۰ نفر

مرد خوش شانسی که کاربران فضای مجازی را شوکه کرد!

۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۵۰
کد خبر: 702170
مرد خوش شانسی که کاربران فضای مجازی را شوکه کرد!

شاید بارها این عبارت را شنیده باشیم که «شانس با او یار است». مثال مشهود آن یکی از کارمندان آمازون در آمریکا است که در جریان کمتر از چند ماه دو بار برنده جایزه بخت‌آزمایی شده است.

به گزارش اقتصادآنلتین به نقل از برترین‌ها، شاید بارها این عبارت را شنیده باشیم که «شانس با او یار است». مثال مشهود آن یکی از کارمندان آمازون در آمریکا است که در جریان کمتر از چند ماه دو بار برنده جایزه بخت‌آزمایی شده است.

این خوش شانسی کارمند آمریکایی بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته و حیرت شوکه‌آوری در بین کاربران ایجاد کرده است.

این فرد خوش‌بخت که اسمش فاش نشده اهل ایالت مریلند آمریکا است و با خرید یک بلیط پنج دلاریبرنده یک جایزه بخت‌آزمایی ۵۰ هزار دلاری شده است.

جایزه ۵۰ هزار دلاری بالاترین برد ممکن برای بلیط لاتاری ۵ دلاری بود که او خریداری کرد.

شرکت لاتاری مریلند گفته که این مرد ۵۶ ساله در ماه ژانویه نیز با خرید لاتاری مشابهی۳۰ هزار دلار برنده شده بود و این دومین برد بزرگ او در همین چند ماه است.

او گفته من به بلیط نگاه می‌کنم و فکر می‌کنم که این می‌تواند درست باشد:« به همسرش زنگ زدم تا نگاهی بیندازد. به او گفتم بگو من دیوانه نیستم. او فقط به من نگاه کرد و گفت باور نکردنی!»

این مرد به مسئولان بخت‌آزمایی گفته که تصمیمی نگرفته که چگونه پول را خرج کند، اما ممکن است با همسرش برای تولد ۶۰ سالگی او به تعطیلات برود.

برنده شدن چند بخت‌آزمایی متوالی نادر است، اما بی‌سابقه نیست: در ماه دسامبر نیز مردی از ماساچوست با استفاده از «بصیرت» خود شش بار برنده لاتاری شد.