۰ نفر

متولدین کدوم ماه همسران بهتری هستند؟ / ۷ دلیل که ثابت می کند متولدین دی ماه بهترین دوست و رفیق هستند

۱۰ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۴۱
کد خبر: 691998
متولدین کدوم ماه همسران بهتری هستند؟ / ۷ دلیل که ثابت می کند متولدین دی ماه بهترین دوست و رفیق هستند

اگر بهترین دوست یا معشوق شما متولد ژانویه (۱۱ دی تا ۱۱ بهمن) باشد، این مقاله کمک می کند تا آنها را خیلی بهتر بشناسید آن موقع است که حاضرید دنیا را به پایشان بریزید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در متولدین دی ماه اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که افرادی شوخ طبع و سیاسی هستند و نظراتشان راه همیشه لا به لای مزاح و خنده به شما می گویند.

 خوش بینی و انرژی آنها مسری است. در اینجا ۷ ویژگی وجود دارد که ثابت می کند متولدین دی ماه (البته ۱۱ دی تا ۱۱ بهمن) در نوع خود خاص هستند و جایگاه منحصر به فردی در زندگی افراد دارند.

۱. حس شوخ طبعی

متولدین دی ماه دارای استعداد ذاتی شوخ طبعی هستند.آنها مهارت عجیبی در ساختن سناریویی خنده دار اما پر از طعنه و کنایه دارند واینقدر زیرکانه این سناریون را می نویسند که بعدا متوجه طعنه های وی شوید.

۲. هرگز یک روز کسل کننده با آنها وجود ندارد!

متولدین دی ماه معمولاً پرحرف هستند و دوست دارند چیزهای جدید را آزمایش کنند. آنها شما را سرگرم خواهند کرد و وقتی در اطرافتان هستند خسته شدن  عجیب است. متولدین دی ماه در قلب خود کودکی دارند و فقط زمانی بالغ می شوند که شرایط اقتضا کند. به علاوه، متولدین دی ماه کاملاً ماجراجو هستند و دیگران را با اکتشافات خود متعجب می کنند.


بهترین راه آرام کردن متولدین هر ماه؛ آتش خشم متولدین هر ماه با چه چیزی خاموش می شود؟

۳. آنها عاشق مهمانی هستند

اکثر متولدین دی ماه  مهارت های ارتباطی بالایی دارند متولدین دی عاشق مهمانی هستند و از لحظه ورود به محل برگزاری در مرکز توجه قرار می گیرند. آنها عاشق موسیقی هستند و تعجب نکنید اگر آنها را صاحب یک اثر هنری فاخر ببینید.

۴. نقش تاثیر گذاری دارند

اکثر متولدین دی ماه اولویت های خود را مشخص کرده و دوست دارند در زندگی شفافیت داشته باشند. آنها وقتی تصمیم به انجام کاری بگیرند قطعا به آن میرسند کمتر می شود یک دی ماهی را ببینید که هدف خود را مشخص کند ولی به آن نرسد.

۵.زندگی عاشقانه

بیشترین وقت متولدی دی ماه صرف پیدا کردن شریک عاطفی و پس از آن فداکاری و دلسوزی برای عشقشان است ؛ وجود عشق برای یک دی ماهی جز اساسی ترین نیازهای زندگی وی است.

۶. حتی به تسلط بر آنها فکر نکنید

آنها به شدت سرکش و رها و آزاد هستند اینکه بخواهید آنها را کنترل کنید و تحت نظر بگیرید سخت اشتباه است . متولدین دی ماه همیشه به پرندگانی آزاد و رها تشبیه می شوند.

۷. متواضع و آرام!

متولدین دی ماه مردمان مثبت اندیش هستند. اصولا به هر محیطی خود را سازگار می کنند و از آنجایی که نگرش مسری مثبت دارند دیگران را تحت تاثیر قرار می دهند. آرامش آنها مثال زدنی است.

ترجمه و تدوین اقتصاد آنلاین