۰ نفر

قیمت روز لوازم بهداشتی ساختمانی از فروشگاه هوگونیک

۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۴۵
کد خبر: 698095
قیمت روز لوازم بهداشتی ساختمانی از فروشگاه هوگونیک

برای خرید لوازم بهداشتی ساختمانی دیگر نیاز نیست به چندین فروشگاه سر بزنید و از هرکدام یک کالا بخرید! فروشگاهی را به شما معرفی خواهیم کرد که باعث صرفه جویی در هزینه و وقت شما خواهد شد.

توجه به برند و کیفیت لوازم بهداشتی ساختمانی مدت زیادی‌ست که اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. در آگهی های خرید و فروش خانه، مشاهده کلماتی مثل "متریال برند و درجه یک" بسیار دیده میشود. اما برای تامین این لوازم شاید نیاز باشد به چندین فروشگاه و پخش لوازم ساختمانی مراجعه کنید و از هر فروشگاه یک کالای مشخص بخرید. در این نوع خرید دائما از این فروشگاه به فروشگاه دیگر خواهید رفت و اگر محصولی مطابق با سلیقه خود پیدا نکنید کار سخت‌تر خواهد شد.

در دسته بندی لوازم بهداشتی ساختمانی اقلام مختلفی قرار میگیرد که مهم ترین آنها عبارتند از:

  • شیرآلات
  • روشویی
  • هود، گاز و فر
  • سینک ظرفشویی
  • توالت فرنگی و ایرانی
  • فلاش تانک
  • وان و جکوزی

امروز فروشگاهی را به شما معرفی میکنیم که این محصولات را میتوانید از بهترین برندها و مناسب‌ترین قیمت به صورت تک و عمده خریداری کنید. فروشگاه معروف و بزرگ هوگونیک که در خیابان بنی هاشم تهران، بورس لوازم بهداشتی ساختمانی، قرار دارد.

معرفی فروشگاه هوگونیک

تهیه لیست قیمت بروز از لوازم بهداشتی ساختمانی کار سختی است. به عبارتی دیگر پیدا کردن فروشگاهی که نماینده اکثر مارک‌های معروف در بازار باشد و قیمت‌های رقابتی به مشتریان عرضه کند سخت است.

هوگونیک یک فروشگاه اینترنتی و حضوری در تهران است که انتظارات ما را برآورده کرد. یک فروشگاه بزرگ با تنوع بسیار بالا و کارشناسان فروش حرفه‌ای از ویژگی‌های این مجموعه است.

بیش از 50 برند شیرآلات در بازار ایران!

تنوع مارک در شیرآلات شما را سردرگم خواهد کرد. برندهایی که بیلبورد خیابان ها را تصاحب کرده اند و آنهایی که به دفعات در تبلیغات تلویزیونی قدرت نمایی میکنند. از آن طرف برندهایی را خواهید دید که حتی تولیدکننده آن شیرآلات، املای درست برند خود را نمی داند!

پس خرید شیرآلات کار سختی است. با مراجعه به سایت هوگونیک میتوانید قیمت روز شیرآلات ظرفشویی، حمام و علم دوش، روشویی و توالت را مطلع شوید. هوگونیک نماینده رسمی برندهای KWC، شودر و ویلسون است و یک قسمت از این فروشگاه به شیرآلات اختصاص پیدا کرده است.

قیمت روز روشویی و معرفی یک برند لوکس

روشویی جزء جدانشدنی از سرویس بهداشتی است. هرچه سرویس بهداشتی لوکس تر باشد نقش روشویی کابینتی پررنگ خواهد شد. خوشبختانه تنوع طرح و رنگ در این کالا زیاد است و بعید میدانیم روشویی مطابق با سلیقه شما پیدا نشود. قصد معرفی برندی را داریم که به صورت سفارشی برای شما روشویی کابینتی می سازد. با جنس، رنگ و ابعاد مورد نظر شما و هر آنچه فکرش را بکنید.

روشویی کابینتی هلا «HOLA»، یک برند موفق ایرانی و قابل رقابت با برترین تولیدکنندگان روشویی در سراسر دنیا است. بیشتر محصولات این برند از جنس پی وی سی بوده که کاملا ضد آب است و برای سرویس بهداشتی و حمام که دائما در معرض رطوبت و آب هستند، ایده آل میباشد.

قیمت روز لوازم بهداشتی ساختمانی از فروشگاه هوگونیک

اگر بخواهیم به چند برند محبوب کاسه روشویی اشاره کنیم، برندهایی مثل مروارید، نوین سرام، گاتریا، گلسار از بهترین ها هستند و قیمت مناسبی نیز دارند. شرکت هلا در تولید روشویی کابینتی های خود از این برندها استفاده میکند و همان طور که اشاره شد امکان شخصی سازی با کاسه روشویی مد نظر شما نیز وجود دارد. (روشویی کابینتی از یک قسمت به عنوان کابینت تشکیل میشود که از جنس پی وی سی است و روی این کابینت، کاسه روشویی قرار میگیرد.)

برای مشاهده قیمت روز انواع روشویی و همچنین قیمت روشویی کابینتی به سایت هوگونیک مراجعه کنید.

هود، گاز و فر از کجا بخریم؟

این روزها بازار محصولات توکار آشپزخانه داغ است! اکثر مشتریان دنبال هود توکار هستند بجای هود مورب، گاز رومیزی می خواهند بجای اجاق گاز ایستاده قدیمی! این تغییر سلیقه، به خاطر مدرن شدن دکوراسیون آشپزخانه است. خانم ها در انتخاب محصولات این قسمت از آشپزخانه وسواس بیشتری دارند.

