

موفقیت و کامیابی بزرگ در راه است. با صبوری و توکل به خدا به مقصود خواهید رسید. نذری دارید که باید ادا کنید.

دلبسته مال دنیا و خوشی های دنیوی نباشید. برای ازدواج زود اقدام نکنید. درهای بسته باز خواهد شد اما مراقب باشید که در مسیر درست قدم بگذارید.

فال حافظ امروز ۲۵ بهمن متولدین تیر

نماد ماه تولد تیر

غزل شماره ۱۱۵ دیوان حافظ : درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد

تعبیر غزل شماره ۱۱۵ حافظ در فال شما :

یک روز همه چیز موافق توست و دنیا به کام، روزی دیگر زمین و زمان بر علیه تو و اوضاع نابسامان! این رسم روزگار است که خوشی و ناخوشی همیشه در کنار هم خواهند بود.

دوستان شفیق و دلسوز دارید که بسیار به آن ها وابسته اید. شخصیت متعالی اما کینه جو دارید، کینه و کدورت ها را کنار بگذارید تا نام نیک از شما به یادگار بماند.

فال حافظ امروز ۲۵ بهمن متولدین مرداد

 

غزل شماره ۶۲ دیوان حافظ : مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست

تعبیر غزل شماره ۶۲ حافظ در فال شما :

به زودی از جانب عزیزی که منتظر پیامش هستید، پیغامی دریافت می کنید که آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. در رفاقت بسیار قابل اعتماد و فداکار هستید و دیگران می توانند به شما تکیه کنند.

سر عهد و پیمان خود هستید و به قول معروف سرتان برود قولتان نمی رود. این خصلت تاثیر مثبتی در موفقیت های آینده خواهد داشت. در مقابل انتظار دارید دیگران هم با شما همانقدر خوش قول و قابل اعتماد باشند.

برای رسیدن به مقصود تلاش کنید تا به وصال یار برسید. گاهی زندگی را سخت گرفته و باعث آزار و رنجش اطرافیان می شوید. سعی کنید با علاقه و محبت رفتار کرده و به زندگی امیدوار باشید. از یاد خداوند غافل نشوید.

فال حافظ امروز ۲۵ بهمن متولدین شهریور

 

غزل شماره ۹۳ دیوان حافظ : چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت

تعبیر غزل شماره ۹۳ حافظ در فال شما :

از خداوند بخواهید که هرگز خوار و کوچک نشوید. در آینده ای نزدیک ثروت هنگفتی نصیب شما خواهد شد.

سختی های زیادی باید تحمل کنید تا به مراد دل و سر منزل مقصود برسید. اگرچه رنج و درد خواهید کشید اما امید خود را از دست ندهید و به خداوند توکل کنید که تحمل این سختی ها بی پاسخ نخواهد ماند.

فال حافظ امروز ۲۵ بهمن متولدین مهر

 

غزل شماره ۴۴۶ دیوان حافظ : صبا تو نکهت آن زلف مشک بو داری

تعبیر غزل شماره ۴۴۶ حافظ در فال شما :

در روزهای گذشته و خاطرات غرق شده و دل تان سرشار از اسرار زیبا می باشد. حرفان زیادی سر راه شما قرار گرفته اند، از انجام کارهایی که در آینده باعث حسرت و ندامت خواهد شد پرهیز کنید.

در میان دوستان و آشنایان افرادی هستند که می توانند در راه رسیدن به اهداف تان شما را یاری دهند. راه خوبی را انتخاب کرده اید، برای پیدا شدن گمشده بیشتر جستجو کنید.

فال حافظ امروز ۲۵ بهمن متولدین آبان

 

غزل شماره ۲۸ دیوان حافظ : به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست

تعبیر غزل شماره ۲۸ حافظ در فال شما :

از غم و غضه دوری کنید و زندگی را با شادی بگذرانید. اسرار دلتان را نزد نامحرمان فاش نکنید و درد دل را نزد کسی ببرید که دلسوز شماست و برای خوشبختی شما دعا می کند.

حرص و طمع را از خود دور کرده و مطمئن باشید با صداقت می توانید بر مشکلات غلبه کرده و به مقصود خود برسید. به زودی معامله سودآوری خواهید داشت که برکت را به زندگی شما سرازیر می کند.

از دروغ و فریب و مسائل منفی دور کرده و بدی ها را فراموش کنید تا زندگی سرشار از عشق داشته باشید.

فال حافظ امروز ۲۵ بهمن متولدین آذر

نماد ماه تولد آذر

غزل شماره ۳۴۰ دیوان حافظ : من که از آتش دل چون خم می در جوشم

تعبیر غزل شماره ۳۴۰ حافظ در فال شما :

انسانی صبور و شکیبا هستید که هنگام مواجهه با موانع و سختی های زندگی به راحتی از میدان به در نمی روید. این از خصلت های خوب شما است.

امید خود را از دست ندهید، در کارها با دوستان دلسوز و مورد اعتماد خود مشورت کنید و به کمک آن ها تکیه کنید. به خداوند توکل داشته باشید و از یاد او غافل نشوید.

فال حافظ امروز ۲۵ بهمن متولدین دی

 

غزل شماره ۸۹ دیوان حافظ : یا رب سببی ساز که یارم به سلامت

تعبیر غزل شماره ۸۹ حافظ در فال شما :

مشکلات زیادی سر راه تان قرار گرفته و احساس ناامیدی بر شما غلبه کرده است. اگرچه به نظر می رسد همه درها به روی شما بسته شده اما نگران نباشید، روزهای سخت خواهد گذشت.

غصه خوردن دردی را دوا نخواهد کرد، بهتر است خوب فکر کرده و برای عبور از این شرایط چاره ای بیندیشید، عزم خود را جزم کنید و با توکل بر خدا اوضاع را در جهت مثبت تغییر دهید.

راز دلتان را نزد افراد حسود فاش نکنید.

فال حافظ امروز ۲۵ بهمن متولدین بهمن

 

غزل شماره ۳۸۰ دیوان حافظ : بارها گفته‌ام و بار دگر می‌گویم

تعبیر غزل شماره ۳۸۰ حافظ در فال شما :

بسیار پریشان و سردرگم هستید و نمی دانید برای آینده چه راهی را در پیش گرفته و چه اهدافی برای خود تعیین کنید. منتظر نباشید که دیگران به جای شما فکر کنند و تصمیم بگیرند!

با خودتان خلوت کنید و درباره اهدافی که دارید خوب فکر کنید و مواردی که لازم است تغییر دهید و بهترین تصمیمات را اتخاذ کنید، سپس با اراده قوی و همت عالی برای رسیدن به آن ها تلاش کنید.

فال حافظ امروز ۲۵ بهمن متولدین اسفند

 

غزل شماره ۸۸ دیوان حافظ : شنیده‌ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت

تعبیر غزل شماره ۸۸ حافظ در فال شما :

دشمنان با تهمت و افترا به دنبال ضربه زدن به شما هستند، نگران نباشید، زیرا انسان پاکی هستید و نتیجه خوبی های خود را خواهید دید.

دوری از یار سخت است و شما را دچار درد و اندوه فراوانی کرده اما چاره ای جز تحمل ندارید و باید به تقدیر و مشیت الهی اعتماد کنید. رقیبان برای شما دام گسترده اند و سعی می کنند از نقاط ضعف شما سواستفاده کنند. هر حرفی که می زنید با دلیل و برهان و منطق باشد تا جایی برای سواستفاده حریفان باقی نماند.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید