۰ نفر

فال ابجد روزانه چهارشنبه ۲۳ آذر

۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۳:۲۹
کد خبر: 688283
فال ابجد روزانه چهارشنبه ۲۳ آذر

فال ابجد جزو مشهورترین و قدیمی ترین فال ها بوده و در میان بسیاری از ایرانیان به دلیل پیشینه آن مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، حروف ابجد  یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید.  یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد. حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند.

فال ابجد امروز ۲۳ آذر را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.



فال ابجد امروز برای متولدین ماه های مختلف امروز ۲۳ آذر را می توانید در این قسمت بخوانید.

فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: ج – ب – د

تعبیر: روزگار بر وفق مراد شماست به زودی به هدف و خواسته‌های قلبی تان خواهید رسید و آرامش و آسایش را در آینده به دست می‌آورید، هیچگاه در انجام کارهایتان تاخیر ایجاد نکنید به لطف خداوند آینده خوب و روشنی در پیش رو خواهید داشت.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: د – د – ج

تعبیر: نیت و خواسته شما خیر است همه چیز در آینده نزدیک سامان مییابد و مشکلات حل می‌شود تحولات خوبی اتفاق می‌افتد از غصه و ناراحتی آزاد گردیده و آگاه باشید همه چیز به پشتکار و اراده شما بستگی دارد.

جذابیت قدرت موفقیت

فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: ب – ج – ب

تعبیر: خواسته و نیت شما خوب است و تمام چالش‌ها و گرفتاری‌های شما درست می‌شود و تو خوشحال می‌گردی از پشتیبانی و تجربیات دیگران استفاده کن تا به سعادت و سربلندی برسی روز‌های بسیار خوبی در انتظار توست و هرگز ناامید تسلیم نشو.

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: د – آ – ج

تعبیر: شانس و طالع خوبی دارید در آینده‌ای نزدیک به پیروزی و رشد چشمگیری می‌رسید مسافر شما به خوشی و سلامت برمی‌گردد و خبر‌های خوبی را می‌شنوید همواره به خدا توکل کنید و امیدوار باشید و بدانید که همواره خوبی و سرانجامی نیک را برای تو می‌خواهد

فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: آ – آ – ج

تعبیر: کینه ورزی و دشمنی را کنار گذاشته و افکار و ذهن خود را از آلودگی‌ها پاک کنید و از افراد نادرست دور کنید اگر فردی از شما ناراحت شده از او طلب حلالیت کند و دلخوری را رفع نمایید. به هدف‌های خود خواهید رسید اوضاع مساعد می‌گردد پس آشفته و نگران نباشید.



فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: د – ج – ج

تعبیر: گرفتاری‌ها و سختی‌ها به پایان میرسد و پیروزی و سعادت نصیب شما می‌گردد همواره متوجه اطرافیان خود باشید خبر‌های خوشحال کننده را خواهی شنید و مسافر شما به خوشی از سفر برمیگرده و تو شاد می‌شوی، همواره به خداوند امید داشته باشد.

فال ابجد روزانه متولدین مهر

ابجد فال شما: آ – آ – د

تعبیر: آینده بسیار خوب و درخشانی دارید و به خداوند توکل کن و امیدوار باش و فقط از او کمک بخواه. ذهن و فکر خودت پاک کن و به یاد آور گرفتاری‌ها مشکلاتت حل می‌شود و هرگز عشقت را فراموش نکن و بردبار و صبور باش تا به موفقیت و پیروزی برسی

فال ابجد روزانه متولدین آبان

ابجد فال شما: د – ج – ب

تعبیر: به مراد دل خود خواهید رسید و تمام مشکلات شما از بین خواهد رفت بهتر است؛ بد به دل خود راه ندهید و به لطف خداوند آینده خوب و روشنی در پیش رو دارید، از طرف شخصی کمک‌های پولی و مالی خواهید شد و شادی و خوشبختی را در زندگی تان به دست خواهید آورد.

فال ابجد روزانه متولدین آذر

ابجد فال شما: د – ب – ج

تعبیر: اگر می‌خواهید در زندگی به مقصود خود دست پیدا کنید بهتر است؛ از کینه و کینه توزی بردارید و هیچگاه بدگویی دیگران را در زندگی نکنید سعی کنید؛ در راز و نیاز با خداوند بپردازید تا بتوانید آینده‌تان را به خوبی و خوشی بسازید و خود را به موفقیت برسانید.



فال روزانه ابجد متولدین دی

ابجد فال شما: ج – د – ب

تعبیر: شخصی با چرب زبانی هایش می‌خواهد شما را به دام بیاندازد و مشکلات بزرگی برای تان به وجود بیاورد بهتر است؛ مراقب خود باشید، و هیچگاه گول ظاهر اطرافیانتان را نخورید برای خود در زندگی صدقه بدهید تا از چشم زخم و مردم در امان بمانید و تنی سالم داشته باشید.

فال روزانه ابجد متولدین بهمن

ابجد فال شما: ج – آ – ج

تعبیر: به آرزو‌ها و خواسته‌های قلبی تان خواهید رسید از طرف شخصی خبر‌های خوب و خوشایند به گوشتان می‌رسد که موفقیت را در آینده نصیبتان می‌کند، باعث می‌شود بتوانید آرامش و آسایش را در زندگی تان احساس کنید و خود را از تمام غم و اندوه نجات دهید.

فال روزانه ابجد متولدین اسفند

ابجد فال شما: د – ب – ب

تعبیر: زودی گشایشی در زندگیتان را خواهد داد که آینده تان را به خوبی و خوشی می‌سازید و خود را به مقامات بالا و سربلندی در آینده خواهید رساند، سعی کنید؛ هیچ گاه بی گدار به آب نزنید تا بتوانید شادی را به دست بیاورید و به هدفتان دست پیدا کنید.

فال امروز خود را چطور می بینید؟ نظر خود را درباره فال ابجد امروز در بخش نظرات برای ما بنویسید