آن طرف دیگر بازار دعوا بر سر برند است. فروشگاه هوگونیک وارد این بازی نشده است و بدون حاشیه بهترین های بازار را به شما معرفی می کند. این فروشگاه برندهای آلتون، داتیس، مسترپلاس را به شما پیشنهاد می کند. اگر مدل خاصی از سایر برندها نیز مد نظر شما باشد در هوگونیک با قیمت بسیار مناسب برای شما تامین خواهد شد.

انواع سینک ظرفشویی با تنوع قیمت و مدل

سینک ظرفشویی پر مصرف ترین وسیله ای است که در آشپزخانه قرار دارد. سینک ظرفشویی برعکس هود و فر و گاز، برای ما کاری انجام نمی دهد اما بی کیفیت بودن آن، کار ما را مختل خواهد کرد. دو انتخاب پیش روی خریداران سینک ظرفشویی است، البته از نظر جنس!

«استیل» و «گرانیت» دو جنس پرطرفدار برای سینک ظرفشویی هستند. مواد دیگری نیز نقش سینک را بازی میکنند اما این دو مورد در لیست بهترین‌ها قرار دارند. سینک ظرفشویی استیل از قدیم الایام در خانه های ما بوده و نیاز به معرفی ندارد ولی رقیبش سینک ظرفشویی گرانیتی، تازه نفس بازار است.

مقدمه سینک گرانیتی در ایران با ورود برندهای خارجی مثل شاک آلمان، الیچی ایتالیا، فرانکی سوئیس و... آغاز میشود. این آغاز شیرین خیلی دوامی نداشت تا اینکه با توجه به افزایش قیمت دلار و نوسانات ارز، واردات کالای لوکس به کشور ممنوع شد.

در آن زمان صفحات کابینت از جنس کورین به شدت مد شده بود و با توجه به شباهت کورین(سنگ مصنوعی) به گرانیت، سینکهای کورین ایرانی وارد بازار شدند ولی با اسم سینک گرانیتی!

پس از چند ماه مشکلات سینک کورین برای همه روشن شد و نارضایتی مشتریان شدت گرفت و همه فکر می کردند که سینک گرانیتی خوب نیست. در صورتی سینک کورین بجای گرانیتی خریداری کرده بودند! همین الان سینکهای کورین همچنان در بازار وجود دارند و به اسم گرانیتی به فروش میرسند، پس راه حل چیست؟

قیمت روز لوازم بهداشتی ساختمانی از فروشگاه هوگونیک

با توجه به جو منفی ایجاد شده برای سینک گرانیتی، سر و صدای یک برند همچنان به گوش میرسید! برندی که ادعا داشت از مواد اولیه وارداتی استفاده میکند و محصولش را به مدت 2 سال گارانتی میکرد. پس از گذشت چندین سال برند فونیکس همچنان این ادعا را دارد و امروز پرفروش ترین و محبوب ترین سینک گرانیتی در ایران است.

برای بررسی قیمت سینک گرانیتی و آشنایی بیشتر با این سینک لوکس، مشاهده مدلهای چشم‌نواز آن و جذاب تر از همه رنگ‌بندی بی نظیرش، به سایت هوگونیک مراجعه کنید.

توالت فرنگی و ایرانی از بهترین برندها

در خرید وسایل بهداشتی سرامیکی، توالت فرنگی و ایرانی مهم ترین آیتم است. لعاب این محصول به قدری مهم است که ما پیشنهاد میکنیم قبل از معیار زیبایی، به کیفیت ساخت و لعاب آن توجه کنید. زیرا نظافت و بهداشت این قسمت حائز اهمیت است، اگر لعاب باکیفیت نداشته باشد حس میکنید توالت ایرانی و فرنگی شما کثیف بوده و پس از شستشو تمیز نشده است.

مشابه کاسه روشویی بهترین مارک های بازار مروارید، گاتریا، نوین سرام و گلسار هستند. برای استعلام قیمت توالت فرنگی و ایرانی به سایت هوگونیک مراجعه کنید و برای مشاوره خرید با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

خرید فلاش تانک با تضمین بهترین قیمت در سراسر ایران

قیمت فلاش تانک در بازه 400 هزار تومان تا 10 میلیون تومان قرار دارد! مدلهای قدیمی روکار، قیمتی بسیار مناسب دارند. اکثر آنها با کشیدن اهرم(بند) کنار فلاش تانک عمل می کنند، مدلهای کمی گران تر دارای دکمه هستند و دیگر خبری از بند کنار فلاش تانک نیست. مدلهای توکار در رده فلاش تانک لوکس قرار میگیرند که در دل دیوار قرار میگیرند و منبع آنها از دید مخفی میشود و گران ترین آنها نیز مدل چشمی است.

قیمت روز لوازم بهداشتی ساختمانی از فروشگاه هوگونیک

هوگونیک، نمایندگی فلاش تانک ایران است و تضمین می کند با بهترین قیمت در سراسر ایران می توانید از این فروشگاه فلاش تانک ایران خریداری کنید.

برای مشاهده قیمت روز فلاش تانک در انواع توکار، روکار و کلید فلاش تانک توکار به صفحه قیمت فلاش تانک مراجعه کنید.

خلاصه کلام

 محصولات دیگری مانند وان و جکوزی، کفشور، پنل دوش، اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی و آشپزخانه، شیر پیسوار و... میتوانید از هوگونیک خریداری کنید. این فروشگاه یک شعار دارد که به حق شایسته آن می باشد:

"هوگونیک، مقصد نهایی خرید شماست"

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است