۰ نفر

فال حافظ امروز پنجشنبه ۲۰ بهمن با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱:۵۸
کد خبر: 700461
فال حافظ امروز پنجشنبه ۲۰ بهمن با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۰ بهمن ماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲۰ بهمن ماه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفتن از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۲۰ بهمن با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فال حافظ امروز ۲۰ بهمن متولدین فروردین

غزل شماره ۱۳۴ دیوان حافظ: بلبلی خون دلی خورد و گلی حاصل کرد

تعبیر غزل شماره ۱۳۴ حافظ در فال شما:

به تازگی مشکلات زیادی سر راه شما به وجود آمده و همین باعث شده در یاس و ناامیدی غرق شوید. دست از ناامیدی بردارید زیرا شما مقصر نیستید و تلاش خود را می کنید. قوی باشید و بیشتر دقت کنید تا راه درست را پیدا کرده و با صبر و توکل به سختی ها پیروز شوید.

از حسادت اطرافیان به خدا و ائمه اطهار پناه ببرید و مطمئن باشید درهای جدید به روی شما باز خواهد شد. با افراد دانا و باتجربه مشورت کنید تا به مقصود برسید.

فال حافظ امروز ۲۰ بهمن متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۴۰۳ دیوان حافظ: شراب لعل کش و روی مه جبینان بین

تعبیر غزل شماره ۴۰۳ حافظ در فال شما:

ظاهرتان خبر از اسرار درون نمی دهد. استعدادهای فراوانی دارید که مردم از آن ها خبر ندارند. با اینکه شخص خودخواه و مغروری به نظر می رسید اما اینطور نیست.

انسانی هستید که سر عهد و پیمانی که بسته اید می مانید. در آینده نزدیک تحولات روحی عمیقی رخ خواهد داد، کینه و کدورت را از دل بیرون کرده و قلب تان جلا پیدا خواهد کرد.

فال حافظ امروز ۲۰ بهمن متولدین خرداد

غزل شماره ۲ دیوان حافظ: صلاح کار کجا و من خراب کجا

تعبیر غزل شماره ۲ حافظ در فال شما:

صبوری پیشه کنید که رمز فائق آمدن بر مشکلات و سختی ها می باشد. برای موفقیت در کارها فکر خود را به کار انداخته و از یاس و ناامیدی حذر کنید. انشالله به زودی لطف پروردگار شامل حال شما خواهد شد.

برای رسیدن به اهداف واقعی، از رویاهای محال دوری کنید. از عجله بپرهیزید و تقوا داشته باشید. مراقب باشید فریب دشمنان به ظاهر دوست را نخورید. از گذشته عبرت گرفته و آن را به دست فراموشی بسپارید.

فال حافظ امروز ۲۰ بهمن متولدین تیر

غزل شماره ۳۲۷ دیوان حافظ: مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم

تعبیر غزل شماره ۳۲۷ حافظ در فال شما:

به تازگی قصد انجام کاری را دارید که دیگران می خواهند شما را از این تصمیم منصرف کنند اما به تصمیمی که گرفته اید ایمان داشته باشید و از موانعی که برای شما ایجاد می کنند رد شوید.

دروغ و دورویی عاقبت خوشی به دنبال نخواهد داشت. اگر می خواهید به مراد دل برسید از ریاکاری پرهیز کرده به اندرزهای فرد دلسوز و دانا گوش کنید.

فال حافظ امروز ۲۰ بهمن متولدین مرداد

غزل شماره ۴۱۹ دیوان حافظ: وصال او ز عمر جاودان به

تعبیر غزل شماره ۴۱۹ حافظ در فال شما:

زندگی صحنه هنرمندی ماست و تجربه های زیادی در فراز و نشیب های زندگی به دست خواهید آورد تا به مقصد برسید. بردبار باشید و با سختی ها امید خود را از دست ندهید.

اگر هدف های والا دارید باید تلاش و پشتکار خود را نیز بیشتر کنید و با افراد کاردان و باتجربه مشورت کنید، صبور باشید و نهراسید تا به مراد دل برسید.

فال حافظ امروز ۲۰ بهمن متولدین شهریور

غزل شماره ۱۳۲ دیوان حافظ: به آب روشن می عارفی طهارت کرد

تعبیر غزل شماره ۱۳۲ حافظ در فال شما:

به سوی خداوند بازگردید و از یاد او غافل نشوید تا دلتان آرامش پیدا کرده و جلا پیدا کند. نماز اول وقت و ترک گناه کلید رسیدن به مقصود است. در آینده نزدیک خبر خوبی به شما می رسد.

دست از گریه و زاری و شکایت بردارید. نذر خود را ادا کنید. اگر عزیزی در بستر بیماری است انشالله به زودی شفا می یابد، گمشده پیدا می شود و قرض ها ادا خواهد شد.

معامله سودمندی در پیش دارید. با دوستان دلسوز و شفیق، صادق و یک دل باشید.

فال حافظ امروز ۲۰ بهمن متولدین مهر

غزل شماره ۱۸۶ دیوان حافظ: گر می فروش حاجت رندان روا کند

تعبیر غزل شماره ۱۸۶ حافظ در فال شما:

شکست و پیروزی همسایه دیوار به دیوار هم هستند، زندگی پستی و بلندی های فراوانی دارد. از شکست ها و سختی های روزگار ناامید نشوید و غم به دل راه ندهید. به خداوند توکل کنید و به رحمتش امیدوار باشید.

به زودی مشکلات و غم و اندوه به یاری و لطف پروردگار برطرف می شود. از گذشته و اشتباهاتی که کرده اید درس بگیرید و بقیه آن را فراموش کنید، از امروز عزم خود را جزم کرده و برای آینده ای نیکو تلاش کنید.

روزهای عمر به سرعت می گذرد، لحظه های شادی را دریابید. مراقبت افرادی که قصد آسیب رساندن به شما را دارند باشید.

فال حافظ امروز ۲۰ بهمن متولدین آبان

غزل شماره ۱۸۲ دیوان حافظ: حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند

تعبیر غزل شماره ۱۸۲ حافظ در فال شما:

روزهای زندگی در حال گذر است و شما آن را به بیهودگی می گذرانید، از فرصت هایی که پیش روی شماست به بهترین شکل استفاده کرده و قدر لحظه های عمر را بدانید.

از عیبجویی دیگران برحذر باشید که سرانجام خوبی ندارد. نیتی در دل دارید که نیاز به تدبر و اندیشه و مشورت با بزرگان دارد، با تلاش و صبر می توانید به هدف خود برسید.

اگر باعث دلخوری اطرافیان شده اید از آن ها دلجویی کنید. خبر خوشی دریافت خواهید کرد و ملاقات مهمی در پیش دارید.

فال حافظ امروز ۲۰ بهمن متولدین آذر

غزل شماره ۵۶ دیوان حافظ: دل سراپرده محبت اوست

تعبیر غزل شماره ۵۶ حافظ در فال شما:

به امید رسیدن به مقصود تلاش می کنید، مطمئن باشید با کمی تلاش بیشتر و صبر و حوصله به مرادتان خواهید رسید. برای تحقق آرزوها منتظر معجزه های عالم بالا نباشید و بر توانمندی های خود تکیه کنید تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

خداوند را در هیچ صحنه ای از زندگی فراموش نکنید و مراقب اعمال تان باشید زیرا او نیز همیشه ناظر و همراه شماست.

مراقب باشید که قدم های خود را کجا می گذارید زیرا یک خطای کوچک می تواند همه تلاش ها و زحمت های شما را نقش بر آب کند. قدر جوانی خود را بدانید و عمرتان را بیهوده هدر ندهید.

فال حافظ امروز ۲۰ بهمن متولدین دی

غزل شماره ۴۲۳ دیوان حافظ: دوش رفتم به در میکده خواب آلوده

تعبیر غزل شماره ۴۲۳ حافظ در فال شما:

قصد انجام کاری دارید، با گام های استوار و همت عالی قدم در مسیر بگذارید و همواره به یاد خداوند باشید. خلوص نیت داشته باشید و صداقت به خرج دهید.

نکند تصمیماتی که می گیرید از روی هوا و هوس و وسوسه های شیطانی باشد؟! از سختی ها نهراسید و با تلاش و پشتکار جلو بروید تا به هدف برسید.

فال حافظ امروز ۲۰ بهمن متولدین بهمن

غزل شماره ۲۳۵ دیوان حافظ: زهی خجسته زمانی که یار بازآید

تعبیر غزل شماره ۲۳۵ حافظ در فال شما:

از انتظار خسته شده اید و احساس ناامیدی شما را دربرگرفته، یاس و نگرانی را از خود دور کنید، زیرا به زودی به خواسته دل خود خواهید رسید. تحمل سختی ها و مشکلات زندگی بر تجربه های شما افزوده و پیروزی را نزدیک تر خواهد کرد.

به زودی همای سعادت روی شانه شما خواهد نشست و موفق می شوید. بیمارتان به زودی شفا پیدا می کند و قرض ها ادا می شود. دلتان آرام می گیرد و همه این ها به خاطر صبر و شکیبایی شما می باشد.

فال حافظ امروز ۲۰ بهمن متولدین اسفند

غزل شماره ۴۸۹ دیوان حافظ: ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی

تعبیر غزل شماره ۴۸۹ حافظ در فال شما:

اندوه و ناامیدی را از دل بیرون کرده و شاد باشید که ایام خوشی و سرور فرا رسیده است. در روزگار کامیابی و شادی دیگران را فراموش نکنید و به فقرا و نیازمندان کمک کنید.

خداوند را به خاطر نعمت های بی دریغش شکرگزار باشید و با دیگران به خوبی رفتار کنید. غرور و خودبینی نتیجه خوبی نخواهد داشت، از آن برحذر باشید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید