۰ نفر

فال حافظ امروز شنبه ۲۲ بهمن با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۰:۱۸
کد خبر: 700694
فال حافظ امروز شنبه ۲۲ بهمن با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۲ بهمن ماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲۲ بهمن ماه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۲۲ بهمن با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فال حافظ امروز ۲۲ بهمن متولدین فروردین

غزل شماره ۱۰۷ دیوان حافظ: حسن تو همیشه در فزون باد

تعبیر غزل شماره ۱۰۷ حافظ در فال شما:

قدر و ارزش خودتان را بدانید که اطرافیان عاشق محبت و مهربانی شما هستند. آینده سرشار از موفقیت و کامیابی در انتظار شماست و همه از پیروزی های شما تعجب کرده و در مرکز توجه قرار خواهید گرفت.

برای پیشرفت لازم است با دقت و سرعت و هوشیاری عمل کرده و تمام تلاش خود را به کار بگیرید. از تجربه فرد عالم و دانا استفاده کنید.

از غرور و تکبر حذر کنید که شما را از مسیر درست و موفقیت های پیش رو بازمی دارد.

فال حافظ امروز ۲۲ بهمن متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۴۹۳ دیوان حافظ: ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی

تعبیر غزل شماره ۴۹۳ حافظ در فال شما:

از غرور و خودپسندی دوری کنید که تنها نتیجه ای که برای شما دارد شکست و پشیمانی خواهد بود. افکار منفی و بیهوده را کنار گذاشته و به آن چه خداوند به شما داده رضایت داشته باشید.

قناعت پیشه کنید و با دقت و واقع بینی امور خود را انجام دهید که انشالله پیروزی با شما خواهد بود و به آرزوهای خود دست پیدا می کنید.

فال حافظ امروز ۲۲ بهمن متولدین خرداد

غزل شماره ۳۴۳ دیوان حافظ: چل سال بیش رفت که من لاف می زنم

تعبیر غزل شماره ۳۴۳ حافظ در فال شما:

از گذر عمر و جوانی غافل بوده و فرصت های زیادی را از دست دادید، حیف که دوران جوانی دیگر هرگز بازنمی گردد. هدف هایی برای خود دارید اما هیچ تلاشی برای رسیدن به آن ها نمی کنید.

معتقدید سرنوشت و تقدیر برای شما بد خواسته و آدم بدشانسی هستید اما مقصر اصلی خودتان هستید که به اندازه کافی ارزش لحظات را درک نکردید. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. هنوز فرصت هست، دل به خدا بسپرید و از جا بلند شوید.

فال حافظ امروز ۲۲ بهمن متولدین تیر

غزل شماره ۳۷۵ دیوان حافظ: صوفی بیا که خرقه سالوس برکشیم

تعبیر غزل شماره ۳۷۵ حافظ در فال شما:

همواره به یاد پروردگار باشید و از عبادت و دعا دست برندارید، از گناه دوری کنید و پول پرستی را کنار بگذارید که همه مشکلات دنیا با مادیات حل نخواهد شد.

از روزی بترسید که به آخر راه رسیده و توشه ای برای آخرت خود فراهم نکرده باشید. از دنیا لذت ببرید اما نه لذت های آلوده به هوا و هوس و گناه و بکوشید در تقوا و ایمان از دیگران پیشی بگیرید.

فال حافظ امروز ۲۲ بهمن متولدین مرداد

غزل شماره ۳۷۴ دیوان حافظ: بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم

تعبیر غزل شماره ۳۷۴ حافظ در فال شما:

مژده باد بر شما که روزهای خوش و ایام کامیابی فرا رسیده و همای سعادت روی بام خانه تان نشسته است. زندگی و روزگار را سخت نگیرید و از غم و غصه خود را رها کنید.

هرچه در این چرخ گردون برای شما رخ دهد به صلاح تان است و حکمتی دارد، در راه رسیدن به مقصود راه های مختلف را امتحان کنید تا ایام شادی ماندگار شود.

فال حافظ امروز ۲۲ بهمن متولدین شهریور

غزل شماره ۲۴۳ دیوان حافظ: بوی خوش تو هر که ز باد صبا شنید

تعبیر غزل شماره ۲۴۳ حافظ در فال شما:

دوستان جانی و وفادار دارید که باید با آن ها صادق و یکرنگ باشید. سفره دل خود را برای هرکسی باز نکنید که فاش شدن اسرار نزد نامحرم به نفع شما نیست. سختی های زیادی سرراهتان قرار گرفته اما هرگز امید خود را از دست ندهید و به خداوند توکل داشته باشید.

