۰ نفر

زخمی که بنکسی در «ولنتاین» رونمایی کرد + عکس

۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۰۵
کد خبر: 701268
زخمی که بنکسی در «ولنتاین» رونمایی کرد + عکس

«بنکسی»‌ هنرمند آثار خیابانی مشهور و ناشناس اثر هنری جدیدی را خلق کرده است که به نظر می‌رسد به خشونت خانگی اشاره داشته باشد. این گرافیتی در روز ولنتاین رونمایی شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، «بنکسی» دیوارنگاره جدیدی را خلق کرده است که یک زن خانه‌دار دهه ۵۰ میلادی را در یک لباس کلاسیک آبی،‌ یک جفت دستکش شست‌وشو زردرنگ، یک چشم کبود متورم و دندان شکسته به تصویر می‌کشد که مردی را درون یک فریزر کوچک پرتاب کرده است.

زخمی که بنکسی در «ولنتاین» رونمایی کرد + عکس

 

«بنکسی»‌ با انتشار مجموعه عکس‌های این نقاشی در صفحه اینستاگرامش، خلق این اثر هنری را تایید و بر چهره این زن که به ظاهر خندان ولی زخمی است،‌ تاکید کرد.

این نقاشی بر روی دیوار سفیدی خلق شده است و مخاطبان مجازی گمان می‌کنند «بنکسی»‌ آن را روی دیواری در «کنت»‌ خلق کرده باشد.

بنکسی با پرداختن به این موضوع ظاهرا روز عشق در فرهنگ غربی (ولنتاین) را به چالش کشیده است.

به گزارش ولز آنلاین، «بنکسی» هنرمند گرافیتی‌کار اهل بریستول است که با نقاشی‌های دیواری و هنر گرافیتی اعتراضی خود، شهرت جهانی دارد، با این حال هنوز هویت اصلی او فاش نشده است. نقاشی‌های این هنرمند بیشتر به مسائل سیاسی و موضوع‌هایی مانند گرمای جهانی، جنگ، شنود غیرقانونی و شرایط سخت کاری پرداخته است. تا کنون بارها نقاشی‌های این هنرمند از روی دیوار جدا و به قیمت صدها هزار پوند فروخته شده است.