۰ نفر

آخرین وضعیت بازیگر معروف / هوشیاری شهرام عبدلی برگشت؟

۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۰۰
کد خبر: 702530
آخرین وضعیت بازیگر معروف / هوشیاری شهرام عبدلی برگشت؟

وضعیت جسمانی شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون تغییری به وجود نیامده و او همچنان در کمای عمیق به سر می‌برد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، هم اکنون دستگاه تنفس مصنوعی (وِنتیلاتور) به شهرام عبدلی وصل است و او قادر به تنفس طبیعی نیست و پزشکان منتظر هستند تا خونریزی مغزی او متوقف شود.

علیرغم در کنترل بودن وضعیت قلب و عروق، شهرام عبدلی در حال حاضر به دلیل درگیری ارگان‌های حیاتی مغزی شرایط غیرقابل پیش بینی دارد.

او در بخش مراقبت‌های ویژه (آی‌سی‌یو) جراحی اعصاب بیمارستان قائم مشهد بستری است.

هوشیاری شهرام عبدلی هنگام مراجعه به بیمارستان

به گزارش ایرنا، شهرام عبدلی زمانی که به بیمارستان مراجعه کرده، کاملا هوشیار بوده و صرفا از سردرد و سرگیجه و ضعف اندام گلایه داشته است. قبل از این که سی‌تی اسکن مغز او انجام شود او قادر به حرف زدن بوده و چند کلمه‌ای هم صحبت کرده است. به تدریج وضعیت جسمانی او افت کرده هوشیاری‌اش را از دست داده است. پزشکان با مشاهده سی‌تی اسکن متوجه خونریزی مغزی شده و این بیمار را به واحد جراحی ارجاع داده‌اند. علت خونریزی مغزی هم احتمالا اختلال انعقادی بوده است. مراجعه شهرام عبدلی به بیمارستان به موقع بوده و اگر دیرتر مراجعه می‌کرد با پیشرفت خطرناک خونریزی مواجه می‌شد.

شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون شامگاه ۲۸ بهمن ماه دچار خونریزی مغزی و به بیمارستان‌ قائم مشهد منتقل شد.

این بازیگر ۴۶ ساله برای بازی در یک سریال شبکه نمایش خانگی با عنوان آسوده باش به همراه فاطمه گودرزی و نفیسه روشن عازم شهر مشهد بوده و حین تصویربرداری با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شده است.

حدود ۲۰ روز است که فیلمبرداری سریال آسوده باش به کارگردانی حسن حج گذار با موضوع حضرت امام رضا(ع) در مشهد آغاز شده است.

شهرام عبدلی هنگامی که در یکی از هتل های طرقبه مشغول استراحت بوده، دچار عارضه مغزی شده و بلافاصله توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان قائم مشهد منتقل می‌شود.