۰ نفر

خصوصیات جالب مدیر و کارمند متولد بهمن ماه را بشناسید

۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۱۰
کد خبر: 655979
خصوصیات جالب مدیر و کارمند متولد بهمن ماه را بشناسید

مدیران متولد بهمن ماه؛ به ندرت اتفاق می افتد که متولد بهمن ماه به ریاست یک شرکت یا موسسه برگزیده شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، متولد بهمن ماه آنان معمولا ترجیح می دهند بی کار باشند اما به مقررات اداری تن در ندهند. متولد بهمن ماه ذاتا از صادر کردن دستور، تصمیم گیری و به عهده گرفتن ریاست جلسات بیزاری می جوید. در عین حال هرگاه متولد بهمن ماه بر مسند مدیریت قرار می گیرد، چنین به نظر می رسد که او بخش جداناشدنی موسسه است و هرگز نمی توان از او بی نیاز بود. صرف نظر از برخی معایب متولدین بهمن نظیر کم رویی، فراموشکاری، اهمالی کاری و …. او از صفات و محسنات برجسته ای نظیرقوه تفکر، منطق سلیم، نیروی حدس شگفت انگیز و روشن بینی بهره می برد. این ویژگی ها به او امکان می دهد تا درک صحیحی از آینده داشته باشد. به این ترتیب و در حالی که دیگران وقت خود را بر سر مسائل جزئی و فرعی تلف می کنند، او نقشه های مربوط به آینده را عرضه می دارد.

ویژگی های مدیران متولد بهمن ماه

مدیر متولد بهمن ماه بعضا قربانی ضعف حافظه خود می شود. مثلا ممکن است نام منشی خود (که سالها با او کار می کند) را به یاد نیاورد. البته فراموش کاری نمی تواند مانع از کنجکاوی مفرط او در مورد خصوصیات کارمندانش شود. نباید فراموش کرد که هدف او از این نوع کنجکاوی ها فقط تحقیق و تأمل در طبیعت بشر است. او از نتایج تحقیقاتش هیچ گاه برای محاکمه کردن کارمندانش یا تحقیر آنان استفاده نمی کند. کما اینکه اهل انتقام گیری با برخورد با موضوعی هرچند زشت و ناپسند نیست. او تمامی انسانها را شایسته احترام قلمداد می کند. در برابر همکارانش، صادقانه و شرافتمندانه رفتار می کند. اما افکار و اعتقادات آنان در خارج از چهارچوب شغلی را جدی نمی گیرد.

زن متولد بهمن ما

مدیر متولد بهمن ماه، مرد حق و عدالت است. بدون آنکه ظرافت طبع خود را زیر پای بگذارد، مجازات و یا تشویق می کند. ارزش و اعتبار فعالیت گروهی را می داند و به همین دلیل به دیگران نیز حق دخالت، اظهار نظر و قبول مسئولیت می دهد. متولد بهمن ماه، موجودی شگفت انگیز است. او در هر زمان برای متحول ساختن نظام اداری یا تغییر دکوراسیون بدون اطلاع کارمندان آماده است. در عین حال او از دخالت در امور آنان و عادات و وضع ظاهری شان پرهیز می کند. به همین دلیل، کارمندانی از تیپ های مختلف گرد او جمع می شوند.

مدیر متولد بهمن ماه از استعداد شنیدن، سخن گفتن و حشر و نشر با تمامی مردم برخوردار است. نیز قابلیت آن را دارد تا برای مدت قابل توجهی سکوت، تامل و انزوا در پیش گیرد. در عین حال، وضعیت روحی او هرچه باشد، در همه حال کارمندان و حتی رقیبانش را “دوست” قلمداد می کند.

مدیر متولد بهمن ماه همواره حساب خانواده را از محیط اداری جدا می کند. سالها و ماهها می گذرد اما هیچ یک از بستگانش به دفتر کار او سر نخواهند زد. نیز به ندرت اتفاق می افتد که چشم یکی از کارمندان به همسر وی بیافتد. او با ولخرجی و داد و دهش بی دلیل شدید مخالف است. در مجموع اگر بخواهیم متولد بهمن ماه را با مدیران برجسته و نخبه مقایسه کنیم او را مدیری با رفتارهای غریب، خطاهای فراوان و فاقد تدبیر خواهیم یافت. با این حال او در دست یابی به جایگاه های رفیع و منزلت برجسته، توفیق حاصل می کند. چه بسا آنکه روزی در محافلی که او را می شناسند به عنوان “بهترین مدیر” برگزیده شود.

