۰ نفر

فال حافظ امروز چهارشنبه ۲۳ آذر با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱:۳۱
کد خبر: 688275
فال حافظ امروز چهارشنبه ۲۳ آذر با تفسیر دقیق + توصیه حافظ به شما

همواره در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۳ آذر ماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲۳ آذر ماه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال گرفت از  آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۲۳ آذر با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

بوی خوش تو هر که ز باد صبا شنید

از یار آشنا سخن آشنا شنید

اینش سزا نبود دل حق گزار من

کز غمگسار خود سخن ناسزا شنید

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد از آنجا که شما انسانی هستید که نسبت به همه اطرافیان رفتاری شایسته و به جا دارید، از دیگران نیز توقعی مشابه دارید، اما بدان که کار نیک کردن برای پاسخ نیک گرفتن نیست. تو با انجام کارهای نیک وجدان خود و خدای خود را راضی میکنی، پس غصه عکس العمل های دیگران را مخور و در بند رفتار آنها نباش که اجر نیکوکاران با خداست.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

من که از آتش دل چون خم می در جوشم

مهر بر لب زده خون می‌خورم و خاموشم

قصد جان است طمع در لب جانان کردن

تو مرا بین که در این کار به جان می‌کوشم

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد انسانی بسیار صبور و خوددار هستی. از درون پرهیاهوی شما و سوز و گدازی که در دل داری هیچ کس باخبر نیست. خودت هم خوب می دانی که قصد انجام کار بسیار بزرگی را داری، پس سختی راه امری است عادی، چرا که هرچه هدف بزرگتر باشد، رسیدن به آن سخت تر است، اما از لطف و مرحمت خدا غافل مشو چرا که او در انجام این کار تو را یاری خواهد کرد.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

ز در درآ و شبستان ما منور کن

هوای مجلس روحانیان معطر کن

اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباز

پیاله‌ای بدهش گو دماغ را تر کن

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد خود را با انجام کارهای بیهوده مشغول مکن. با حرف دیگران از کارهای خود دست برندار. آرزوهای بلند و اهداف دست نیافتینی داری به موقعیت خود خوب بیندیش و آمال و آرزوهایت را تعدیل کن، زیرا تلاش در راه بلند پروازیهای بیهوده تنها صرف بیهوده وقت و انرژی است.

فـال حـافـظ متولدین تیر

گفتا برون شدی به تماشای ماه نو

از ماه ابروان منت شرم باد رو

تخم وفا و مهر در این کهنه کشته زار

آن گه عیان شود که بود موسم درو

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید به خاطر داشته باش که اگر سعادت و خوشبختی را طالبی، نباید هرگز از مراعات حال دیگران غافل شوی و جانب دوستان و یاران را فروگذاری و بدان که عشق و وفای واقعی برای همیشه نهفته نمی ماند و بالاخره روزی صداقت تو برای همه عیان خواهد شد.

فال حافظ امروز با تفسیر دقیق و زیبا

فـال حـافـظ متولدین مرداد

چراغ روی تو را شمع گشت پروانه

مرا ز حال تو با حال خویش پروا نه

چه نقشها که برانگیختیم و سود نداشت

فسون ما بر او گشته است افسانه

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید دچار ناامیدی و اندوه فراوان شده‌اید و آینده خوبی در انتظار خود نمی‌بینید. وقتی ناکامی‌های خود را در کنار کامیابی‌های دیگران می‌گذارید غم و اندوه شما را فرا می‌گیرد؛ اما نگرانی به دل راه ندهید که به زودی خبری خوش دریافت می‌کنید که با شنیدن آن جان تازه‌ای گرفته و تلاش های خود دوچندان خواهید کرد. ان‌شاءالله به هدف خواهید رسید.



فـال حـافـظ متولدین شهریور

ای دل به کوی عشق گذاری نمی‌کنی

اسباب جمع داری و کاری نمی‌کنی

چوگان حکم در کف و گویی نمی‌زنی

باز ظفر به دست و شکاری نمی‌کنی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد انسانی به شدت محتاط و محافظه‌کار هستی. خداوند بهترین فرصت‌ها را در اختیار تو قرار داده است و از آنجا که تو در بند تردید اسیری، از آن استفاده نمی‌کنی و از ترس خطر دست به هیچ کار تازه ای نمی‌زنی اینگونه زندگی تنها اتلاف وقت است. زندگی تو نیازمند تحولی است، هرچه سریعتر اقدام کن. دوراندیش و آینده نگر باشید تا به آرزوها و اهداف خود دست پیدا کنید.

