۰ نفر

تست قطب نمای سیاسی؛ شما چه ایدئولوژی سیاسی دارید؟

۷ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۱۹
کد خبر: 691495
تست قطب نمای سیاسی؛ شما چه ایدئولوژی سیاسی دارید؟

وقتی صحبت از سیاست می شود ممکن است فکر کنید به راست یا چپ متمایل هستید، اما آیا این فکر درست است؟

به گزارش اقتصادآنلاین، وقتی صحبت از سیاست و طرفداری از یک جناح سیاسی می شود ممکن است فکر کنید به راست یا چپ متمایل هستید ، اما آیا شما 100٪ مطمئن هستید که درباره گرایش سیاسی خود درست فکر می کنید؟ بسیار از افرادی که 100% درباره گرایش سیاسی خود مطمئن بودند بعد از انجام تست قطب نمای سیاسی از نتیجه غافلگیر شدند! واقعیت این است که بسیاری از مردم اعتقاداتی دارند که وقتی پای ارزیابی دقیق درباره آنها به میان می آید، نتیجه ای متفاوت با آنچه خودشان فکر میکند خواهند گرفت.

تست قطب نمای سیاسی

آیا می دانید که در باطن طرفدار کدام ایدئولوژی سیاسی هستید؟ فکر می کنید به کدام طیف سیاسی نزدیک هستید؟ برای پاسخ به این سوال تست قطب نمای سیاسی را انجام دهید.

پیش از شروع تست توجه کنید که این یک تحقیق یا نظرسنجی نیست و این‌ها سوال نیستند، بلکه یک‌ سری گزاره هستند. زیر سوال بردن منطق گزاره‌هایی که آزارتان می‌دهند یعنی دور شدن از اصل مطلب. برخی از این گزاره‌ها افراطی و برخی متعادل‌تر هستند و ما اینگونه می‌توانیم به شما نشان دهیم که در قطب‌نمای سیاسی به افراط‌گرایی تمایل دارید یا به اعتدال‌گرایی. برای پاسخ دادن وسواس به خرج ندهید. برخی از این گزاره‌ها عمداً مبهم هستند و بیشتر از اینکه نظر جزئی و دقیق شما را درباره یک سیاست خاص ارزیابی کنند، هدفشان ایجاد واکنش برای سنجش احساسات و پیش‌‌داوری‌هاست.

در تصویر زیر محدوده ای که رهبران سیاسی مشهور جهان در آن قرار می گیرند را مشاهده می کنید، تست قطب نمای سیاسی را انجام دهید برای ما بنویسید که در نتیجه تست نزدیک به کدام رهبر سیاسی بودید؟ آیا نتیجه تست با آنچه درباره گرایش سیاسی خود فکر می کردید نزدیک بود؟ یا بعد از انجام آن یک نتیجه غیرمنتظره گرفتید؟

تست قطب نمای سیاسی؛ شما چه ایدئولوژی سیاسی هستید؟