۰ نفر

با این ۳ قلم مژه هاتون پرپشت می شه

۱۵ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۵۷
کد خبر: 666141
با این ۳ قلم مژه هاتون پرپشت می شه

با استفاده از مواد طبیعی و خانگی می توانید به سادگی مژه هایی پرپشت تر، بلندتر و زیباتر داشته باشید. با این مواد طبیعی بیشتر آشنا شوید.

بلند و پرپشت شدن سریع مژه با روشی گیاهی و خانگی

به گزارش اقتصاد آنلاین، همه خانم ها دوست دارند مژه هایی بلند و پرپشت داشته باشند زیرا این عامل یکی از مواردی است که در زیباتر و جذاب تر شدن چشم ها نقش بسیار موثری دارد! عوامل بسیار زیادی در کم پشت، کوتاه و نازک بودن مژه ها موثر هستند که از میان آن ها می توان به ژنتیک، سن، سوتغذیه، تغییرات هورمونی، لوازم آرایش نامرغوب، مراقبت نادرست از مژه ها و ... اشاره کرد.

اگر به هردلیل مژه هایتان کم پشت و نازک شده است می توانید با استفاده از مواد طبیعی و خانگی مژه های خود را تقویت کنید و زیبایی چشم هایتان را از این طریق افزایش دهید. با ما در این قسمت از زیبامون دات کام همراه باشید و با 3 دستور خانگی برای پرپشت و بلند شدن مژه هابیشتر آشنا شوید.

روغن زیتون برای پرپشت شدن و ضخیم شدن مژه ها

روغن زیتون یکی از مواد طبیعی و در دسترس است که تاثیرات شگفت انگیزی بر روی مژه ها خواهد داشت و با استفاده مداوم از آن می توانید شاهد تاثیرات آن بر روی مژه ها باشید. برای استفاده از این دستور خانگی به ترتیب زیر عمل کنید:

 یک چوب پنبه ای ( گوش پاکن ) یا براش ریمل تمیز را به روغن زیتون آغشته کنید و شب ها قبل از خواب مژه های خود را با آن شانه کنید. اجازه دهید روغن زیتون تا صبح روی مژه ها بماند و سپس ان را با آب گرم بشویید. این روش خانگی را هرشب تکرار کنید تا شاهد تاثیرات آن بر روی مژه ها باشید. روغن زیتون می تواند باعث افزایش رشد مژه ها شده و به دلیل وجود ویتامین E در این روغن رنگ مژه ها نیز پررنگ تر خواهد شد.

روغن زیتون

چای سبز برای افزایش ضخامت مژه ها

چای سبز یکی دیگر از مواد طبیعی و خانگی است که می توان از آن برای ضخیم و پرپشت شدن مژه ها استفاده کرد. برای این منظور تنها کافیست یک فنجان چای سبز طبیعی را دم کنید و اجازه دهید تا خنک شود.

سپس یک توپ پنبه ای را با چای سبز خیس کنید و سپس آن را از ریشه مژه ها به سمت بالا بکشید. این کار را چندین بار تکرار کنید تا تمام قسمت های مژه به چای سبز آغشته شود. 15 تا 20 قیقه صبر کنید و سپس آن را با آب سرد بشویید. برای نتیجه گیری بهتر از این روش بهتر است آن را 2 بار در روز و به مدت 3 ماه تکرار کنید.

روغن کرچک برای پرپشت شدن مژه ها

روغن کرچک دارای مزایای زیبایی و سلامتی شگفت انگیزی برای پوست و مو است که می توان از آن برای پرپشت شدن مژه ها نیز استفاده کرد. این روغن تغذیه خوبی برای فولیکول های مو بوده و نقش بسیار موثری در تقویت، پرپشت و ضخیم شدن مژه ها دارد.

برای استفاده از این روش باید یک توپ پنبه ای یا براش ریمل تمیز را به روغن کرچک آغشته کرده و آن را روی مژه های خود بکشید. اجازه دهید این روغن تا صبح روی مژه ها بماند و سپس ان را با آب گرم بشویید. این کار را هرشب تکرار کنید تا شاهد تاثیرات آن باشید.