۰ نفر

خانم ها، این گیاه محبوبتان چاق کننده است!

۱۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۰۵
کد خبر: 666531
خانم ها، این گیاه محبوبتان چاق کننده است!

آیا رازیانه باعث چاقی میشود؟ بله رازیانه برای چاقی صورت، سینه و در کل اندام مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهترین زمان مصرف عرق رازیانه برای چاقی صورت قبل از خواب است.

دمنوش و ماسک رازیانه برای چاقی + دستورالعمل

به گزارش اقتصاد آنلاین، اکثر افراد دارای لاغری ارثی، تمایل به چاقی و گرفتن رژیم‌های چاق کننده و استفاده از گیاهان دارویی دارند؛ همچنین بیشتر افراد نیز از لاغری صورت خود شکایت دارند. در حقیقت لاغر شدن صورت از آن دسته مشکلاتی است که بسیاری افراد، با کوچک‌ترین تغییر در برنامه و رژیم غذایی‌شان با آن مواجه می‌شوند و برای درمان آن تلاش می‌کنند. در این مطلب به ارتباط بین مصرف رازیانه و چاقی، به ویژه تاثیر رازیانه و چاقی صورت با رازیانه و بزرگ شدن سینه می‌‌پردازیم.

رازیانه و چاقی صورت

خواص رازیانه متعدد بوده و یکی از مهمترین خواص آن رفع چین و چروک و شفاف کردن پوست است؛ مثلا برای ورم پلک و چین و چروک پوست مفید بوده و از آن به صورت پماد استفاده می‌شود. بدین صورت که باید بذر رازیانه را جوشانده و یا پودر کرد و سپس به صورت خمیر یا کرم به پوست مالید.

رازیانه به شکل ضماد برای از بین بردن موهای زائد بسیار مناسب است. برای این کار، بذر رازیانه را پودر کنید و سپس آن را با یک نوع روغن (مثل روغن زیتون یا روغن بادام) مخلوط کنید و به صورت ماسک روی صورت خود بگذارید. این ماسک باعث روشن شدن و شفاف شدن پوست می‌شود.

طریقه مصرف رازیانه برای چاقی صورت

چای رازیانه 1

برای رفع چین و چروک صورت و چاقی، دانه رازیانه را پودر کرده یک قاشق مرباخوری در نصف لیوان آب به مدت یک ساعت در آب جوش گذاشته سپس دم کرده آن را صاف کرده با عسل و یک قاشق غذاخوری ماست شیرین به مدت ۲۰ دقیقه مخلوط آن را روی صورت قرار می‌دهند.

همچنین مصرف عرق رازیانه برای روزی نصف الی یک استکان به شکل مستمر، باعث چاقی صورت می‌شود.

بهترین زمان مصرف عرق رازیانه برای چاقی صورت 

می‌توان بهترین زمان مصرف دمنوش رازیانه را قبل از خواب دانست.

رازیانه و بزرگ شدن سینه

برای بزرگ کردن سینه‌ها به روش طب سنتی نیز می‌توان از خواص رازیانه بهره برد، برای این منظور بایستی از دمکرده رازیانه روزی یک استکان میل شود. (طرز تهیه دم کرده رازیانه: مقدار یک قاشق چایخوری رازیانه را کوبیده و در یک لیوان آب جوش بریزید و آنرا به مدت ۱۰ دقیقه دم کنید) و همزمان بادکش سینه‌ها، ماساژ و روغن مالی با روغن خراطین انجام گیرد.

کلام آخر

در پایان لازم به ذکر است بین مصرف رازیانه و چاقی مردان ارتباط نزدیکی وجود داشته و از خواص عجیب رازیانه ایجاد چاقی برای مردان و لاغری برای خانم‌ها است، بنابراین استفاده زیاد از رازیانه برای مردان اولا به دلیل دارا بودن مقدار زیاد هورمون‌های زنانه و دوما کاهش نیروی جنسی در آقایان، توصیه نمی‌شود.

اما بهرحال اگرچه امروزه در طب مدرن شیوه‌هایی همچون تزریق ژل و بوتاکس برای پر تر به نظر رسیدن صورت و زیبایی آن وجود دارد، اما توصیه می‌کنیم پیش از آنکه این شیوه‌ها را تجربه کنید، به توصیه اطباء طب سنتی و نسخه‌های گیاهی و طبیعی آنها توجه نموده تا بدون عارضه و نگرانی به نتیجه برسید.