۰ نفر

در کدام استان ها فردا مدارس تعطیل است؟

۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۲:۰۸
کد خبر: 688276
در کدام استان ها فردا مدارس تعطیل است؟

با توجه به آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار، روز چهارشنبه ۲۳ آذر برخی از مدارس در استان‌های کشور تعطیل شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار در کشور سبب تعطیلی برخی از مراکز آموزشی در روز چهارشنبه ۲۳ آذر ماه شده است.

مدارس اصفهان و ۹ شهر استان چهارشنبه ۲۳ آذر تعطیل شد

براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی‌هوا، تمامی مقاطع تحصیلی مناطق شش‌گانه آموزش و پرورش، مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی‌های شهر اصفهان و ۹ شهر استان فردا چهارشنبه ۲۳ آذرماه نیز تعطیل شد.

مدارس تبریز تعطیل شد

در پی تداوم آلودگی هوا و بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا مدارس شهری و روستایی نواحی پنجگانه تبریز، خسروشاه و ایلخچی و شهر جدید سهند در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر چهارشنبه (۲۳ آذر ۱۴۰۱) غیرحضوری بوده و فرآیند آموزش در بستر شاد خواهد بود.

مدارس البرز غیرحضوری شد 

با توجه به پایداری آلودگی هوای استان، در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۴ آذر مهد‌های کودک، پیش دبستانی و دانشگاه‌ها تعطیل و فعالیت کلیه مقاطع تحصیلی نیز به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر آموزشی شاد برگزار می‌شود.

چهارشنبه برخی مدارس ارومیه غیرحضوری است

به جهت آلودگی هوا و افزایش آلاینده های جوی و بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا ، فردا چهارشنبه ۲۳ آذرماه مراکز پیش دبستانی، ابتدایی و مراکزآموزشی غیردولتی وابسته به آموزش و پرورش در مقطع مربوطه ( ابتدایی)، نواحی یک و دو ارومیه، در نوبت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری و آموزش در بستر شاد انجام خواهد پذیرفت.