۰ نفر

فال حافظ امروز جمعه ۲۱ بهمن با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

۲۱ بهمن ۱۴۰۱، ۰:۰۵
کد خبر: 700604
فال حافظ امروز جمعه ۲۱ بهمن با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۱ بهمن ماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲۱ بهمن ماه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۲۱ بهمن با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فال حافظ امروز ۲۱ بهمن متولدین فروردین

غزل شماره ۲۳۶ دیوان حافظ: اگر آن طایر قدسی ز درم بازآید

تعبیر غزل شماره ۲۳۶ حافظ در فال شما:

چیزی از دست داده ای که شما را پریشان کرده اما نگرانی به دل راه ندهید که دوباره آن را به دست آورده و دوباره زندگی به روزهای خوش خواهد برگشت. افراط و تفریط نکنید که راز پیروزی میانه روی و اعتدال است.

گاهی به این فکر می کنید کسی به شما اعتماد ندارد و احترام گذشته را ندارید، برای بازگرداندن روزگار خوش گذشته باید همت به خرج داده و تلاش کنید.

فال حافظ امروز ۲۱ بهمن متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۴۵۵ دیوان حافظ: عمر بگذشت به بی حاصلی و بوالهوسی

تعبیر غزل شماره ۴۵۵ حافظ در فال شما:

عمر خود را به بطالت می گذرانید و وقت های پرارزش جوانی را در پی چیزهای بی ارزش هستید. اگر قصد رسیدن به مدارج بالا دارید با بزرگان مشورت کرده و از تجربه آن ها بهره مند شوید.

کمی ظاهربین هستید و همین باعث شده با دیدن ظاهر زندگی دیگران خود را بی ارزش و کم بشمارید. خودباوری خود را تقویت کنید. به موفقیت های زیادی دست پیدا خواهید کرد و شهرت شما همه جا می پیچد.

فال حافظ امروز ۲۱ بهمن متولدین خرداد

غزل شماره ۳۸۲ دیوان حافظ: فاتحه ای چو آمدی بر سر خسته ای بخوان

تعبیر غزل شماره ۳۸۲ حافظ در فال شما:

به کسانی که دست نیاز به سوی شما دراز کرده اند بی توجهی نکنید و دست آن ها را بگیرید که به کمک شما احتیاج دارند. از یار دور شده اید و تنها امیدتان رسیدن به اوست.

از وصال یار ناامید نشوید و دوری و فراق را تحمل کنید، با دعا و استعانت از خدای متعال انشالله به زودی به مقصود رسیده و یار را در آغوش خواهید کشید.

* این غزل آخرین سروده خواجه حافظ شیرازی است که در بستر بیماری سروده شده است.

فال حافظ امروز ۲۱ بهمن متولدین تیر

غزل شماره ۳۰۶ دیوان حافظ: اگر به کوی تو باشد مرا مجال وصول

تعبیر غزل شماره ۳۰۶ حافظ در فال شما:

اگر می خواهید به آرزوها و اهداف خود دست پیدا کنید باید صداقت پیشه کرده و ایمان داشته باشید. درست است که روزهای سختی را می گذرانید و ناامیدی بر شما چیره شده اما باید بر خود مسلط شوید.

یاس و ناامیدی را کنار گذاشته و روحیه خود را حفظ کنید، مطمئن باشید هرآن چه صلاح باشد برای شما پیش خواهد آمد، روزهای شادی و غم می گذرد و هیچ یک باقی نخواهد ماند.

فال حافظ امروز ۲۱ بهمن متولدین مرداد

غزل شماره ۱۵۷ دیوان حافظ: هر که را با خط سبزت سر سودا باشد

تعبیر غزل شماره ۱۵۷ حافظ در فال شما:

برای تحقق یافتن اهداف و آرزوها باید از همه لحظات زندگی استفاده کرده و آن ها را هدر ندهید. از کینه توزی و کدورت حذر کنید و مهربانی و عشق خود را نثار دیگران کنید. ثابت قدم باشید تا به مراد دل خود برسید.

اندوهگین نباشید که با گله و شکایت درهای بسته باز نخواهد شد. از یاد خداوند غافل نشوید و با ایمان و توکل جلو بروید تا بتوانید بر سختی ها و غم و غصه غلبه کنید. به زودی مسافرتی پر برکت در پیش خواهید داشت.

فال حافظ امروز ۲۱ بهمن متولدین شهریور

غزل شماره ۸۲ دیوان حافظ: آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت

تعبیر غزل شماره ۸۲ حافظ در فال شما:

فراق یار سخت است اما بیش از این اندوهگین و نگران نباشید که سرانجام دوری و فراق تمام می شود و دوباره او را خواهید دید.

ناامید نباشید، هرزمان برای رسیدن به اهداف و مقصود خود تلاش کنید به آن ها دست خواهید یافت، هیچوقت دیر نیست. با توکل به خداوند قادر، گام در راه گذاشته و دعا را فراموش نکنید.

