۰ نفر

حواشی بی پایان انتصابات در وزارت کار / ربابه جوادی کیست؟

۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۰۷
کد خبر: 702330
حواشی بی پایان انتصابات در وزارت کار / ربابه جوادی کیست؟

ربابه جوادی در حالی به معاونت پژوهشی ریاست موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی منصوب شده است که هیچ رزومه مشخصی در حوزه پژوهش ندارد و حتی رشته تحصیلی او نیز با این سمت مرتبط نیست و البته هیچ سابقه مدیریتی و اجرایی نیز ندارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، انتصابات عجیب و غریب در وزارت کار پایان ندارد و پس از صندوق بازنشستگی حالا این انتصاب‌های عجیب به سازمان تامین اجتماعی رسیده است. معاون پژوهشی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، فردی است که نه رزومه مرتبطی با این سمت دارد و نه اصلا رزومه‌ای از او موجود است. دهکردی، ریاست این موسسه که خودش هم مشخص نیست چگونه به این سمت منصوب شده، از ارایه رزومه ربابه جوادی، معاون جدیدش، خودداری می‌کند.

سال گذشته بود که خبر انتصاب علی جعفر دهکردی، به سمت ریاست موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرد. او در دوره کاردانی پرستاری، در دوره کارشناسی حقوق قضایی، در کارشناسی ارشد اخلاق اسلامی و در دکتری نیز مدیریت راهبردی آینده پژوهی خوانده است. نکته‌ای که در رزومه او خبرساز شد، طرحی از آقای رئیس با نام طرح هدهد بود! هدهد طرحی برای ارتباط با سایر موجودات و سخن گفتن با آنان بوده که طبیعتا هم نافرجام بوده است! دهکردی سال گذشته می‌خواست فقر و بیکاری را ریشه کن کند؛ اما چه طور؟ با تاسیس مرکز آینده‌اندیشی در دانشگاه شاهد و نیز اجرای طرح سلام تا سلامت و سعادت برای داخل و صدور به خارج از کشور !دهکردی همچنین قصد داشت تا پیشرفته‌ترین خودروی جهان را تولید کند و تولید فناوری‌های فوق پیشرفته نرم تا سخت در جمهوری اسلامی ایران نیز از دیگر طرح‌هایی است که در رزومه او دیده می‌شود که البته هیچ یک از این طرح‌ها محقق نشد و ما امروز نه پیشرفته‌ترین خودروی جهان را داریم و نه هیچ یک از دیگر ادعاهایی که در رزومه او دیده می‌شود

حالا فارغ از تمام طرح‌های ناتمام و بی‌فرجام، دهکردی فردی دیگر که مانند خودش نه رزومه مشخصی دارد و نه فعالیت‌های مرتبط را به سازمان آورده است. ربابه جوادی، فردی که پروپزال نویسی، تنها رزومه‌ای است که از او می‌بینید. او دانشجوی دکتری در رشته حقوق  روابط بین‌الملل است و حالا معاون پژوهشی دهکردی شده است. سوالی که مطرح می‌شود، این است که روابط بین الملل و علوم سیاسی چه ارتباطی با حوزه تامین اجتماعی دارد و سوال مهم‌تر آنکه چرا هیچ رزومه‌ای از او در دسترس نیست و جوادی کیست که بدون رزومه مرتبط و حتی مشخص، وارد سازمان تامین اجتماعی شده است؟