۰ نفر

تست بینایی؛ در ۵ ثانیه قلب صورتی را پیدا کنید

۲۶ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۵۴
کد خبر: 668709
تست بینایی؛ در ۵ ثانیه قلب صورتی را پیدا کنید

تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست های بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است. آیا می توانید قلب پنهان این فلامینگو را تشخیص دهید؟ 5 ثانیه برای پیدا کردن قلب پنهان در تصویر فرصت دارید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، خطای دید و تست های بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. جالب است بدانید که چگونه برخی از تصاویر دقیقا در مقابل شما قرار دارند، اما تشخیص و دیدن آنها زمان زیادی می برد. تست های بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

خطای دید چیست؟

خطای دید که به عنوان توهم بصری نیز شناخته می شود، نوعی توهم است که توسط سیستم بینایی در ادراک بصری ایجاد می شود. به زبان ساده، خطای نوعی توهم نوری است که در آن نمی‌توانیم صحنه یا تصویری را که از طریق چشمان خود دیده‌ایم به وضوح درک کنیم. ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می کنیم یا به راحتی فریب آن را می خوریم.

خطای دید و تست های بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. اینترنت مملو از این تست های جذاب است.

در این تصویر، ما در واقع می توانیم این فلامینگوی زیبا را ببینیم. قلبی وجود دارد که پنهان است و چالش پیش روی ما یافتن قلب پنهان در این تصویر است.

تست بینایی قلب صورتی

با دقت به تصویر نگاه کنید و بگویید قلبی که در کنار فلامینگوی زیبای پنهان شده در کدام قسمت تصویر است؟ 5 ثانیه برای پیدا کردن قلب پنهان در تصویر فرصت دارید.

تست بینایی فلامینگو

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این صفحه را ببینید

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

حدس می زنیم حتما تا حال آن را پیدا کرده باشید. اگر نه، پاسخ را در اینجا ببینید

برای ما بنویسید که آیا توانستید بدون کمک گرفتن از پاسخ خودتان به تنهایی تست امروز را حل کنید؟ پیدا کردن پاسخ برای شما چند ثانیه زمان برد؟