۰ نفر

طالع بینی و شخصیت شناسی بر اساس پرنده روز تولد

۲۰ آبان ۱۴۰۱، ۲۲:۰۸
کد خبر: 679172
طالع بینی و شخصیت شناسی بر اساس پرنده روز تولد

در این مطلب درباره شخصیت خود با توجه به تاریخ تولدتان با پرنده آن ماه بخوانید.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ هر یک از ماه‌های سال علاوه بر نشانگر‌های همان ماه مانند عقرب و شیر و…. با خصوصیات پرندگان نیز سازگاری دارد. پرندگان می‌توانند بازگو کننده بسیاری از حقایق در مورد شخصیت شما باشند.شخصیت شناسی خود را با توجه به تاریخ تولدتان و پرنده روز تولد مشاهده کنید.

اول فروردین تا ۲۵ فروردین: شاهین

پرنده روز تولد این افراد پرنده شاهین با اینکه از قوش و عقاب از نظر جثه کوچکتر بوده اما به دلیل جسارت بالایی که دارد، حتی به عقاب و قوش نیز حمله می‌کند.

این پرنده بسیار زرنگ بوده و همچنین شکارچی ماهر، جسور و با شهامتی می‌باشد.

مقتدر و توانا هستید و با مهارتی که دارید، می‌توانید از موانع سخت عبور کنید و این کار را به گونه‌ای انجام می‌دهید که انرژی تان هدر نرود.


۲۶ فروردین تا ۲۲ اردیبهشت: مرغابی

 نحوه انتخاب جفت در مرغابی های دریایی بسیار جالب و در نوع خود منحصر به فرد می باشد . این پرنده ها با رقصیدن و همچنین آواز خواندن جلب توجه کرده و جفت خود را پیدا می کنند . این عمل ادامه پیدا می کند تا مرغابی ماده از میان نرها یکی را برای زندگی مشترک انتخاب نماید و تا ابد با او زندگی کند . مرغابی ها بعد از مدتی زندگی مشترک زبان مخصوصی برای حرف زدن با هم ابداع می کنند و مراسم ویژه ای را برای ازدواج بر پا می کنند .

جفت مرغابی ها با یاری هم به لانه سازی می پردازند . این پرنده ها لانه های خود را نزدیک هم نوعان خود می سازند . نحوه رفتار کردن مرغابی های جفت با یکدیگر بسیار جالب و عاشقانه می باشد بطوری که یک پیوند عاطفی قوی را به تصویر می کشند .

برای رسیدن به هدف هر رنجی را به جان می‌خرید، اما گاهی بی دقت می‌شوید و این بی دقتی‌ها به شما ضرر و زیان می‌رساند.

۲۳ اردیبهشت تا ۱۹ خرداد: قمری

یکی از رایج‌ترین رفتارهای این نوع پرنده، غذا خوردنش از روی زمین است. آن‌ها خاک‌ها را کنار می‌زنند تا بتوانند دانه در آن پیدا کنند. مرتب به زمین نوک می‌زنند و خاک را برمی‌دارند اما به آن خراش و آسیب نمی‌رسانند. جفت‌های قمری نیز بر اساس آداب و رسومی که بین زوج‌ها انجام می‌شود، پنجه‌های خود را به صورت نوازش بر روی گردن جفت خود حرکت می‌دهند. بعد از مدتی به سمت نوک‌ها و چنگ زدنشان و کوبیدن سر به یکدیگر حرکت می‌کنند.

این پرندگان بیشتر بر روی زمین زندگی می‌کنند و به دنبال غذا می‌گردند. معمولاً اجتماعی نیستند و تنها یا جفتی زندگی می‌کنند.

طبیعتا آرامش طلب هستید و از یک زندگی عاشقانه لذت می‌برید و به ندرت از آن خسته می‌شوید. بردبار، سازگار و در عین حال شخصیت جالبی دارید.

۲۰ خرداد تا ۱۶ تیر: عقاب

نکته جالب این است که پرنده عقاب طلایی تنها با یک جفت دیده می شود و تک همسر است.این جانور برای شکار استراتژی های گوناگونی دارد و سرعت متوسط آن در حین پرواز ۵۰ کیلومتر در ساعت ثبت گردیده ولی به هنگام فرود سرعت آن به ۳۲۰ کیلومتر در ساعت می رسد.آن ها در طول زندگی از چند لانه به طور چرخشی استفاده می کنند و روزانه حدود ۳۰۰ گرم گوشت می خورند که عمدتا از پستانداران کوچک است و پرندگان انتخاب دوم آن ها می باشد.اهلی کردن و رفتن انسان به شکار با عقاب طلایی عقاب های طلایی به عنوان همرا در شکارها از قرون وسطی مورد استفاده قرار می گرفته شده اند. در آسیا، آن ها مورد استفاده برای شکار حیواناتی چونگوزن، بز کوهی و گرگ، بوده اند.