ویژگی های کارمند متولد بهمن ماه

کارمند متولد بهمن ماه یافتن یک کارمند متولد بهمن ماه در محیطهای اداری و محیط های کاری، آسان و ساده به نظر می رسد. اگر بتوانیم مجموعه ای از کارمندان را زیر نظر بگیریم و شخصی را در بین آنان بیابیم که از حافظه ضعیفی برخوردار است، افکاری پراکنده دارد، به همکاران خود چندان توجهی نشان نمی دهد و دوستانش او را احاطه کرده اند، می توان حدس زد که او کارمند متولد بهمن ماه است!

اگر نظر دیگران را در مورد او جویا شویم خواهند گفت: همکار بودن با متولد بهمن ماه، هیجان انگیز است. زیرا او تنها کسی است که از زمان سبقت می گیرد و در عوالم آینده سفر می کند. او هر از چند گاهی به زمان حال باز می گردد حال آنکه با خود ایده ها و افکار اعجاب آوری به همراه آورده است! کارمند متولد بهمن ماه تاثیرات عمیقی بر همکاران خود بر جای می گذارد (حتی اگر تعمدی در این کار نداشته باشد).

شگفتا از زمانی که رؤسایش از افکار تخیلی و و هم انگیز کارمند متولد بهمن ماه اطلاع حاصل کند. چه بسا آنکه این افکار روزی به حال او سودمند افتد.

او زندگی خود را به یک شغل محدود نمی کند و بعید نیست به امور دیگری نظیر عکاسی، نویسندگی و ورزش نیز روی آورد. اینها همه بگفته او ناشی از علاقه متولد بهمن ماه به کشف خویشتن است. شکی نیست که کارمند متولد این ماه، موجودی آرام و متعادل است. نمی توان گفت مردان متولد بهمن انسان هایی ذات عاطفی هستند. نگاه آنان به زندگی و انسانها، نگاهی شدیدأ علمی است. اگرچه به روابط دوستانه نیاز دارد اما دوستی هایش برای مدت طولانی دوام نمی آورد. کما اینکه قادر نیست ذهن خود را بر یکی از دوستانش متمرکز کند. به همین دلیل است که می گویند او در “دوستی” بیش از آنچه که می برد، می بازد!

کارمند متولد بهمن ماه را می توان در دو الگو یافت. نخست شخصیتی آرام، متعادل شبیه به فیلسوف یا مدرس است او عادت به جمع آوری و خرید اشیاء عجیب از سراسر دنیا دارد. او به دخانیات بی میل نیست و در خانه ای مجلل زندگی می کند. الگوی دوم عبارتست از دانشمند و مخترع حیرت آوری که در یک منزل زندگی آشفته زندگی می کند. پیرامون او آکنده از ادوات و وسایل عملی است.

هر دوی این شخصیتها از هوش و حس نیرومندی بهره می برند و البته هر دو به ضعف حافظه گرفتارند. کارمند متولد بهمن ماه از هر گروه که باشد، مورد اعتماد روسا و محبت همکاران خود قرار می گیرد. بدون چشمداشت مالی در حفظ منافع موسسه ای که در آن اشتغال دارد، و حفظ اسرار آن می کوشد. اگرچه او انسان بلند پروازی نیست اما از نیروی تعقل بهره فراوان می برد. بنابراین لیاقت آن را دارد که روزی به عنوان شریک یا لااقل جانشین مدیرش برگزیده شود.

شغل مناسب بهمن ماهی ها

شما برای کارهای ثابت شاخته نشده اید، بدین علت که دوست دارید قوانین را زیر پا بگذارید و چیزهای جدید را تجربه کنید. فضانوردی، محقق یا مخترع تکنولوژی از حرفه های مورد علاقه شما می باشد.

اگر چه به دست آوردن این مشاغل ساده نیست اما شما با توجه به مهارت های درونی که دارید، از پس شان به خوبی بر خواهید آمد.