۰ نفر

مرد متولد دی ماه؛ پیشگویی شخصیت مردان دی ماهی از دید روانشناسی

۳ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۱۴
کد خبر: 655944
مرد متولد دی ماه؛ پیشگویی شخصیت مردان دی ماهی از دید روانشناسی

مرد متولد دی ماه را دیواری از تنهایی و گوشه گیری، گرداگرد این مرد را احاطه کرده است و ظاهرا به نظر می رسد که این دیوار را به دستان خود ساخته است.

همه چیز درباره مرد متولد دی ماه:

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ مرد متولد دی ماه؛ اما در عین حال این مرد موجودی عاطفی است و می کوشد تا به هر قیمتی، توجه دیگران را به خود جلب کند. اگر تاثیرات “سیاره زحل” که باعث می شود مردان متولد دی به موجوداتی جدی، واقعگرا، متین، خویشتن دار و… باشد، نمی بود، او را انسانی لطیف، رویا پرور، شیفته ماجراجویی و هیجان می یافتید. اینان از نگاه تیزبینی برخوردارند.

مرد متولد دی ماه با عواطف پر شور که پشت “چهره زحلی” پنهان شده اند، لقب داده اند. اگرچه مرد متولد این ماه دائمأ خود را بی تفاوت و بی نیاز از توجه دیگران نشان می دهد اما کاملا در انتظار شنیدن یک جمله تحسین آمیز است. این مرد ماتم زده و سر در گریبان که در دوران کودکی اش همچون جغد به نظر می رسد، به تدریج و با کمک دیگران، زمانی به نشاط جوانی و سرزندگی دست می یابد که دیگران دچار احساس پیری و درماندگی شده اند!

ازدواج با مرد دی ماهی و نکاتی که همسر مرد دی ماهی باید رعایت کند

این نکته ای است که گاه اسباب نگرانی همسران متولدین دی ماه می شود. در این خصوص، همسر یک مرد متولد دی ماه وظایفی بر عهده دارد که از این قرار است:

برقراری رابطه حسنه ونیک با خانواده مردان متولد دی ماه

هرگز مرد متولد دی ماه را با کلمات توهین آمیز خطاب نکنید زیرا او از جنس مردانی است که بر تصمیم های خود پافشاری می کنند و گاه دست به اقدامات غیر قابل بازگشت می زند.

به خاطر داشته باشید که مرد متولد دی ماه به دلیل علاقه شدید به خانواده خود، بسیار دیر به صرافت ازدواج می افتد. مضاف بر اینکه مردان متولد دی در انتخاب شریک زندگی خود، دقت و تامل فراوان به خرج می دهند.


مرد متولد دی ماه در انتخاب شریک زندگی اش، قبل از هر چیز به دنبال همسری می گردد که دارای بیشترین خصوصیات مادرانه باشد. او همچنین شیفته همسری است که در جامعه، حضوری هوشمندانه، رفتاری اصیل و ظاهری در خور اعتناء دارد.

“زیبایی” از نظر او در مراحل بعدی قرار می گیرد. از نظر مردان متولد این ماه، زیبایی شرط اساسی یک ازدواج نیست.

اگر می خواهید برای مرد متولد دی ماه یک هدیه تهیه کنید، قبل از هر چیز به سراغ یک کتاب غزل و یا کتابی که عواطف انسانی در آن موج می زند بروید. زیرا این مرد به ندرت احساسات خود را به وسیله کلمات بیان می کند و غالبا عواطف خود را به وسیله رفتارهایش نشان می دهد.

در منزل به نظر می رسد که مرد متولد دی ماه دائما در قله فرماندهی قرار دارد. هنگام صرف غذا او بالانشین است و همه را به رعایت احترام و اطاعت وا می دارد. او می کوشد تا خانواده را از مسیر یک ساختار منظم و سنت های شناخته شده عبور دهد. در عین حال از فداکاری در راه همسر و فرزندان دریغ ندارد.

مردان متولد دی ماه نیز اگرچه قدر شناس پدر متولد دی ماه هستند اما از رفتار سرد و خشک او گلایه نیز دارند. چاره این مشکل نیز از دستان مادر خانواده بر می آید. او کسی است که می تواند رابطه بین پدر و فرزندان را تقویت و پر شور سازد. جالب است بدانید که مردان متولد دی که به عنوان پدرانی سرد و خشک شناخته می شوند در مقابل نوه های خود به موجوداتی گرم و عاطفی مبدل می گردند!

جالب تر آنکه عشق مردان متولد این ماه نسبت به همسر، به مراتب نیرومندتر از عشق دیگر مردان است. کافی است بدانید که هم و غم او در جهت خوشبخت کردن شما، موازی با احساسی است که منجر به انتخاب شما شده است. دیگر آنکه سرزنش کردن چنین مردانی (بویژه اگر دلیل قانع کننده ای نیز وجود نداشته باشد) فقط باعث برآشفتگی آنان می شود.