۰ نفر

مدارس و ادارات کدام استان ها دوم بهمن تعطیل و یا غیر حضوری است؟

۱ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۴۶
کد خبر: 696507
مدارس و ادارات کدام استان ها دوم بهمن تعطیل و یا غیر حضوری است؟

آلودگی و برودت هوا باعث شد مدارس و ادارات در برخی از استان‌های کشور یکشنبه دوم بهمن تعطیل و یا غیر حضوری شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، با توجه به آلودگی و برودت هوا در برخی از ادارات، مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های های کشور دوم بهمن تعطیل و یا غیر حضوری شده است.

مدارس استان همدان تعطیل شد

روابط عمومی آموزش و پرورش همدان: مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در برخی شهرها و مناطق استان در نوبت صبح به علت سرما و مدیریت مصرف گاز فردا یکشنبه دوم بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است.

مدارس تمام دوره‌های آموزشی در اراک، شازند و مهاجران فردا یکشنبه دوم بهمن به دلیل انباشت آلاینده‌های جوی و آلودگی هوا غیرحضوری خواهند بود.

مدارس خوی یکشنبه غیر حضوری است

آموزش وپرورش آذربایجان غربی گفت: بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران استان و به جهت ایجاد آرامش روانی، آموزش در مدارس شهرستان خوی در تمامی مقاطع تحصیلی روز یکشنبه ۲ بهمن ماه، بصورت مجازی است.

مدارس استان کردستان تعطیل شد

یکشنبه مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی در شهرستان‌های سنندج ،کامیاران و بیجار در هر دوشیفت صبح و بعدازظهر به‌دلیل تداوم سرما و یخبندان تعطیل است.

کل مدارس شهر و روستایی شهرهای دهگلان، قروه ،دیواندره در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل و آموزش در شبکه شاد برگزار می‌شود.

ادارات و نهادها و بانک‌ها به جز مراکز درمانی ،اورژانس اتش‌نشانی شهرستان دهگلان فردا تعطیل است.

مدارس برخی شهرستان‌های استان مرکزی غیرحضوری شد

بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا، تمامی مدارس در همه دوره های تحصیلی در شهرهای اراک، شازند و ‌مهاجران فردا یکشنبه دوم بهمن در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری فعالیت آموزش خود را پیگیری می کنند.

تمامی مقاطع تحصیلی استان‌ تهران و دانشگاه ها فردا یکشنبه غیرحضوری شد

استانداری تهران:

کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز توسط شهروندان تهرانی از تعطیلی تمامی کودکستان ها برای روز یکشنبه دوم بهمن ماه و فعالیت غیر حضوری کلیه مدارس و دانشگاه ها ی دولتی و غیر دولتی در سطح استان تهران به جز شهرستانهای فیروزکوه و دماوند خبر داد.

تصمیم‌گیری برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان و یا تعویق امتحانات در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی بعهده روسای دانشگاه‌ها خواهد بود. همچنین آزمون های کشوری المپیاد علمی دانش آموزی طبق برنامه برگزار خواهد شد.

مدارس ابتدایی اردکان و میبد غیرحضوری شد

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد گفت: به دلیل آلودگی هوا، مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهرهای اردکان به جز بخش خرانق و عقدا و شهرستان میبد به جز بخش ندوشن فردا ( یکشنبه ) غیرحضوری برگزار می‌شود.

تعطیلی اداره‌ها و مدارس اصفهان فردا هم تمدید شد

براساس اعلام کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان  فعالیت فردا یکشنبه دوم بهمن ماه مراکز آموزشی اصفهان غیر حضوری بوده و فعالیت اداره‌ها نیز به صورت دورکاری است.

مدارس آبیک و قزوین یکشنبه و دوشنبه تعطیل شدند

 با مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان قزوین مدارس آبیک، البرز و قزوین در روزهای یکشنبه و دوشنبه تعطیل اعلام شدند.

فعالیت مدارس شهری خراسان شمالی فردا غیر حضوری است/ ادارات با تاخیر

 سر پرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت:  با هدف مدیریت انرژی، فردا یکشنبه فعالیت مدارس شهری همچنان غیر حضوری و در بستر شاد ادامه خواهد داشت.

 فعالیت دستگاه‌ها و ادارات از ساعت ۹:۳۰ تا پایان وقت اداری انجام می‌شود.

مدارس  چهارمحال و بختیاری غیر حضوری شد

با توجه به برودت هوا فردا فعالیت آموزشی کلیه کودکستان ها و مدارس ابتدایی شهرستان های شهرکرد،بروجن،فارسان،بن،کیار،سامان و کوهرنگ(به غیر از بخش بازفت) در نوبت صبح و بعداز ظهر به صورت غیر حضوری در شبکه شاد برگزار خواهد شد .

مدارس و دانشگاه‌های البرز غیرحضوری شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: یکشنبه کلیه مقاطع تحصیلی مدارس و دانشگاه‌های البرز غیرحضوری است‌.

تاخیر یا تعطیلی مدارس ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه در روز یکشنبه

مدیرکل مدیریت بحران استاندای کرمانشاه از تاخیر ۲ ساعته در فعالیت تمام مقاطع تحصیلی مدارس هشت شهرستان استان و تعطیلی مدارس ۲ شهرستان به دلیل سرمای هوا در روز یکشنبه دوم بهمن ماه خبر داد.

یکشنبه و دوشنبه؛ فعالیت با تاخیر ادارات و مراکز آموزشی

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان گفت: یکشنبه (۲بهمن) و دوشنبه (۳ بهمن)، فعالیت ادارات و مراکز آموزشی در استان گلستان با تاخیر آغاز می‌شود.