به حرف افراد دانا و با تجربه و دوستان مورد اعتمادتان گوش دهید. برای رسیدن به مراد دل صبر و تلاش و سرعت عمل نیاز است. مراقب رقیبان حسود باشید که منتظر فرصتی برای ضربه زدن به شما هستند. در کار خیر پیشقدم شوید تا دعای خیر پشت سرتان باشد.

فال حافظ امروز ۲۲ بهمن متولدین مهر

غزل شماره ۱۹۳ دیوان حافظ: در نظربازی ما بی خبران حیرانند

تعبیر غزل شماره ۱۹۳ حافظ در فال شما:

نگرانی را از خود دور کنید، شما همه تلاش خود را به کار برده اید، به زودی جواب را دریافت می کنید و از سرگردانی خلاص می شوید. به زودی قرار داد یا پیمانی خواهید بست و امانتی به دست شما سپرده می شود که باید خوب از آن مراقبت کنید.

مشغول انجام کاری هستید، از دروغ و دورویی برحذر باشید که سرانجام خوبی برای شما نخواهد داشت و دچار هجران می شوید. با خواندن قرآن از دسیسه های شیطان در امان می مانید.

فال حافظ امروز ۲۲ بهمن متولدین آبان

غزل شماره ۴۷۳ دیوان حافظ: وقت را غنیمت دان آن قدر که بتوانی

تعبیر غزل شماره ۴۷۳ حافظ در فال شما:

از هدر دادن لحظات عمر برحذر باشید و ارزش روزهای زندگی را بدانید که دیگر برگشتی در کار نخواهد بود. راز دل را به افراد نامحرم نگویید که موجب حسادت آن ها شده و به دردسر می افتید.

در انجام کارها از عقل و درایت خود کمک گرفته و با آرامش و بدون عجله تصمیم بگیرید. از سهل انگاری دوری کنید که به پشیمانی و شکست منتهی خواهد شد.

فال حافظ امروز ۲۲ بهمن متولدین آذر

غزل شماره ۹ دیوان حافظ: رونق عهد شباب است دگر بستان را

تعبیر غزل شماره ۹ حافظ در فال شما:

از روزهای جوانی استفاده کنید و قدر آن را بدانید که وقتی از دست رفت دیگر بازنخواهد گشت. مدتی است برای اتفاقی خوب دعا می کنید، به زودی خبری خوش به شما خواهد رسید. همواره به یاد خدا باشید.

روزهای خوش در راه است و تلاش های شما به نتیجه خواهد رسید. ایمان به خدا و تلاش در نهایت شما را به آرزوهای تان خواهد رساند. بیش از حد به دنیای مادی نچسبید و از خدا و قرآن کمک بخواهید تا از همه بلایا و اتفاقات ناخوشایند دور بمانید.

فال حافظ امروز ۲۲ بهمن متولدین دی

غزل شماره ۲۳۰ دیوان حافظ: اگر به باده مشکین دلم کشد شاید

تعبیر غزل شماره ۲۳۰ حافظ در فال شما:

مکر و نیرنگ بازی نسبت به خلق خدا عاقبت خوشی برای شما ندارد و باعث می شود همه از شما طرد شوند. از دستورات خداوند اطاعت کنید، به مال مردم طمع نداشته باشید و حق کسی را پایمال نکنید.

از یاد خداوند غافل نشوید و به درگاه خداوند دعا کنید تا مشکلات و سختی ها به راحتی برطرف شده و آرامش پیدا کنید. زمان خوبی برای مسافرت است.

فال حافظ امروز ۲۲ بهمن متولدین بهمن

غزل شماره ۳۲۲ دیوان حافظ: خیال نقش تو در کارگاه دیده کشیدم

تعبیر غزل شماره ۳۲۲ حافظ در فال شما:

مشکلاتی که بر سر راه شما ظاهر می شود اگرچه به نظر غیرقابل حل می رسد اما از آن ها نترسید چون خداوند هیچگاه مشکلی بزرگ تر از اراده شما سر راه شما قرار نخواهد داد.

از یاس و ناامیدی دوری کنید و ترس به دل راه ندهید تا به اهداف خود دست پیدا کنید. همواره به خداوند توکل داشته باشید تا آرامش واقعی را تجربه کنید.

فال حافظ امروز ۲۲ بهمن متولدین اسفند

غزل شماره ۳۵۰ دیوان حافظ: به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم

تعبیر غزل شماره ۳۵۰ حافظ در فال شما:

با آرزوهای محال و دست نیافتنی عمر خود را هدر ندهید و عاقلانه فکر کنید و تصمیم بگیرید. هرگز از خط تعادل خارج نشوید و از افراط و تفریط برحذر باشید.

اگرچه ناملایمات زندگی فشار زیادی به شما آورده اما شجاعت خود را حفظ کنید و در برابر سختی ها سر خم نکنید که انشالله به نیت دل خود برسید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید