۰ نفر

با رازهای زنان اندونزی جوان بمانید

۱۵ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۰۴
کد خبر: 666010
با رازهای زنان اندونزی جوان بمانید

اگر تا به امروز زنان اندونزیایی را دیده باشید متجه شده اید که آنها به سختی پیر شده و تا سنین بالا جوان باقی می مانند. با همراه باشید تا راز آنها را دریابید.​

ترفند قدیمی زنان اندونزی برای پیرنشدن پوست

به گزارش اقتصاد آنلاین، زنان هر کشوری نکات و راز های زیبایی خاص به خود را دارند. آنها از این راز ها استفاده می کنند تا برای مدت طولانی تری جوان و زیبا باقی بمانند. مردم دیگر کشور ها نیز می توانند با آموختن این راز ها از پیر شدن در امان بمانند.

راز زیبایی زنان اندونزی ریشه ها و رویه های باستانی دارد که قرن ها مورد استفاده قرار گرفته است. ما در ادامه هفت راز جوانی زنان اندونزی را به شما خواهیم گفت که با آنها در 50 سالگی، 30 ساله به نظر خواهید رسید.

1. آنها از آرد برنج استفاده می کنند. زنان اندونزیایی علاوه بر ترکیب آرد برنج و آب برای ماسک صورت، از یک یک خمیر لایه بردار با برنج آسیاب شده، زنجبیل، آجیل، ریشه زردچوبه، دارچین و پودر چوب صندل استفاده می کنند. توجه داشته باشید از این ترکیب تنها برای بدن استفاده می شود.

آرد برنج

2. استفاده از میوه و دانه های میوه ی پاپایا: زنان اندونزیایی از پاپایای له شده با یا بدون شیر استفاده می کنند و آن را مستقیما روی صورت خود قرار می دهند تا پوست آنها درخشان شود. همچنین برای از بین بردن رنگ تیره موهایشان و جلوگیری از آسیب دیدگی، دانه های پاپایا را آسیاب کرده و با آب مخلوط می کنند. سپس این خمیر را روی موهای خود مالیده، یک ساعت صبر کرده و آن را می شویند.

3. استفاده از شیر بز: زنان اندونزیایی مقداری شیر بز را به حمام خود اضافه کرده و به مدت نیم ساعت درون آن می نوشینند. این کار باعث جوانی و درخشندگی پوست انها می شود.

4. ماساژ: اندونزیایی ها هفته ای دو بار از ماساژ استفاده می کنند چرا که بر این باورند که ماساژ برای جوانی پوست و بدن آنها بسیار ضروری است.

5. احساس رضایت و شادی: یکی از راز های جوان باقی ماندن لبخند زدن، شادی و احساس رضایت از زندگی است. این موضوع را یکی از وبلاگ نویسان اندونزیایی مطرح کرد که در سن 53 سالگی کاملا جوان باقی مانده و عکس او را بالا تر می توانید ببینید.