۰ نفر

فال ابجد روزانه جمعه ۲۱ بهمن

۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱:۱۱
کد خبر: 700606
فال ابجد روزانه جمعه ۲۱ بهمن

فال ابجد جزو مشهورترین و قدیمی ترین فال ها بوده و در میان بسیاری از ایرانیان به دلیل پیشینه آن مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، حروف ابجد  یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید.  یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد. حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند.

فال ابجد امروز ۲۱ بهمن را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.



فال ابجد امروز برای متولدین ماه های مختلف امروز ۲۱ بهمن را می توانید در این قسمت بخوانید.

فـال ابجد روزانه متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما : د ج ب

در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد. یک طلب سوخته و یا یک چیز گم شده را به دست می آوری. کارها بر وفق مراد تو خواهد بود. سود یا پول زیادی نصیبت میشود. با دوستان خوب مشورت کن، چون از راهنمایی آنها سود خواهی برد و مال حلال خوبی به دست می آوری قدر آن را بدان و شکر خدا کن. میتوانی از آن به افراد مستحق احسان کنی تا اجر معنوی نصیبت شود.

فـال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما : آ ج د

هر نیت و قصدی که داری بر آورده خواهد شد ، چه مادی و چه معنوی. به زودی پول، ملک یا مقامی به دست می آوری. کسی قصد صدمه زدن به شما را دارد، موفق نمی شود ولی مراقب باش چون آدم حیله گری است. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری. اگر قصد انجام کاری داری ،دودل نباش ،آن کار را انجام بده چون به مقصود می رسی.

فـال ابجد روزانه متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما : آ آ آ

به زودی گره کارت باز میشود و به هر خواسته ای که داری میرسی. ممکن است کسی به زودی به جمع خانواده شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به وقت نیاز با آنها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امانی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال کننده میشنوید. اگر آرزو و یا نیتی داری به آن میرسی. در کارهایت به خدا توکل کن تا به امید حق کارهایت درست به انجام برسد. رازت را به هر کس نگو. خوددار باش و از بدیها پرهیز کن. آنچه را که انتظار داری انشا الله به زودی به دست خواهی آورد.

فـال ابجد روزانه متولدین تیر

حروف ابجد فال شما : آ آ ج

از خصومت دست بردار و اگر قصد انجام کاری ناصواب داری، یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن. کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته و آرزویی داری تا چند روز آینده به آن میرسی. صدمه ای متوجه توست. صدقه بده انشا الله رفع خواهد شد. از فکر بد، پول و در آمد حرام دوری کن. در همه ی کارها به خدا توکل کن.

فـال ابجد روزانه متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما : د ج ج

گشایش خوبی در کارت ایجاد میشود. به زودی به چنان توفیق و سعادتی میرسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاعی. به زودی از او خبری به دست تو میرسد. اگر گم شده ای داری، آن را پیدا میکنی. اگر صبور باشی و به خدا توکل کنی به مرادت خواهی رسید انشاءالله.

فـال ابجد روزانه متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما : د ج آ

این نیت که کردی خوب نیست زندگی بر تو تلخ خواهد شد. چندی است که دلت یکجا نیست به چه کنم چه کنم گرفتار شده ای. برای رفع این حالت به خدا توکل کن. مدتی است که به کسی دل بسته ای و از خیال او بیرون نمی آیی. از او بگذر خداوند بهتر از آن نصیب تو خواهد کرد. در کارها صبور باش. آینده ی روشنی داری و از همه غمها دور میشوی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری انجام بده از آن نفع خواهی برد.

فـال ابجد روزانه متولدین مهر

حروف ابجد فال شما : ب ج ج

از طرف یکی از خویشان و نزدیکان کمکی دریافت میکنی و مورد حمایت او قرار میگیری.

فـال ابجد روزانه متولدین آبان

حروف ابجد فال شما : آ ب د

به زودی از طرف شخص بزرگی کمک میشوی و گشایشی در کارت پیدا میشود و توفیقاتی نصیب تو می شود. از آسیب بدخواهان دور می مانی و دوستان نیز با تو صمیمی تر میشوند. اگر قصد سفر داری انجام بده. اگر قصد ازدواج برای خودت یا کسی داری، یا قصد انجام کار یا معامله ای داری، انجام بده بخت با شما یار است. فرزند صالحی نصیب شما می شود که قدمش برای شما خیر است. از مال حرام پرهیز کن. در نماز کاهلی نکن مراقب افکار و اعمال و رفتارت باش تا گرفتار صدمه و بلا نشوی.

فـال ابجد روزانه متولدین آذر

حروف ابجد فال شما : ج آ د

برای نیت و مقصودی که داری عجله نکن، صبر پیشه کن تا به آن برسی. خداوند همه ی بندگانش را دوست دارد پس نگران زندگیت نباش. به جای تشویش، در زندگی آرام پیش برو و به خودت فرصت بده تا راه موفقیت بر تو گشوده شود.

فـال ابجد روزانه متولدین دی

حروف ابجد فال شما : ج ج آ

نیتت بر آورده میشود و آنچه که طلب کرده ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده میشود. اگر دست به کار جدیدی زده ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نو رسیده ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.

فـال ابجد روزانه متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما : ب آ د

آنچه را که نیت و آرزو کرده ای به آن میرسی زیرا طالعت روشن است. از جانب بزرگان و اهل قلم نفع خوبی نصیبت میشود. از کار خود بهره مند میشوی و از دوستان باوفا شادمان خواهی شد. اگر قصد خرید خانه و یا ساخت بنا دارید به آن عمل کنید به صلاح و نفع شما خواهد بود.

فـال ابجد روزانه متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما : د ج ب

در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد. یک طلب سوخته و یا یک چیز گم شده را به دست می آوری. کارها بر وفق مراد تو خواهد بود. سود یا پول زیادی نصیبت میشود. با دوستان خوب مشورت کن، چون از راهنمایی آنها سود خواهی برد و مال حلال خوبی به دست می آوری قدر آن را بدان و شکر خدا کن. میتوانی از آن به افراد مستحق احسان کنی تا اجر معنوی نصیبت شود.

فال امروز خود را چطور می بینید؟ نظر خود را درباره فال ابجد امروز در بخش نظرات برای ما بنویسید