نذر خود را ادا کنید، از شنیدن خبر بد ناراحت نشوید، مسافرتان به زودی خواهد رسید.

فال حافظ امروز ۲۱ بهمن متولدین مهر

غزل شماره ۳۳۵ دیوان حافظ: در خرابات مغان گر گذر افتد بازم

تعبیر غزل شماره ۳۳۵ حافظ در فال شما:

بسیار غمگین و اندوهگین هستید و دوست قابل اعتماد و رفیق شفیق پیدا نمی کنید تا با او درد دل کرده و خود را خالی کنید به همین دلیل افسرده شده اید.

از ناامیدی و خودخوری دست کشیده و به توانایی های خود اعتماد کنید. اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و با ایمان به هدف به تلاش و کوشش خود ادامه دهید.

فال حافظ امروز ۲۱ بهمن متولدین آبان

غزل شماره ۲۹۶ دیوان حافظ: طالع اگر مدد دهد دامنش آورم به کف

تعبیر غزل شماره ۲۹۶ حافظ در فال شما:

اگرچه افراد فریبکار و دورو شما را آزار داده و دلسرد کرده اند اما بدانید که شما با حفظ خلوص نیت و صداقت در کارها می توانید به اهداف خود دست پیدا کنید.

ایمان به خداوند و اخلاص دو سرمایه اصلی هر انسانی هستند. تردید به دل راه ندهید و به حق توکل داشته باشید.

برای آرزوهای محال عمر خود را هدر ندهید. انشالله بیمار شفا پیدا می کند و قرض ها ادا می شود. از حسودان دوری کنید.

فال حافظ امروز ۲۱ بهمن متولدین آذر

غزل شماره ۱۲۳ دیوان حافظ: مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد

تعبیر غزل شماره ۱۲۳ حافظ در فال شما:

عشق به خداوند و توکل و ایمان به او کافیست تا از قعر به اوج مکنت و شوکت برسید.

زندگی بدون عشق هیچ لطفی ندارد، با خانواده و همسر خود با محبت و مهربانی رفتار کنید. اگر در شرف ازدواج هستید، ازدواج موفقی داشته و خوشبخت خواهید شد. خداوند را به پاس این همه لطف و کرامت شکرگزاری کنید.

مدتی است باعث رنجش کسی شده اید و دلش را شکسته اید، هرچه زودتر از او دلجویی کنید. مشکل به زودی حل خواهد شد.

فال حافظ امروز ۲۱ بهمن متولدین دی

غزل شماره ۱۷۶ دیوان حافظ: سحرم دولت بیدار به بالین آمد

تعبیر غزل شماره ۱۷۶ حافظ در فال شما:

مژده باد بر شما که مراد دل تان با توکل بر خدا و صبر و شکیبایی به زودی عملی خواهد شد. برای دستیابی به هدف تلاش و سرعت عمل و دوراندیشی داشته باشید تا حسودان و رقیبان را پشت سر گذاشته و هرچه زودتر به آرزوهای خود برسید.

دشمنان شما را پیروز میدان می دانند و دوران سختی تمام شده است، خوشحال باشید که از غم و غصه رهایی پیدا کرده اید. در آینده نزدیک مالی به شما می رسد که بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

از طعنه های گاه به گاه اطرافیان رنجیده خاطر نشوید و در رسیدن به اهداف خود ثابت قدم باشید.

فال حافظ امروز ۲۱ بهمن متولدین بهمن

غزل شماره ۲۷۰ دیوان حافظ: درد عشقی کشیده ام که مپرس

تعبیر غزل شماره ۲۷۰ حافظ در فال شما:

معشوق خوبی دارید که آرام دل شماست و همیشه در کنارتان خواهد ماند. شک و بدبینی نسبت به او را از دل خارج کنید زیرا کلامش سرشار از صفا و صمیمیت و عشق است. او به خاطر علاقه ای که به شما دارد سختی های راه را تحمل کرده، قدرش را بدانید که با او به عزت و شوکت خواهید رسید.

نیتی در دل دارید که برای تان مهم و عزیز است. صبر داشته باشید و نگران نباشید. مسافرتان در صحت و سلامت به سر می برد. بیمار به زودی شفا پیدا می کند.

فال حافظ امروز ۲۱ بهمن متولدین اسفند

غزل شماره ۲۴۶ دیوان حافظ: عید است و آخر گل و یاران در انتظار

تعبیر غزل شماره ۲۴۶ حافظ در فال شما:

به اطرافیان امیدی ندارید و مایوس و اندوهگین هستید. به نظر می رسد اراده و همت عالی که داشتید اثر نکرده است. افراد بدخواه و رقیبان حسود گره در کار شما انداخته اند و همین زندگی را برای شما تیره و تار کرده است.

نگران نباشید و غم و غصه به دل راه ندهید، خداوند جواب بددلی های حسودان را خواهد داد، گناهان شما را خواهد بخشید و شما را به مراد دل می رساند. به خداوند توکل داشته باشید و همه چیز را به او بسپرید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید