۰ نفر

بهترین مامان ها متولد چه ماهی هستند؟

۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۲۰
کد خبر: 680615
بهترین مامان ها متولد چه ماهی هستند؟

همه مادران دنیا بی نظیر هستند و "ویژگی بد" ندارند. ولی همه آدمها طبق ماهی که متولد شده اند خصوصیات شبیه بهم دارند، که این خصوصیات شامل مادران هم می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مطمئناً مطالعه لیستی از اینکه بهترین مامان ها متولد چه ماهی هستند سرگرم‌کننده است، اما حقیقت این است که متولدین هر یک از ماه های سال و هر مادری سبک منحصر به فرد خود را برای مادر شدن و توانایی‌های خاص خود در آن دارد. پس نمی‌توان کسی را ارجح بر دیگری در نظر گرفت.

    فروردین

از بهترین مامان ها دنیا؛ مادر های فروردینی مادر های زیبا و دوست داشتنی و مهربان و در عین حال خوش خنده و خوشرو اما بیخیال هستند.داشتن یک مادر یا زن فروردینی یعنی زندگیه رؤیایی.

    اردیبهشت

مادرهای اردیبهشتی مادر هایی با حال و خوشفکر و عاقلی هستند ولی زیاد عصبانی میشوند.داشتن یک مادر یا زن اردیبهشتی یعنی یک زندگی با نظم و پاک پر از آرامش.


    خرداد

یکی از بهترین مامان های  دنی امادر های خردادی معمولا از فهم و کمالات بالایی بر خورد دار هستند و هیچگاه فرزند خود را محدود نمیکنند مادر های خردادی معمولا مادرهای خوش قلب و توانایی هستند.داشتن یک مادر یا زن خردادی یعنی یک زندگیه پر از آرامش.

    تیر

مادر های تیری مادر های بسیار خوشگذرانی هستند و سعی میکنند از همه چی لذت ببرند.مادران تیری سعی میکنند هیچوقت فرزند خود را محدود نکند و بگذارد فرزندانش تا حد امکان لذت ببرن.داشتن یک مادر یا زن تیری یعنی زندگیه شاد.

    مرداد

مادر های مردادی اغلب مادر های زرنگ سختگیر و در عین حال مهربان و باهوش هستند.داشتن یک مادر یا زن مردادی یعنی زندگیه پرشور و هیجان.

    شهریور

مادرهای شهریوری معمولا مادر های دلسوزی هستند آن ها نمیتوانند هرگز غم فرزندان خود را ببینند و ب شدت مهربان و در عین حال با مزه هستند.داشتن یک مادر یا زن شهریوری یعنی زندگیه پر از صلح و آرامش.

    مهر

مادر های مهری بسیار خوش سر زبان و خوش قلب هستند آن ها سعی میکنند فرزندان خود را به بهترین شکل تربیت کنند.داشتن یک مادر یا زن مهری یعنی زندگیه پر از امید.

    آبان

مادر های آبانی مادر های سختگیر و با نظمی هستند در زندگی آن ها درس و تحصیل فرزندانشان حرف اول را میزند و خودشان نیز بسیار خو ش فکر و فهمیده و در عین حال با حال هستند.داشتن یک مادر یا زن آبانی یعنی یک زندگیه دوست داشتنی.

    آذر

مادر های آذری معمولا مادر های اهل ورزش و با نشاطی هستند آن ها بیشتر از هر چیزی ب تغذیه ی فرزندان خود اهمیت میدهند و خودشان هم بسیار سر زنده و شاداب هستند مادر های آذری بسیار مهربان و شاد هستند.داشتن یک مادر یا زن آذری یعنی یک زندگیه جذاب.

    دی 

مادر های این ماه معمولا بچه های با ادب و تمیزی تربیت میکنند و خودشان هم همیشه با ادب و مرتب هستند زیاد عصبانی میشوند ولی عصبانیتشان زود گذر است و مهربانیشان واقعی و از ته قلب است.داشتن یک مادر یا زن متولد دی یعنی یک زندگیه پر از عشق.

    بهمن

مادر های متولد این ماه مادر هایی با حال و بیخیال هستند آن ها بیش از هر چیز دیگر ب لباس پوشیدن فرزندان خود اهمیت میدهند و خودشان نیز خوش پوش هستنند کمی شکاک ولی خوش قلب و مهربانند.داشتن یک مادر یا زن بهمنی یعنی یک زندگیه لوکس.

    اسفند

مادرهای متولد این ماه هم بسیار ب پوشیدن لباس هایشان اهمیت میدهند و با سلیقه هستند متولدین این ماه بسیار ب بچه ها علاقه مند هستند و عاشق گل و گیاهند.داشتن یک مادر یا زن اسفندی یعنی یک زندگیه رنگارنگ.