۰ نفر

بیش از ۵۰ هزار فرصت شغلی نیازمند آشنایی با هلو است

۲۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۲۷
کد خبر: 669089
بیش از ۵۰ هزار فرصت شغلی نیازمند آشنایی با هلو است

نرم‌افزارهای صنفی هلو برای بیش از ۲۰۰ صنف به‌صورت تخصصی تولید شده است و انواع صنف‌ها می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار راهبری داشته و کلیه عملیات فروش، مالی و حسابداری را توسط آن انجام دهند، ضمن اینکه در کنار آن، هلو به‌صورت تخصصی به سراغ شرکت‌های بازرگانی، تولیدی و پیمانکاری رفته و با ابزارهایی که توسط این نرم‌افزار برایشان تولید شده می‌توانند با نسخه‌های مختص به خود عملیات پیمانکاری، شرکتی، تولید و بازرگانی را به‌صورت کامل پوشش دهند.

اقتصاد آنلاین - فرزانه شهریاری؛ شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو حدودا در دو شاخه مختلف در زمینه تولید نرم‌افزار در حال فعالیت است و به اصناف مختلف و شرکت‌های تولیدی، بازرگانی و پیمانکاری خدمات می‌دهد؛ برای آشنایی بیشتر با مزیت‌ها و برنامه‌های توسعه این نرم‌افزار با شاهین حسین‌پور، مدیر دیجیتال مارکتینگ و وب سایت هلو استور این شرکت، گفت‌وگویی انجام شده است که در ادامه خواهید خواند؛

مزیت‌های رقابتی نر‌م‌افزار هلو چیست؟

 از مزیت‌های نرم‌افزار هلو می‌توان به محیط کاربری آسان، فراگیری ساده و  دسترسی آسان‌تر به بازار کار اشاره کرد؛ سال گذشته حدودا بیش از 50 هزار فرصت شغلی وجود داشته که نیازمند به آشنایی با نرم‌افزار هلو و تسلط بر استفاده از این نرم‌افزار در قالب حسابدار، مدیرفروش، صندوق دار و هر شخص مرتبط با چرخه مالی و حسابداری است.

از دیگر مزیت‌های نرم‌افزار هلو این است که همه‌ عملیات حسابداری را به‌صورت خودکار انجام می‌دهد. عملیات خرید و فروش، انبار، چک، بانک، بازرگانی و حتی تولید توسط این نرم‌افزار صورت می‌گیرد و  این مزیت باعث می‌شود کاربری شما ساده تر باشد و در عین حال به شما گزارش‌های پیشرفته آماری و حسابداری می‌دهد که شما درک عمیقی از سیستم حسابداری و سود و زیانتان داشته باشید.

مجموع این ویژگی‌ها باعث می‌شود اصطلاحا بک‌آفیس و بک‌اند نرم‌افزار هلو نسبت به رقبای خود قوی‌تر و قابل اطمینان‌تر باشد. چون سال‌های زیادی است که هلو در اختیار مشتریان قرار گرفته  و در حال حاضر جدای از تعداد کاربران این نرم‌افزار بیش از 800 هزار مصرف‌کننده داریم و نشان‌دهنده این است که نرم‌افزار هلو عمیقا در بازار نفوذ داشته و کاربران به آن حس اطمینان دارند.

برنامه‌ شرکت برای توسعه خدمات نرم‌افزار هلو چیست؟

طی سالیان اخیر سعی بر توسعه نر‌م‌افزار هلو داشته‌ایم تا آن را به ابزارهای آنلاین متصل کنیم؛ از جمله فروشگاه‌سازها، فروشگاه‌های اینترنتی و ابزارهایی مثل اپلیکیشن‌ها باعث شده است آن را توسعه دهیم. در عین حال یک وب‌سایت و یک پتلفرم را به‌عنوان هلو استور راه‌اندازی کرده‌ایم که توسعه‌دهندگان نرم‌افزار می‌توانند ابزارهای خودشان را از طریق وب‌سرویس و API به نرم‌افزارهای هلو متصل کنند و کاربری خودشان را انجام دهند.

آیا سیستم حسابداری اصناف در ایران منطبق با تکنولوژی اقتصادی و مالی روز دنیا است؟

در سال‌های اخیر مبحث مالیات باعث شده که اصناف در متصل‌شدن به ابزارهای دیجیتال و آنلاین پیشرو شوند و به‌زودی این روند در همه اصناف به‌صورت کامل پیاده‌سازی می‌شود. در واقع شما به‌صورت اتوماتیک باید به سیستم‌های مالیاتی متصل شوید و نرم‌افزارهایی مثل هلو این موارد را پوشش می‌دهد و کاملا منطبق با قوانین مالیاتی است. هرچقدر سرعت توسعه ما بالاتر باشد زودتر می‌توانیم خود را با قوانین انطباق دهیم. با توجه به این موضوع هم مجموعه اقتصادی دولت و نظام سعی کرده است خود را با تکنولوژی اقتصادی و مالی دنیا بروز کند. 

آینده پژوهی شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو چطور صورت می‌گیرد؟

همه‌ اصناف و کاربرانی که از محصولات هلو استفاده می‌کنند را پایش کرده و درباه‌ آن تحقیق می‌کنیم و نیازهای بروز آنها را متوجه می‌شویم. به‌طور مثال مشخصا در مورد صنف قنادی، قیمت تمام‌شده در اقتصاد فعلی دغدغه مهمی است و نرم‌افزار هلو کامل این مورد را پوشش می‌دهد. برای جایی مثل قنادی، نان فانتزی و رستوران نیز قیمت محاسبه‌شده و هزینه تمام‌شده خیلی مهم است. هلو می‌تواند این موارد را پوشش دهد و به این ترتیب هزینه تمام‌شده در چرخه کسب و کار پایین می‌آید و شما می‌توانید بهره‌وری را بالاتر برده و محصول کارآمدتری تولید کنید. ما به‌صورت روزانه این موارد را پایش و بررسی می‌کنیم و منطبق با آن محصولاتمان را سفارشی می‌کنیم. به‌عنوان نمونه بهای تمام‌شده و سفارش‌های آنلاین از جمله مواردی است که  اتصال آن در حال حاضر انجام شده و روزانه در حال توسعه است. بنابراین زمانی که شما یک فروشگاه اینترنتی دارید می‌توانید نرم‌افزار هلو را به فروشگاه اینترنتی متصل کنید و هزینه‌های مدیریت انبار و سفارش‌های خود را مدیریت کنید.