۰ نفر

نامه ای که صد سال طول کشید تا به مقصد برسد! + عکس

۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۳۰
کد خبر: 702847
نامه ای که صد سال طول کشید تا به مقصد برسد! + عکس

مردی در لندن نامه‌ای دریافت کرد که خطاب به مالک قبلی خانه‌اش بود و وقتی فهمید که این نامه بیش از یک قرن پیش، یعنی در سال ۱۹۱۶، نوشته شده است، بسیار تعجب کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ مردی در لندن نامه‌ای دریافت کرد که خطاب به مالک قبلی خانه‌اش بود و وقتی فهمید که این نامه بیش از یک قرن پیش، یعنی در سال ۱۹۱۶، نوشته شده است، بسیار تعجب کرد.

این مرد که «فین‌لی گلن» نام دارد به خبرنگار سی‌ان‌ان گفت، «این نامه به خانه‌اش که در جنوب شهر لندن قرار دارد رسیده است و خطاب به فردی است که او را نمی‌شناختم و تمبر و مهر اداره پست روی آن هم بسیار قدیمی بود.»

گلن ادامه داد، «وقتی عدد ۱۶ را روی نامه دیدیم، تصور کردیم تاریخ این نامه مربوط به سال ۲۰۱۶ است. اما وقتی متوجه شدیم تمبر روی آن، تصویر یک «پادشاه» است، نه یک «ملکه»، به این نتیجه رسیدیم این نامه باید قدیمی‌تر باشد. به همین دلیل پاکت را باز کردیم تا مطمئن شویم.»

نامه‌ای که صد سال طول کشید تا به مقصد برسد!

گلن، این نامه را به انجمن محله نوروود (Norwood) که فصلنامه‌ای درباره تاریخ محلی منتشر می‌کند، سپرد. این منطقه اواخر دهه ۱۸۰۰ در میان مناطقی بود که افراد طبقه متوسط به بالا در آنجا زندگی می‌کردند. نامه هم از طرف زنی به نام «کریستابل منل» به خانواده‌اش در نوروود بود که در آن نوشته بود، در شهر باث (در انگلستان)، تعطیلات خود را می‌گذراند. هنوز مشخص نشده که این نامه چرا اینقدر طول کشیده تا به مقصد برسد.