۰ نفر

فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز دوشنبه ۴ مهر

۴ مهر ۱۴۰۱، ۰:۲۶
کد خبر: 670359
فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز دوشنبه ۴ مهر

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

به گزارش اقتصادآنلاین، فال تاروت روزانه توسط افراد زیادی از مردم جهان گرفته و خوانده می‌شود. فال تاروت روزانه یکی از مشهورترین و سرشناس ترین انواع طالع بینی و فالگیری به شمار می‌رود که با گسترش تکنولوژی در فضای مجازی نیز به وفور انجام می‌گردد. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، فال تاروت روزانه  بوده هست. از کارت های فال تاروت روزانه نه تنها برای پیش بینی و آینده بینی بهره گیری می شده هست بلکه برای تربیت نفس آدمی هم مورد بهره گیری بوده هست.

فال تاروت«fale taroot» چیست؟

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قبل اکثر مورد دقت اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.

فال تاروت روزانه متولدین فروردین

شخصیت قانونی – قدرت

– شخص با افکار و ایده های منطقی

– شخصی که برای مشورت در کار مناسب است

– کار دادگاهی که با موفقیت انجام می گیرد

توضیح:

در زمینه های قانونی شما می توانید قدم اول را بردارید و نقش رهبری را در کارهایتان بعهده بگیرید. مشتاق و مصمم از طریق شیوه های آزموده خود برای هرگونه مبارزه آمادگی دارید و می توانید به نتایج دلخواه دست یابید. از سختی ها در جهت نیرومندی و سازندگی شخصیت خود سود جسته و اجازه ندهید که احساسات سرکوفته شما مانعی بر سر راه اهداف شما بوجود آورد.

عبارت شفابخش:

امکانات خلاق من هیچگونه محدودیتی ندارند.

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

مسافرت – ماجرا

– حامل یک خبر خوب

– جوانی کوشا و پر تلاش

– شروع فعالیتهای جدید

توضیح:

ماجرا و سفری تازه ذهن شما را گسترده تر می سازد. در این مرحله بر ترس های کهنه خود غلبه یافته اید و مشتاقانه انتظار افق های جدید را دارید. نوباوه چوبدست پیام آور فرصت ها و ماجراهای پرشوری برای شما است.

اشتیاق شما بیش از تجربیات شما است. در این مرحله شما با محدودیت های خود مواجه می شوید و سپس آنها را وسعت می دهید. افراد جدید، اندیشه های نو و امکانات تازه هریک به نوعی در جریان سفر شما تاثیر می گذارند.

عبارت شفابخش:

من از زندگی و زنده بودن به بهترین وجه لذت می برم.

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

گشایش

– گشایش در کارها

– دیگران را از منافع خویش بهره مند ساختن

– اقدامات نیکوکارانه

توضیح:

از تاریکی خارج شده و به نور قدم می گذارید. موفقیت شما از اعماق درون رشد می یابد و برای دیگران نیز سودمند و الهام بخش خواهد بود. هم اکنون زمانی است که می دانید خوشبختی در سهیم بودن است.

نیاز است که درمورد یک ناسازگاری به مذاکره بپردازید. روی موضوعات با پاکدلی کار کنید تا به تساوی حقوق و رضایت برسید. با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله کنید. در زمینه های احساسی و عاطفی نیز پیشرفت های غیرمنتظره پیش خواهد آمد.

عبارت شفابخش:

اعتماد به نفس و پذیرش، کلیدهای موفقیت و پیشرفت من هستند.

فالگو

فال تاروت روزانه متولدین تیر

مسافرت – ماجرا

– حامل یک خبر خوب

– جوانی کوشا و پر تلاش

– شروع فعالیتهای جدید

توضیح:

ماجرا و سفری تازه ذهن شما را گسترده تر می سازد. در این مرحله بر ترس های کهنه خود غلبه یافته اید و مشتاقانه انتظار افق های جدید را دارید. نوباوه چوبدست پیام آور فرصت ها و ماجراهای پرشوری برای شما است.

اشتیاق شما بیش از تجربیات شما است. در این مرحله شما با محدودیت های خود مواجه می شوید و سپس آنها را وسعت می دهید. افراد جدید، اندیشه های نو و امکانات تازه هریک به نوعی در جریان سفر شما تاثیر می گذارند.

عبارت شفابخش:

من از زندگی و زنده بودن به بهترین وجه لذت می برم.

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

مرد قابل اعتماد – توانگری

– شخصیت غنی و توانگر با استعدادهای مالی و اقتصادی

– یک تاجر بالیاقت و باهوش

– قابلیت اعتماد و اعتبار

– موفقیت های مالی و اقتصادی

– آشنایی و مهارت در امور مالی ، تجاری و ریاضیات

توضیح:

فرصت های درخشانی در امور تجاری، اقتصادی و پول سازی برایتان رخ خواهد داد که موجب پیشرفت زندگی شما می گردد. موقعیت ها را به خوبی تشخیص می دهید و در هر کاری که فکر خود را مشغول سازید موفقیت از آن شما خواهد بود. جذاب و تاثیرگذار هستید. حاکم سکه به شما توصیه می کند که نقش رهبری و مسئولیت را در کارهایتان بعهده بگیرید تا میدان نفوذ خود را گسترش داده و تجربیات جدیدی عایدتان گردد.

حاکم سکه ضمنا می تواند تاثیر شخصیتی در زندگی شما با خصوصیات و نگرش های یاد شده باشد. او در زندگی شریکی وفادار و ثابت قدم و در وضعیت های بحرانی قابل اعتماد، یاد و مددکار است.

عبارت شفابخش:

از فعالیت هایی که مرا سازنده و با نشاط می کند، استقبال می کنم.

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

سرعت کارها – خبر مهم

– مسافرت

– جابجایی

– تلفن ، تلگراف ، پیغام

توضیح:

شما به سهولت و به سرعت به سمت چشم انداز آرمان های خود حرکت می کنید. در برابر اشتیاق و روشن بینی شما موانع راه بسیار سطحی و ناچیز می نمایند. زمانی که کارها به چرخش می افتند گویی همه چیز با سرعت نور حرکت می کند. تا زمانی که تردید را به خود راه ندهید، تمام عناصر به نفع شما کار خواهند کرد. اخبار مهمی دریافت می کنید. حرکت به آن سوی آبها و مسافرتها با کامیابی صورت می پذیرد.

عبارت شفابخش:

درستکاری و اعتماد به نفس من قلب کسانی را که دوست می دارم می گشاید.

فالگو

فال تاروت روزانه متولدین مهر

شروع عشق بزرگ – تولد

– ازدواج

– تولد فرزند

توضیح:

از هدیه ای که عالم هستی به شما ارزانی می دارد، شکرگزار باشید. آنگاه که خوشی ها را با یکدیگر سهم می کنید چندین برابر افزایش می یابند! افق های جدیدی در زندگی شما رخ می نمایند. یک جام وعده می دهد که به زودی حضور و صمیمیت بیشتری را در روابط شخصی خود احساس خواهید نمود.

عبارت شفابخش:

عشق بیکران مرا و اطراف مرا از رایحه ی خود سیراب می کند.

فال تاروت روزانه متولدین آبان

پنهان کاری

– از یک وضعیت مشکوک بر حذر باشید

– نادرستی و پنهانکاری در کار یا اطراف

– جاسوسی کردن وضع دیگران

– زنگی کردن در کاری که هیچ نتیجه ای برای شما نخواهد داشت

توضیح:

در حالت اول این کارت به مفهوم آن است که شما از چیزی فرار می کنید. شاید از یک تعهد، مسئولیت، کار زیاد، دردسر و… در مواقعی می بایست با آنچه که لازم است روبرو شد. آیا چه کسی نقش یک گرگ را بازی می کند؟ شما یا دیگری؟

به هر حال انتخاب این کارت بروز مشکلاتی را پیش بینی می کند که می بایست با اقداماتی پیشدستی نمود. در صورتی که با وضعیت بحرانی یا دشمنان و اشخاص مشکل ساز سروکار دارید و در عین حال خواهان پیروزی و دفاع از حقوق خود هستید، می بایست با مهارت و زیرکی راه حلی بیابید که خارج از انتظار و ترتیب همیشگی باشد. تا وقتی فرصت باقی است آنچه که می توانید انجام دهید و از میدان کنار نکشید.

عبارت شفابخش:

با رها شدن از هرگونه ترس و تردید، احساس سبکبالی و آزادی می کنم.

فال تاروت روزانه متولدین آذر

اختلاف و مشاجره – موانع

– اختلاف و بگو مگو

– رقابت

– پیش رفتن اوضاع بر خلاف میل شما

– موانع در کاری که انجام میدهید

– محاکمه

– مخالفت خانواده با ازدواج

توضیح:

هم اکنون زمانی است که احساس می کنید همه چیز در اطرافتان با شما سر ناسازگاری دارد. اگر در اطراف خود توافق و هماهنگی به چشم نمی خورد، بدانید که موقتا می بایست بردبار و مقاوم باشید تا زمانی که بتوانید دوباره کنترل کارها را بدست گیرید. اینگونه تضادها در عین آزاردهندگی، جزیی و کوتاه مدت هستند.

عبارت شفابخش:

هر مبارزه ای که رخ می دهد موجب پیشرفت من می گردد.

فالگو

فال تاروت روزانه متولدین دی

اضطراب – وجدان آگاه

– کشمکشهای درونی

– ناراحتی از مطابقت با شرایطی که آن را دوست ندارید

– مجبورید نظر عده ای را جلب کنید

– ترس و نگرانی

توضیح:

تاروت از دیدگاه خودشناسی به شما یادآور می گردد که نسبت به خود و دیگران کمتر در مقام داوری بنشینید. سرزنش کردن و گناهکار دانستن خود و دیگران نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه وضعیت را دشوارتر می سازد.

این کارت پیشنهاد می کند تا نسبت به تعهدات رسمی و سنتی جامعه ی خود وفادار باشید و ارزشمندی چنین روابطی را نادیده نگیرید. قانون کارما همواره هشدار می دهد تا میان آنچه که میان آنچه که می خواهیم، و آنچه که برایمان خوب است تفاوت قائل شویم. پذیرا و بردبار باشید!

عبارت شفابخش:

تنها یک صدا ارزش گوش سپردن را دارد، و آن صدای راستین قلب من است.

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

به ثمر رساندن یک فکر

– جشن و سرور

– تکمیل کار یک ساختمان یا خانه سازی

– رفتن به تعطیلات خوش

– شروع همکاری موفق

– نامزدی

توضیح:

حرکتی مثبت و خوش یمن راه خود را به زندگی شما باز می کند و به محیط خانه و خانوادگی گرمی و نیرو می بخشد. قبل از آنکه تازه ها بتوانند ظهور نمایند، کهنه ها می بایست رخت بربندند. هم اکنون زمانی است که می توانید شادی های خود را جشن بگیرید و از ثمرات رنج و زحمت خود برخوردار شوید. این شور و شوق به افراد خانواده نیز انتقال می یابد.

بزودی ورود میهمانان و یا مسافران مورد استقبال قرار می گیرد. تغییرات خواه در زمینه شغلی و خواه در ارتباط با محل سکونت و یا پیشنهاد ازدواج، شادی و هیجان به ارمغان می آورد.وقت پر برکت کنونی را مغتنم شمارید.

عبارت شفابخش:

حل و فصل موضوعات کهنه مرا برای پذیرش تازه ها مهیا می سازد.

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

مسافر – مرد جوان

– مردی فعال و بی پروا مغرور و پر حرارت

– تغییر مکان

– جابجایی

توضیح:

با شهامت پیش بروید و کهنگی و فرسودگی را پشت سر بگذارید. حال زمانی است که حتی وضعیت های دشوار نیز برایتان در جهت سازنده پیش می روند. دلاور چوبدست مسافرت، بهبود کارها و تغییرات سازنده را نوید می دهد.

دلاور چوبدست ضمنا می تواند ورود شخصی پرشور و ماجراجو به زندگی شما باشد. هدیه ای را که عالم هستی به شما ارزانی می دارد دریافت کنید ولی به آن وابسته نباشید!

عبارت شفابخش:

هر طوفانی ریشه های مرا محکم تر می سازد.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید