۰ نفر

خبر جدید و مهم از پرداخت وام های دانشجویی

۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۲۳:۰۸
کد خبر: 688822
خبر جدید و مهم از پرداخت وام های دانشجویی

رییس صندوق رفاه دانشجویان گفت: مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی پایان یافته ولی به منظور رفع دغدغه دانشجویان هنوز پورتال ثبت‌نام صندوق رفاه دانشجویان باز است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، رییس صندوق رفاه دانشجویان با توجه به اتمام مهلت ثبت‌نام وام های دانشجویی گفت: مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی پایان یافته ولی به منظور رفع دغدغه دانشجویان عزیز هنوز پورتال ثبت‌نام صندوق رفاه دانشجویان باز است و کمبود اعتبار تخصیص داده شده به صندوق رفاه دانشجویان موجب تاخیر در برخی پرداخت ها شده است. به محض تامین بودجه و تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه تمام وام‌های درخواست شده به دانشجویان سراسر کشور پرداخت خواهد شد.

مسعود گنجی در بازدید از دانشگاه هنر گفت: دانشگاه هنر بزرگترین مرکز آموزش عالی رشته‌های هنری در ایران است، هفته پژوهش فرصت مناسبی بود که در این دانشگاه ارزشمند حضور یافته و خدمات رفاهی دانشجویی را مورد ارزیابی قرار داده و برای مسائل و مشکلات رفاهی موجود دانشجویان همراه با دبیر شورای صنفی دانشگاه، ارائه راهکار داشته باشیم.

رییس صندوق رفاه دانشجویان ضمن اشاره به اهتمام دانشگاه هنر در تدبیر و مدیریت امور فرهنگی، چون برگزاری و ارائه محتوا درکارگاه‌های دانش افزایی بسیار مفید به مناسبت هفته پژوهش و همچنین تالیف کتب ارزشمندی چون تفسیر موضوعی قرآن و سایر کتاب‌های نفیس از مسئولین و دست اندرکاران این فعالیت‌های خداپسندانه قدردانی کرد.

دکتر گنجی در این بازدید در جریان مسائل مرتبط با ارتقای خوابگاه و امکانات رفاهی دانشجویان قرار گرفت و در جهت رفع کاستی‌های موجود در چهارچوب رسالت و وظایف قانونی صندوق رفاه دانشجویان قول همکاری و مساعدت داد.