۰ نفر

بارش برف مدارس این استان را غیرحضوری کرد

۲۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۱۴
کد خبر: 700954
بارش برف مدارس این استان را غیرحضوری کرد

روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: به علت بارش برف، مدارس سراسر استان در تمامی مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ در نوبت "صبح و بعداز ظهر" تعطیل است.

به گزارش اقتصادآنلاین، در این اطلاعیه آمده است: به دلیل بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، همه مقاطع تحصیلی استان همدان، فردا دوشنبه ۲۴ بهمن در نوبت "صبح و بعدازظهر" تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

این اطلاعیه می افزاید: مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز فردا دوشنبه تعطیل است.

مدیریت بحران استانداری همدان نیز پیشتر اعلام کرد: ادارات و مراکز آموزشی این استان فردا /دوشنبه/ ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ تعطیل و فعالیت کارمندان به صورت دورکاری و غیرحضوری است.

نزدیک به ۳۲۰ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه در همدان تحصیل می‌کنند.

بارش برف از بامداد امروز یکشنبه در سراسر استان آغاز شده است و به گفته هواشناسی این بارش ها تا فردا ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی همدان گفت: بیشترین میزان بارش برف ظرف شبانه روز گذشته در شهر همدان با ۲۹ سانتی متر و تا ساعت ۱۶ عصر امروز به ثبت رسیده که پیش بینی می شود تا امشب با بالای نیم متر برسد.

حسین عابد اظهار داشت: همچنین بیشترین میزان برف بعد از شهر همدان در شهر تویسرکان با ۲۶ سانتی متر در این مدت گزارش شده است.

او بیان کرد: بر اساس نقشه های پیش بینی های هواشناسی این سامانه بارشی تا فردا با شدت کمتری فعال است و به تدریج از جو استان خارج خواهد شد.

مدارس استان همدان نیز امروز در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل و آموزش ها مجازی شد.