۰ نفر

تست بینایی؛ ۲۰ ثانیه برای پیدا کردن گربه وقت دارید

۱۶ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۵۳
کد خبر: 666457
تست بینایی؛ ۲۰ ثانیه برای پیدا کردن گربه وقت دارید

تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست های بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، خطای دید و تست های بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. جالب است بدانید که چگونه برخی از تصاویر دقیقا در مقابل شما قرار دارند، اما تشخیص و دیدن آنها زمان زیادی می برد. تست های بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

خطای دید چیست؟

خطای دید که به عنوان توهم بصری نیز شناخته می شود، نوعی توهم است که توسط سیستم بینایی در ادراک بصری ایجاد می شود. به زبان ساده، خطای نوعی توهم نوری است که در آن نمی‌توانیم صحنه یا تصویری را که از طریق چشمان خود دیده‌ایم به وضوح درک کنیم. ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می کنیم یا به راحتی فریب آن را می خوریم.

خطای دید و تست های بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. اینترنت مملو از این تست های جذاب است.

کارشناسان می گویند اگر بتوانید در عرض ۲۰ثانیه گربه را از بین آدم ها پیدا کنید یعنی شما فردی تیزبین و با بینایی عالی هستید.

تست بینایی گربه پنهان شده

به تصویر نگاه کنید و بگویید آیا می توانید در عرض ۲۰ ثانیه گربه ای که میان آدم ها پنهان شده را در این تصویر پیدا کنید؟

تست بینایی گربه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

حدس می زنیم حتما تا حال آن را پیدا کرده باشید. اگر نه، پاسخ را در اینجا ببینید

برای ما بنویسید که آیا توانستید بدون کمک گرفتن از پاسخ خودتان به تنهایی تست امروز را حل کنید؟ پیدا کردن گربه برای شما چند ثانیه زمان برد؟