۰ نفر

پیمان جبلی: چالش های صداوسیما «همیشگی» است

۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۴۶
کد خبر: 704286
پیمان جبلی: چالش های صداوسیما «همیشگی» است

رییس سازمان صداوسیما چالش‌های این سازمان در سالی که گذشت را «همیشگی» خواند و از آمادگی بخش‌های مختلف این رسانه برای تولید برنامه‌های همزمان نوروز و رمضان خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، پیمان جبلی ـ رییس صداوسیما ـ که در مراسم افتتاح نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) حاضر شده بود، در پاسخ به سوالی  درباره چالش‌های این سازمان در سال ۱۴۰۱ و برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌ برای سال‌ ۱۴۰۲ ، توضیح داد: نه فقط در سالی که گذشت، ما در تمام ایام سال و در تمام لحظات و ساعات در فضای رقابت با تکنولوژی، ذائقه و رقبا قرار داریم.

او افزود: نه فقط رسانه‌ی ملی، بلکه تمام دستگاه‌های فرهنگی دائماً باید خودشان را به لحاظ فنی، فرآیندی و نوآوری‌های جهانی به‌روزرسانی کنند. این چالش همیشگی ماست و نباید خود را از به‌روزرسانی بی‌نیاز بدانیم.

پیمان جبلی درباره‌ انطباق دو مناسبت ماه رمضان و ایام عید نوروز در ابتدای سال ۱۴۰۲ و گمانه‌هایی از حضور نداشتن برخی از چهره‌های سال های گذشته، تاکید کرد: همکاران ما در بخش‌ها و شبکه‌های مختلف سازمان صداوسیما، اعم از سیما، صدا، استان‌ها، سیما فیلم و مرکز سیمرغ در حال آماده‌سازی برنامه‌های نوروز ۱۴۰۲ و ماه رمضان هستند و امیدواریم بتوانیم به‌خوبی به نیاز جامعه و مخاطبان پاسخ بدهیم.