۰ نفر

قدرت های ماورایی متولدین هر ماه کدام است؟

۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۲۳:۲۰
کد خبر: 686894
قدرت های ماورایی متولدین هر ماه کدام است؟

قدرت های ماورایی یا گونه هایی از قدرت فرا انسانی وجود دارد که ممکن است شما هم آرزوی داشتن آن‌ها را داشته باشید. در زندگی خود، گاهی اوقات پیش آمده است که شنلی پوشیده و در خانه دویده‌اید یا حداقل چنین چیزی را تصور کرده‌اید.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در این مطلب به بررسی قدرت های ماورایی متولدین هر ماه به ودیعه گذاشت شده ابپردازیم. شما پنج حس اصلی دارید : بینایی، شنوایی، چشایی، لامسه و بویایی و بسیاری از دانشمندان معتقدند که انسان ها علاوه بر پنج حسی که از آن ها نام برده شد؛ دارای حواس بسیار بیشتری هستند و به عنوان مثال، خارش را نمی ‎توان مرتبط با حس لامسه دانست؛ احساس گرما نیز ربطی به احساس لامسه افراد ندارد و در حقیقت، انسان ها از بیش از ۲۱ حس برخور دارهستند.

برخی از افراد به طور طبیعی دارای توانایی هایی هستند که آنها را از دیگران متمایز می کند. یکی از این توانایی ها، داشتن قدرت های ماورایی متولدین هر ماه  است که در بین انسانها کمتر شناخته شده و آنهایی که صاحب این قدرتها هستند ممکن است احساس کنند حالت غیرطبیعی داشته و یا دچار اختلالات روانی شده اند.

فروردین

یکی از قدرت های ماورایی متولدین هر ماه مختص فروردینی هاست.  از آنجایی که آتش محافظ شماست ؛ خطرات محیط را قبل از اینکه اتفاق بیافتد حس می کنید؛ بارزترین بارزترین نشانه حس ششم احساس خطر است.


اردیبهشت

از قدرت های ماورایی متولدین هر ماه می توان گفت شما دارای قدرت پنهانی در وجودتان هستید و استعداد بی نظیری در طب گیاهی و درمان بیماری ها دارید ولی همیشه ترسی وجود شما را میگیرد و از عمل به آن باز می دارد.

خرداد

یکی از قدرت های ماورایی متولدین هر ماه را شما دارید . شما به شدت چهره شناس قوی هستید و شاید با یک نگاه به چهره اشخاص درون آنها را بخوانید؛ شما ذهن خوان قوی هستید از رفتار و زبان بدن افراد شخصیت و نیت آنها را میخوانید.

تیر

شما به شدت اهل خیر و نیکی کردن به دیگران هستید و شاید این خوب بودن شما باعث شود دیگران به شما آسیب بزنند که روزگارشان سیاه است ؛ کینه توزی شما افراد را نابود می کند؛ اگر کسی مورد انتقام شما قرار بگیرد آتش خشم و کینه شما اینقدر قدرت دارد که او را نابود کند.

مرداد

شما فردی خوش مشرب و خوشرو در جامعه هستید، حضور شما در جمع به خاطر قدرت کاریزماتیک و رهبری که در وجودتان به ودیعه گذاشته شده ناخودآگاه افراد یک جمع و گروه را مجذوب خود میکند.

شهریور

حس ششم و آینده بینی شما زبانزد است. از آنجایی که بشدت اهل تمرکز و دقت هستید شرایط را به راحتی تحلیل میکنید و اعتماد به نفسی که در وجوتان به ودیعه گذاشته شده به راحتی می توانید آینده را حس کنید.

مهر

شما چیزهای می شنوید که دیگران قادر به شنیدن نیستند. غیب شنوایی توانایی است که توسط آن قادر به شنیدن صداهای درونی (الهامات) و صداهای واضح غیبی بیرونی هستید. شاید در اولین نگاه به افراد به راحتی از نیات آنها با خبر می شوید.

آبان

شما فردی تودار و مرموز هستید ؛ سکوت شما نشان کم حرفی شما نیست این سکوت یعنی شما در حال تحلیل اطرافیانتان هستید و اگر کسی قصد آسیب زدن به شما را داشته باشید پیش از عمل از آن را حس می کنید و عکس االعمل درست انجام می دهید.

آذر

جذاب ترین قدرت های ماورایی متولدین هر ماه مختص آذر ماهی هاست .از آنجایی که سراسر وجود یک آذر ماهی نور الهی و انرژی مثبت است هر انرژی منفی که در کائنات به سمت او برود دفع می شود.

دی

وجود شما دارای قدرتی عجیبی است که بدترین اتفاقات و خشم افراد را  می توانید آرام کنید انرژی و قدرتی در وجود شما نهادینه شده است که هیچ خشمی نمی تواند شما را بترساند.

بهمن

انرژی شما به سوی کائنات اینقدر بالا هست که هر چیزی اراده کنید و آرزوی آن را داشته باشید به سوی شما روانه می شود؛ آتش خشم و کینه شما اینقدر وحشتناک هست که کسی نباید به فکر حقه و حیله در حق شما باشد.

اسفند

رویاهای شما بسیار واضح و شفاف هستند و آنها را به خوبی به خاطر می آورید. در رویاهای خود آگاهی دارید و می توانید آن را کنترل کنید همین قدرت باعث شده است همیشه آرام کردن روحتان بی نظیر باشید.