شخصیتی بسیار محترم دارید، دنبال کار‌های بیهوده نیستید و با نگاه نافذ خود، مخالفان را سرجای شان می‌نشانید.

۱۷ تیر تا ۱۳ مرداد: بلبل

این پرندگان کمی خجالتی و حتی بداخلاق هستند، بنابراین صاحبان آنها باید کمی صبر کنند تا آنها احساس اعتماد به نفس کنند. اگر با مراقبت های لازم از آنها نگهداری شوند این کار خیلی سخت نخواهد بود. بلبل‌های ژاپنی خیلی راحت‌تر می‌توانند اعتمادشان را جلب کنند، زیرا آنها عمدتاً برای زندگی در اسارت به دنیا می‌آیند (این بلبل‌ها طبق قانون به عنوان حیوان خانگی مجاز هستند).

ایده‌آل نه تنها برای بلبل‌ها، بلکه برای بسیاری از گونه‌های پرندگان این است که آنها را به خانه ببرند، در صورتی که وقتی قرار است آنها را دریافت کنند در خارج از خانه هستند، جلب اعتماد آنها بسیار محتمل است، فقط در بهترین حالت در مواردی که در بدو تولد چهره صاحبان خود را ببینند، می توانند آنها را به عنوان مادر خود معرفی کنند.

معمولا قبل از اینکه دیده شوید صدایتان به گوش می‌رسد و همیشه حرفی برای گفتن دارید؛ البته بعضی اعتقاد دارند حرف‌های شما به عمل نمی‌رسد.

۱۴ مرداد تا ۱۰ شهریور: مرغ ماهیخوار

این پرندگان کمی خجالتی و حتی بداخلاق هستند، بنابراین صاحبان آنها باید کمی صبر کنند تا آنها احساس اعتماد به نفس کنند. اگر با مراقبت های لازم از آنها نگهداری شوند این کار خیلی سخت نخواهد بود. بلبل‌های ژاپنی خیلی راحت‌تر می‌توانند اعتمادشان را جلب کنند، زیرا آنها عمدتاً برای زندگی در اسارت به دنیا می‌آیند (این بلبل‌ها طبق قانون به عنوان حیوان خانگی مجاز هستند).

ایده‌آل نه تنها برای بلبل‌ها، بلکه برای بسیاری از گونه‌های پرندگان این است که آنها را به خانه ببرند، در صورتی که وقتی قرار است آنها را دریافت کنند در خارج از خانه هستند، جلب اعتماد آنها بسیار محتمل است، فقط در بهترین حالت در مواردی که در بدو تولد چهره صاحبان خود را ببینند، می توانند آنها را به عنوان مادر خود معرفی کنند.

شخصیتی رنگی و پرزرق و برق دارید که همیشه مشتاق رویارویی است. مشکلات تان را به مرور و با خونسردی حل می‌کنید. حساس و تیزهوش هستید.

۱۱ شهریور تا ۷ مهر: قو

یکی از خصوصیات قوها تک همسر بودنشان می باشد و میزان جدایی آنها بسیار کم و فقط در صورت مرگ قوی همسر و یا نگذاشتن تخم، زوج جدید اختیار می کنند.

• عمر قوها ۲۰ سال می باشد اما در محیط حفاظت شده ممکن است تا ۵۰ سال نیز عمر کند.

• آنها در ۲ تا ۳ سالگی به بلوغ می رسند و در هر بار تخم گذاری۴ تا ۶ تخم می گذارند.

• قوی ماده تا ۳۰ روز روی تخم ها می خوابد، جوجه ها نیز بعد از بدنیا آمدن به مراقبت ۷۰ تا ۸۰ روزه نیاز دارند.

• تا زمان پرواز که اغلب یک سالی طول می کشد در هنگام شنا کردن همواره بر پشت پدر و مادر خود می نشینند.

• قوها در کتب و افسانه های کهن مظهر زیبایی و وفاداری می باشند.

مثل قو مغرور و سربلندید و شخصیتی پیچیده دارید. به ندرت عصبانی می‌شوید و سعی می‌کنید با همه در تعامل باشید و تا آنجا که می‌توانید از درگیری پرهیز می‌کنید.

۸ مهر تا ۵ آبان: دارکوب

دانشمندان به راز آسیب‌ندیدن مغز دارکوب حین ضربه‌زدن به درختان برای یافتن غذا پی بردند.

مغز دارکوب می‌تواند برخوردهای مکرر را به هنگام ضربه‌های سریع این پرنده به درخت تحمل کند اما علی‌رغم این ضربات مکرر و سریع، ساختار منحصر‌به‌فرد جمجمه و منقار پرنده ضربه به مغز را کاهش می‌دهد.محققان چینی دریافته‌اند بدن دارکوب ۹۹ درصد انرژی ناشی از ضربه‌ها را به عنوان «انرژی کرنشی» (ارتجاعی) ذخیره می‌کند.

سختگیر و سختکوش هستید؛ با طاقتی بسیار بالابرخی اوقات به نظر حواس پرت می‌آیید، اما این فقط ظاهر شماست و حقیقت چیز دیگری است.

۶ آبان تا ۳ آذر: باز کوچک

اغلب طرلان ها مهاجرت هرسال ندارند ولی بعضی از پرنده های بومی نقاط سردسیر در فصل سرد به بخشهای گرم جنوبی می روند. تصویر این پرنده بر پرچم مجمع الجزایر اسور در پرتغال نقش بسته است و اسم این جزایر هم برگرفته از نام این پرنده در زبان پرتغالی یعنی açor است. کاشفانی که اولین بار این جزایر را کشف کردند تعداد متعددی پرنده شکاری را دیدند که خیال می کردند طرلان باشد ولی بعدها معلوم شد که آنها کورکور یا سارگپه عادی هستند.

ذهن هوشیارتان به شما این امکان را می‌دهد که از یک موضوع به موضوع دیگر بپرید، بدون اینکه تمرکز خود را از دست بدهید یا مضطرب شوید.

۴ آذر تا ۲ دی: کلاغ

یکی از باهوش ترین پرندگانی است که وجود دارد، دارای توانایی عالی در سازگاری در فضاهای مختلف است و می تواند با آنچه محیط فراهم می کند خود را مدیریت کند.

به غایت گیرا، پرانرژی و مقاوم هستید و همچنین باهوش، بنابراین در حل مشکلات بسیار تیزهوشید. از طبیعت لذت می‌برید و عاشق رفاقت کردن هستید.

کلاغ‌

۳ دی تا ۳۰ دی :حواصیل

حواصیل‌ها تک‌همسر و عمدتاً کوچ‌نشین هستند. برخلاف برخی دیگر از پرندگان نواحی معتدل که ممکن است تا سه بار در سال تولید مثل داشته باشند، حواصیل‌های استوایی معمولاً تنها در یک فصل در سال تولید مثل دارند.

خواستگاری معمولا در لانه انجام می‌شود. نرها ابتدا وارد می‌شوند و شروع به ساخت لانه می‌کنند و آن را برای جذب ماده‌ها نمایش می‌دهند.

در دوران نامزدی، نر از ناحیه گردن و پرهای گردن جفت برای نوازش او استفاده می‌کند که در نتیجه ناحیه گردن ماده ممکن است متورم شود. اگر ماده خیلی زود نزدیک شود، خطر حمله تهاجمی مرد او را تهدید می‌کند، به همین دلیل گاه ممکن است مجبور شود تا چهار روز صبر کند.

متفکرید و معمولا تنها و منزوی به نظر می‌آیید. آنقدر محکم و استوارید که از مشکلات، هرچند به نظر سخت و حل نشدنی موفق بیرون می‌آیید.

اول بهمن تا ۲۸ بهمن: سینه سرخ

پرنده ای خجالتی است و اغلب به تنهایی و به دور از انظار دیده می شود. پروازی مستقیم و در ارتفاع کم دارد و به واسطه بالها و دم بلندش با سرعت بین بوته ها پرواز و مانور می کند. همچنین به خوبی روی زمین می دود و جست و خیز  می کند.

شما یک درون گرا هستید که طبع گرم خود را پنهان می‌کنید. گاهی خودرای، خودخواه و ستیزه جو می‌شوید، ولی بسیار “خانواده” دوست هستید.

۲۹ بهمن تا آخر اسفند: سهره

این پرندگان به صورت گروهی زندگی می‌کنند و اغلب مهاجر هستند هر چند برخی از گونه‌ها بومی برخی مناطق می‌باشند.

این پرندگان اجتماعی بوده و از جنب و جوش فراوان برخوردار هستند.

سهره‌ها بیشتر در مناطق جنگلی و کوهستانی زندگی می‌نمایند و پروازی موجی شکل داشته و آوازی دلنشین دارند؛ که دل هر شنونده‌ای مسحور خود می‌نمایند.

سهره‌ها پرندگانی شاخه نشین با جثه‌های کوچک می‌باشند.

حساس و گوش به زنگ هستید. ذاتا فردی اجتماعی و خونگرم هستید. بسیار منظم و دقیق بوده و همچنین اهل “ورزش” هستید.