۰ نفر

قدرت ذهنی و اراده متولدین کدام ماه قوی تر است؟

۳ آبان ۱۴۰۱، ۱:۴۱
کد خبر: 673522
قدرت ذهنی و اراده متولدین کدام ماه قوی تر است؟

متولدین ماه های مختلف سال، ویژگی هایی مختلفی دارند که هر کدام در جای خود منحصر به فرد محسوب می شوند. شخصیت شناسی از روی ماه تولد از جمله بحث های جذاب است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ بیایید قبل از تجزیه و تحلیل ماه های مختلف سال، تعریفی از قدرت داشته باشیم تا متوجه شویم که قدرت ذهنی، فیزیکی و ارادی به چه معناست:

قدرت یعنی چه؟

طبق تعریف قدرت،”قدرت یعنی توانایی هدایت یا تأثیرگذاری بر رفتار دیگران یا روند وقایع”

هر جنبه از زندگی، از تجارت و پول گرفته تا روابط انسان ها، بازی قدرت را در بر میگیرد. بنابراین، این چه حسی است که هر فردی به دنبال آن است؟

بهترین ماه تولد از نظر قدرت ذهنی

۱. متولدین اردیبهشت (برج ثور)

اردیبهشت


در این زمینه بخوانید؛

مدل عشق متولدین هر ماه چطوریه؟

متولدین کدام ماه مدام از خودشان ناراضی اند؟

ساده ترین آدما متولد چه ماهی هستن؟


متولدین اردیبهشت (برج ثور)قدرتمند ترین ماه از نظر ذهنی در بین تمامی ماه ها، اردیبهشت است. نماد این ماه، گاو نر بوده و بطور دقیق، قدرت و رانش آنها را توصیف می کند. افراد متولد اردیبهشت، در اداره هر چیزی که برایشان پیش بیاید عالی هستند.

متولدین اردیبهشت، پایدار و محکم هستند. علامت این ماه، یک علامت ثابت بوده و عنصر آن، زمین است. علامت ثابت نشان می دهد که آن ها به راحتی تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند و از راه خود منحرف نمی شوند.

شما می توانید به آنها توهین کنید یا سبک زندگی آنها را نپذیرید اما آنها تحت تاثیر شما قرار نمی‌گیرند و ناراحت نمی شوند.

با اینحال تصور نکنید که اردیبهشتی ها می توانند حرف های تندی را که به آن ها زده می شود، تحمل کنند چرا که وقتی نوبت به دفاع از خود می رسد، آن ها خجالت را کنار می گذارند. اردیبهشتی ها لجباز هستند و تا زمانی که خود را ثابت نکنند، دست از تلاش نمی کشند.

۲. متولدین تیر (برج سرطان یا خرچنگ)

بچه های تیر ماهی

بهترین ماه تولد: متولدین تیر (برج سرطان یا خرچنگ) دیدن نام تیرماهی ها در این لیست می تواند برای بسیاری از خوانندگان، تعجب بر انگیز باشد چرا که متولدین تیر، به احساساتی و حساس بودن معروف اند و عموما با ویژگی ضعف بودن شناخته می شوند.

 با اینحال باید بدانید که این حساسیت و احساسات، فقط به قدرت آن ها اضافه می کند. آنها از احساسات خود نمی ترسند بلکه با اشتیاق از آنها استقبال می کنند. این امر باعث می شود تا تیر ماهی ها هر کاری و هر چیزی که در مسیر آنها قرار می گیرد را به درستی اداره کنند.

۳. متولدین آبان (برج عقرب)

متولدین آبان (برج عقرب) سیاره مربوط به عقرب، مریخ بوده و در ستاره شناسی، عقرب نماد درگیری، جنگ و رابطه زناشویی است. این فعالیت ها، مبتنی بر قدرت هستند و به همین دلیل، آبان ماهی ها توانایی ارتباط برقرار کردن با قدرت را دارند.

نقطه قوت بزرگ آبان ماهی ها، توانایی شناخت افراد از روی ماسک هایشان است. دروغ گفتن به آبان ماهی ها و گیر نیفتادن، بسیار مشکل است. این ویژگی، قدرت ذهنی زیادی برای آن ها فراهم می کند. آبان ماهی ها به سادگی قادر به بو کردن حس حسادت شما هستند. هرگز سعی نکنید تا با دروغگویی، آن ها را از سر راه خود بر دارید .

۴. متولدین مهر ( برج میزان)

 خصوصیات و ویژگی های مردان مهر ماهی + زن مورد علاقه شان

 متولدین مهر ( برج میزان) تعادل، نشانه برج میزان است. به همین دلیل است که این برج در ستاره شناسی به وسیله ترازو نشان داده می شود. مهر ماهی ها، تعادل و هماهنگی را در تمام جنبه های زندگی خود حفظ می کنند.

حتما با خود میگویید که این موضوع چه ارتباطی با قدرت ذهنی دارد؟ در پاسخ باید بگوییم که یک فرد متولد مهر می تواند در بیشتر بحث ها، با سیاست باقی بماند و این امر به مهارت اجتماعی زیادی نیاز دارد. و در نهایت اینکه این چیزی جز نفوذ اجتماعی نیست.

۵. متولدین خرداد (برج جوزا / دو قلو ها)

متولدین خرداد (برج جوزا / دو قلو ها) متولدین خرداد می توانند مسائل را از دیدگاه های مختلف ببینند. این دید باز به خردادی ها اجازه می دهد تا از نظر ظرفیت ذهنی بسیار قدرتمند باشند. این برج که توسط یک جفت خواهر و برادر دوقلو نشان داده می شوند، نشان دهنده ی دو شخصیتی بودن خردادی هاست.