فـال حـافـظ متولدین مهر

من دوستدار روی خوش و موی دلکشم

مدهوش چشم مست و می صاف بی‌غشم

در عاشقی گزیر نباشد ز ساز و سوز

استاده‌ام چو شمع مترسان ز آتشم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که روزهای عمر به سرعت می‌گذرد و ایام جوانی به پایان خواهد رسید، اگر قدر این لحظات را ندانید در آینده دچار خسران و پشیمانی شده اما دیگر فرصتی برای جبران نخواهد بود. خود را به بی خیالی زده اید، بی خبر از آینده به خوشگذرانی می‌پردازید. عاقبت اندیش و آینده‌نگر باشید تا در آینده‌‌تان درخشان باشد.

فـال حـافـظ متولدین آبان

عشقبازی و جوانی و شراب لعل فام

مجلس انس و حریف همدم و شرب مدام

هر که این عشرت نخواهد خوشدلی بر وی تباه

وان که این مجلس نجوید زندگی بر وی حرام

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد خدای بزرگ شما را انسان خوشبختی آفریده است؛ زیرا تمام امکانات لازم و وسایل پیشرفت و ترقی را در اختیار تو نهاده است و تو باید قدر این نعمات خداوندی را بدانی و از آنها استفاده مطلوب نمایی در غیر اینصورت عمر و زندگی خود را حرام ساخته ای و این در حالی است که می توانی زندگی شادی داشته باشی.

فـال حـافـظ متولدین آذر

بامدادان که ز خلوتگه کاخ ابداع

شمع خاور فکند بر همه اطراف شعاع

وضع دوران بنگر ساغر عشرت برگیر

که به هر حالتی این است بهین اوضاع

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید زندگی پستی و بلندیهای بسیار دارد اما انسان در هر شرایطی که قرار بگیرد، چه در سختی و چه در آسایش، می بایست روحیه خود را حفظ و شاد زندگی کند.نگران نباشید، روزهای زندگی می گذرد و ایام غم و سختی باقی نخواهد ماند. آینده خوبی در انتظار شماست. مراقب باشید که فریب افراد دورو و نیرنگ باز را نخورید و سعی کنید از آن ها فاصله بگیرید.  روحیه مثبت، قدرت انسان را مضاعف می نماید. فردا برای تو روز تازه ای است، روزی که می تواند سرشار از موفقیت و کامیابی باشد.

فال حافظ متولدین دی

ببرد از من قرار و طاقت و هوش

بت سنگین دل سیمین بناگوش

اگر پوسیده گردد استخوانم

نگردد مهرت از جانم فراموش

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید نگرانی را کنار گذاشته و آرامش خودتان را حفظ کنید. اگر می‌خواهید به اهداف خود برسید باید صبر و شکیبایی داشته باشید. از یاس و ناامیدی بپرهیزید؛ زیرا در آینده نزدیک به آرزوی خود خواهید رسید. عشقی در دل دارید که شما را بی تاب کرده طوری که در تمام لحظات به او فکر می کنید، اما بدانید که اگر از خط تعادل خارج شوید دچار رنج خواهید شد.

فال حافظ امروز با تفسیر دقیق و زیبا

فـال حـافـظ متولدین بهمن

دیگر ز شاخ سرو سهی بلبل صبور

گلبانگ زد که چشم بد از روی گل به دور

از دست غیبت تو شکایت نمی‌کنم

تا نیست غیبتی نبود لذت حضور

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که خوشحال باش و غصه و غم را کنار بگذار. تا دوری نکشی به وصال نمی رسی و تا رنج نبینی به خوشی هم نمی رسی. به خدا توکل داشته باش. امیدوار باش که از صبر تو گل حاجت روئیده است. شکایت نکن که در عین ظلمت نور بر تو می تابد.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

نفس برآمد و کام از تو بر نمی‌آید

فغان که بخت من از خواب در نمی‌آید

ز شست صدق گشادم هزار تیر دعا

ولی چه سود یکی کارگر نمی‌آید

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید بسیار بی‌قرار و بی‌تاب شده‌ای و همه چیز را از دست رفته می‌بینی . رسیدن به کام و مراد را محال می‌دانی. مطمئن باش آنقدر عمر می‌کنی که به تمام آرزوهایت برسی. امیدوار باش که در آینده ای نزدیک به مراد خود خواهی رسید.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید