۰ نفر

فال ابجد روزانه چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱

۳۰ شهریور ۱۴۰۱، ۰:۰۸
کد خبر: 669586
فال ابجد روزانه چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱

فال ابجد جزو مشهورترین و قدیمی ترین فال ها بوده و در میان بسیاری از ایرانیان به دلیل پیشینه آن مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، حروف ابجد  یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید.  یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد. حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند. فال ابجد امروز ۳۰ شهریور را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال ابجد امروز برای متولدین ماه های مختلف امروز ۳۰ شهریور را می توانید در این قسمت بخوانید.

فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: آ ‌آ ‌د

تعبیر:  طالعت روشن است. به لطف خداوند زندگی تان سر و سامان خواهد گرفت به زودی شخصی وارد زندگی تان می شود و در شما تغییر و تحولات اساسی رخ خواهد داد، سعی کنید؛ مراقب خود باشید شخصی است که می‌خواهند به شما صدمات بسیاری برساند، اما به لطف خداوند شما می توانید خودتان را خیلی زود از مشکلات نجات دهید و شادی را در خود به وجود بیاورید.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: د د د

تعبیر:  ناامیدی و اندوه و فراوانی در زندگی تان وجود دارد به این دلیل که از خداوند دور شده اید و در حقتان خیانت و بی انصافی شده اما به زودی دوباره روزهای خوش تان از راه می رسد. پول خوبی به دستتان خواهد رسید و امسال به رفاه مالی دست پیدا می کنید. اگر فردی را ناراحت کرده اید بهتر است دلش را به دست بیاورید.

فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر:  معاملاتی سودمند در پیش دارید که اوضاع مالی تان را کاملا دگرگون می کند و شما را به سود و منفعت خوبی می رساند. در راهی که قدم گذاشته اید باید اندکی بیشتر تلاش کنید و از اطرافیان تان کمک بخواهید. شخصی از شما طلب کمک می کند بهتر است دستش را پس نزنید.

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: ج ب آ

تعبیر:  سفری در پیش خواهید داشت که موجب می‌شود دلتان آرام بگیرد و به آرامش روحی برسید. اگر از نظر مالی در مضیقه هستید باید تلاشتان را بیشتر کنید و از تنبلی دست بکشید. به نصیحت های اطرافیان تان بی‌توجه هستید و همین امر هم برایتان دردسرهایی به وجود می آورد.

فالگو

فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: ج ب ج

تعبیر:  به علت رفتارهای نامناسبی که داشته اید افرادی با شما خصومت می‌کنند و ممکن است از جانب آنها ضربه ببینید پس بیشتر مراقب خودتان باشید. اگر هم اکنون زندگیتان سرشار از غم و اندوه است بدانید که دوران خوش شما هم از راه خواهد رسید پس اندکی صبور باشید.

فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر:  دشمنان زیادی در اطرافتان وجود دارند که نسبت به آنها بی‌تفاوت هستید اما ممکن است از جانب آنها ضربه ببینید پس بیشتر مراقب باشید. گره ای در کارتان افتاده که برای برطرف شدنش باید دست به دامان خداوند شوید. اگر از دوری شخصی در عذاب هستید به زودی به جانبتان باز می‌گردد.



فال ابجد روزانه متولدین مهر

ابجد فال شما: د آ د

تعبیر:  اگر از رحمت و روزی خداوند جا مانده اید بدانید که اگر دوباره به شما رو می کند و به رفاه و آسایش مالی می رسید. اگر پولی به دستتان رسید باید سعی کنید مقداری از آن را صرف اطرافیان تان کنید و مشکلاتشان را برطرف نمایید چرا که به شما احتیاج دارند. در نمازهایتان کاهلی نکنید که به سرنگونی دچار خواهید شد.

فال ابجد روزانه متولدین آبان

ابجد فال شما: ب ب ب

تعبیر:  طالعت خوب است. در زندگی موفقیت و سربلندی نصیبتان خواهد شد به زودی به تمام خواسته های قلبی تان دست پیدا خواهید کرد، و شادی را در خود به وجود خواهید آورد به زودی به مجلس بزرگ دوست داشتنی دعوت خواهد شد، اگر با شخصی خصومتی دارید این خصومت برطرف می شود.

فالگو

فال ابجد روزانه متولدین آذر

ابجد فال شما: :ب آ آ

تعبیر:  به زودی گره از کارتان باز خواهد شد شما می‌توانید به سربلندی و موفقیت های بالایی دست پیدا کنید، و شادی را به دست بیاورید به زودی رزق و روزی حلال به دستتان خواهد رسید که برایتان موفقیت آمیز و خوشحال کننده خواهد بود، و در شما حس فوق العاده عالی را به وجود می آورد.

فال ابجد روزانه متولدین دی

ابجد فال شما: ج ج ج

تعبیر:  آینده ی خوبی دارید. اگر قصد انجام معاملات پولی و مالی را دارید بهتر است؛ به تاخیر بیندازید تا اوضاع زندگیتان رو به راه شود و شما بتوانید به سود و درآمد بسیار دیر دست پیدا کنید به زودی از طرف شخص خبرهای خوب و خوشی به گوشتان خواهد رسید که شادی را در زندگی برایتان به وجود خواهد آورد.

فالگو

فال ابجد روزانه متولدین بهمن

ابجد فال شما: آ ب آ

تعبیر:ایمانتان را قوی کنید. سعی کنید؛ در زندگی از مال حرام بپرهیزید تا با مشکلات بزرگی در زندگی تان روبرو نشوید سعی کنید؛ همیشه در راز و نیاز با خداوند بپردازید تا خداوند به شما کمک کند از تمام مشکلات خود رهایی پیدا کنید و شادی را در زندگیتان سرازیر کنید، شخصی وارد زندگی تان شود می خواهد به شما کمک بسیاری کند.

فال ابجد روزانه متولدین اسفند

ابجد فال شما: :آ ج ب

تعبیر:طالعت نیک است. به زودی غم و اندوه زندگی از وجودتان خارج خواهد شد ،شما می توانید در مسیر های خوشبختی قدم گذاری کنید و شادی را در خود به وجود بیاورد، در آینده گشایشی در زندگیتان رخ خواهد داد شما می توانید به تمام آرزوها و خواسته های قلبی تان دست پیدا کنید.

فال امروز خود را چطور می بینید؟ نظر خود را درباره فال ابجد امروز در بخش نظرات برای ما بنویسید