۰ نفر

در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی صنعت غلات، آرد و نان؛

اتوماسیون نان و فرآورده های غلات هلو رونمایی شد

۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۲۴
کد خبر: 668756
اتوماسیون نان و فرآورده های غلات هلو رونمایی شد

شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو با طراحی و تولید اتوماسیون نان و فرآورده‌های غلات در جهت رفع نیازهای فعالان این اصناف گام برداشته است و این اتوماسیون را با امکانات کاربردی و متعدد ارائه کرده است.

اقتصادآنلاین- فرزانه شهریاری؛ اتوماسیون نان و فرآورده‌های غلات توسط شرکت هلو و در حاشیه مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی غلات و شیرینی رونمایی شد. سحر کاشی مدیر فروش شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو درباره‌ی این اتوماسیون به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: «نرم‌افزار اتوماسیون نان و فرآورده‌های غلات « به‌صورت تخصصی روی مبحث نان و فرآورده‌های غلات طراحی شده است و  امکانات به خصوصی برای نانواها دارد؛ ضمن این که توسط آن می‌توانند علاوه بر فرآیند حسابداری، فاکتورهای خرید و فروش و  بهای تمام‌شده را محاسبه کنند؛ موجودی انبار را داشته باشند و همچنین فرمولاسیونی برای تولید محصول تعریف کنند یا از امکانات بخش حقوق و دستمزد بهره بگیرند.

اینها همه توسط بخش نرم‌افزاری این اتوماسیون انجام می‌شود و بخشی که توسط سخت‌افزارها صورت می‌گیرد، شامل پوز اسکیل‌ها، صندوق‌های فروشگاهی، پی‌سی پوزها و کیوسک‌های سفارش‌گیری است. ما در این اتوماسیون توانسته‌ایم ارتباطی بین این سخت‌افزارها و نرم‌افزارها ایجاد کنیم که در واقع اگر وزن محصول در قسمتی انداره‌گیری می‌شود همان موقع فاکتور بر اساس وزن تعیین شود. اگر روی کیوسک سفارشی عددی در مورد نان دارند بتوانند از آن جا پرداخت کنند و بلافاصله در سیستم حسابداری‌شان ثبت شود و در واقع این اتوماسیون پکیج کاملی برای قنادان و نانواها است.

کاشی درخصوص طراحی و اجرای این اتوماسیون برای دیگر اصناف مطرح کرد: «مشابه این اتوماسیون را در صنف‌های خوراکی نظیر قنادی، خشکبار، رستوارن و کافی‌شاپ داریم و برای 200 صنف پنل تخصصی طراحی کرده‌ایم.» او همچنین درباره استقبال اصناف از این اتوماسیون اضافه کرد: «دو موضوعِ علاقه‌مندی و الزامات قانونی در مورد استفاده از این اتوماسیون تا چند ماه آتی باهم ترکیب خواهد شد؛  به‌طور مثال در صنف نانوایی چه در بخش سنتی و چه در بخش فانتزی که از آرد سوبسید دار و دولتی استفاده می‌کنند سامانه‌ای راه‌اندازی شده و در واقع می‌توان گفت ما به این بخش سروشکل داده‌ایم.»

مدیر فروش شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو در ادامه گفت: «ما در این اتوماسیون برای بخش سنتی با طراحی کیوسک‌ها، سفارش‌گیری را از قسمت نانوا به کاربر انتقال داده‌ایم و همچنین ایجاد قسمت نوبت‌دهی توانسته است صف‌های طولانی را از بین ببرد. در نانوایی فانتزی نیز به علت افزایش نرخ تمام‌شده و خریداری آرد به‌صورت آزاد،  احتمالا مباحث مالیات، سوبسید و  آرد دولتی پیاده‌سازی خواهد شد.» او درباره رقبای این محصول گفت: «رقبای ما به طور اعم و اخص وارد بخش پنل‌های صنفی نشده‌اند و در قالب نرم‌افزارهای جنرال حسابداری هستند؛ ولی ما در حال حاضر برای 200 صنف پنل تخصصی داریم و برنامه آتی ما در دو سال پیش رو این خواهد بود که برای 200 صنف دیگر هم این پنل را  ایجاد کنیم. ضمن این که برای کسب و کارهایی که صنف نیستند هم محصولی بسیار یونیک در نظر خواهیم داشت.»