۰ نفر

مردای مغرور ایرانی اینجوری عاشق میشن!

۱۸ شهریور ۱۴۰۱، ۰:۲۷
کد خبر: 665954
مردای مغرور ایرانی اینجوری عاشق میشن!

خیلی از دخترا قبل از اینکه علاقه شون و به یه پسری ابراز کنن می خوان بدونن که طرف چه حسی بهشون داره؟دوست دارن بفهمن که علائم عاشق شدن مردان چیه تا ببینن اصلا می تونن با اون شخص برای آینده برنامه ای بریزن یا نه.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ همه می دونیم که زن ها و مردها متفاوتن و این روی نحوه ارتباطشون با همدیگه هم اثر میزاره.یکی از مهمترین تفاوت های بین اونها اینه که مردان اغلب با یکسری روش هایی عاقه شون و به خانوما نشون میدن که خیلی واضح و مشخص نیست و باع سردرگمی میشه.

اگر به دنبال پی بردن به شخصیت فردی که می خواهید با او رابطه داشته باشید هستید مقاله روانشناسی شخصیت از روی چهره را مطالعه نمایید

ما توی این مقاله سعی کردیم بهتون نشون بدیم که یه مرد عاشق چجوری رفتار میکنه و چطور میشه فهمید که یه پسر واقعا عاشق ماست؟

علائم عاشق شدن مردان ایرانی

علائم عاشق شدن مردان ایرانی تقریبا براحتی قابل تشخیص است. تعریف عشق برای هر فردی متفاوت است اما الگوهای خاصی وجود دارد که می تواند نشان دهد یک مرد به شما علاقه مند است.

در زیر چندین علائم عاشق شدن پسرا را آورده ایم:

۱-دوست دارد از شما حمایت و محافظت کند


در این زمینه بخوانید؛

۷ ترفند موثر برای حفظ رابطه عاشقانه پس از بچه دار شدن

نشانه های عاشق شدن زنان ایرانی چیست؟

زنان ایرانی از این رفتار مردان متنفرند


 

عشق

یکی از نشانه های مرد عاشق این است که سعی می کند همیشه از شما محافظت کرده و حمایتتان کند.

مثلا در موقعیت های استرس زا مثل عبور از یک جاده شلوغ طوری برخورد می کند که انگار محافظت از شما اولویت اول اوست. یا سعی می کند در شرایطی که ممکن است برای شما سخت باشد همراهی تان کند و …

یک مفهوم روانشناختی بنام غریزه قهرمان وجود دارد که نشان می دهد چرا مردان اینقدر از شخصی که دوستش دارند محافظت می کنند.خیلی ساده است مردان می خواهند که قهرمان شما باشند.

۲-تمام توجه اش به شماست

یکی از بارزترین علائم مردان عاشق این است که به زنان اطراف خود توجهی نمی کنند.اگر در مکانی باشید که صدها زن زیبا هم حضور داشته باشند او فقط به شما اهمیت می دهد و همه ی حواسش به این است که چکار می کنید.

۳-در مورد آینده از شما سوال می پرسد

عشق مهربانی زناشویی

وقتی یک پسر در مورد آینده از دختر سوال می پرسد مثلا اینکه قصد مهاجرت یا بچه دار شدن و … را دارید یا نه ؟ به این معناست که دلش می خواهد از برنامه های شما مطلع شود.این سوالات یک سطحی از صمیمیت را نشان می دهد.یعنی پسر اونقدر در مورد شما جدی است که می خواهد برنامه هایش را طوری بچیند که با شما سازگار باشد.

۴-او همیشه شما را در اولویت قرار می دهد

اگر یک مرد برایتان کارهای کوچک و فداکارانه انجام می دهد مثلا اکثرا از شما می خواهد که رستورانی که می خواهید شام بخورید را انتخاب کنید یا وقت هایی که هوس یک خوراکی خاصی می کنید آنرا برایتان فراهم می کند و .. یعنی عاشق شده.

۵-از آسیب پذیر بودن در مقابل شما نمی ترسد

همیشه به پسرا یاد داده اند که کمتر احساساتی باشند تا میزان آسیب پذیری شان پایین باشد.بنابراین اگر پسری جنبه آسیب پذیرش را  نشان داد یعنی وابستگی و پیوند عمیقی با شما دارد.

۶-او از اینکه خود واقعی اش رابه شما نشان دهد نمی ترسد

زناشویی

یکی از نشانه های عاشق شدن یک پسر این است که خود واقعی اش را به شما نشان می دهد چون با شما احساس راحتی می کند.

وقتی یک مرد عمیق ترین ترس ها و بزرگترین آرزوهای خود را با شما در میان می گذارد، نشان میدهد که چقدر به شما اعتماد دارد.

اگر متوجه شدید که یک پسر در مقابل خانواده، دوستان و آشنایانش با شما طور دیگری رفتار می کند یعنی بوهای خوبی به مشام نمی رسد و او یک چیزهایی را از شما مخفی کرده است.

۷-به ظاهر خود بیشتر می رسد

وقتی مردی بیشتر از قبل به ظاهرش اهمیت می دهد و تلاش می کند تا جذاب تر بنظر برسد یعنی می خواهد زن مورد علاقه اش را تحت تاثیر قرار دهد.

۸-به تصمیمات و نظرات شما احترام می گذارد

مردی که عاشق شما باشد همیشه به نظرات و تصمیمات شما احترام میگذارد.سعی نمیکند نظر شما را عوض کند یا به هر طریقی حرف خودش را به کرسی بنشاند.

۹-شما را با خانواده و افراد مهم زندگی اش آشنا میکند

اگر یک پسر از شما درخواست می کند تا با خانوده و دوستانش ملاقات کنید یعنی به شما علاقه مند شده و قصدش برای ادامه این رابطه جدی است.

البته اگر پسر تصمیمش را در مورد شما گرفته باشد و واقعا عاشقتان باشد به این خاطر شما را با خانواده آشنا نمی کند که آنها هم در مورد شما نظر بدهند.بلکه او فقط میخواهد کسی که دوستش دارد را به همه معرفی کند.

۱۰-چیزهای ناخوشایند را بخاطر شما تحمل می کند

یکی از نشانه های عاشق شدن یک پسر این است که بخاطر شما با افرادی که خوشش نمی آید رفت و آمد می کند یا فعالیت هایی انجام می دهد که خیلی دوست ندارد.

۱۱-دوست دارد از کوچکترین چیزها در مورد شما خبردار شود

زناشویی

پسری که عاشق شماست دوست دارد بداند کجا می روید؟ با چه کسی رفت و آمد می کنید؟چه مردانی در زندگی شما بوده اند و …

۱۲-شما را همه جوری دوست دارد

یکی دیگر از علائم عاشق شدن پسرا این است که شما را همه جوری دوست دارند.با آرایش بی آرایش.با هر لباسی.برایشان فرق نمیکند.وجود خود شما برای آنها با ارزش است.

۱۳-شما را به انجام کاری که دوست ندارید مجبور نمی کند

پسران عاشق بیشتر دنبال رضایت و خوشحالی شما هستند.آنها درخواست هایی نمی کنند که باعث ناراحتی تان شود.همه چیز را در رختخواب نمی بینند و عشق و صمیمیت برایشان اولویت دارد

حرکات مرد عاشق چگونه است ؟

از روی حرکات مرد عاشق میتوانیم به اتفاقاتی که در درون او میفتد پی ببریم.همه دخترها دوست دارند بدانند که وقتی یک مرد عاشق می شود چطور رفتار می کند؟ موارد زیر نشان می دهد که یک پسر عاشق شما شده است:

هنگام صحبت و برنامه ریزی برای آینده از واژه “ما” استفاده می کند

برای معرفی شما به خانواده خودش و دیدن خانواده شما عجله دارد

بی دلیل به شما زنگ می زند و بیشتر وقتش را برای شما صرف می کند

با شما چیزهای جدیدی که هیچوقت سراغشان نرفته را امتحان می کند

خیلی به شما نگاه می کند و ارتباط چشمی برقرار میکند.حتی وقتی حواستان نیست.

مثل یک آینه تمام حرکات و رفتارهای شما را منعکس می کند.مثلا وقتی شما می خندید او هم میخندد.

دوست دارد مدام برای شما یک کاری انجام دهد.

آرام و قرار ندارند.اگر با او بیرون بروید متوجه می شوید که بیقرار هستند، مرتب بلند میشوند و مینشینند.

او به روابط شما با دیگران حسادت می کند

بعضی از دخترها از پسرهای مغرور خیلی خوششان می آید و این مردان را جذابتر از بقیه می دانند مخصوصا زمانی که یک جورهایی غیرمستقیم عشقشان را اعتراف می کنند.اما به نظر شما نشانه های عاشق شدن مردان مغرور چیست؟

گاهی اوقات برای شروع یه رابطه باید از یک مشاور کمک گرفت ، پس پیش از هر تصمیمی ابتدا صفحه مشاور روابط عاطفی را مطالعه نمایید

۱- مردان مغرور سر صبحت را باز می کنند:

آنها حتی وقتی هیچ حرفی برای گفتن بین شما وجود ندارد یک مساله ای را مطرح می کنند تا با شما حرف بزنند و بحث را مرتب ادامه می دهند تا از این طریق شما را بیشتر بشناسند.

روابط زناشویی

۲- از خودش تعریف می کند:

مرد مغروری که به شما علاقه مند شده خیلی قپی می آید و به خودش می بالد.البته فکر نکنید که با اینکار می خواهد حس شما را نسبت به خودتان بد کند بلکه او فکر می کند که اینطوری می تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد تا بیشتر دوستش داشته باشید.

۳- ممکن است توهین آمیز صحبت کند:

مردان مغرور برای جلب توجه و نشان دادن علاقه شان شوخی هایی میکنند که شاید به مزاق شما خوش نیاید.البته این کار را عمدی انجام نمی دهند و اصلا متوجه این نیستند که شوخی شان شاید خوب از آب در نیاید.

۴- به شما محل نمیگذارد یا شما را نادیده می گیرد:

یکی از نشانه های عاشق شدن یک پسر مغرور این است که طوری رفتار میکند که شما را تحریک کند تا اعتراف کنید به او علاقه دارید.یعنی با اینکار تلاش میکند تا نشانه های بیشتری از علاقه شما به خودش پیدا کند.

۵- با اعتماد بنفس و پرقدرت خودش را نشان میدهد:

مردان متکبر و عاشق وقتی بلند میشوند شکمشان را به داخل میکشند، شانه هایشان را عقب می دهند و با اعتماد بنفس راه میروند.آنها می خواهند با اینکار نشان دهند که یک مرد آلفا هستند که بخوبی می توانند از شما مراقبت کنند.

۶- پول خرج می کند:

مردان مغرور هربار که بیرون می روید هزینه شام را پرداخت می کنند و از اینکه یک خانوم اینکار را انجام دهد خوششان نمی آید.با اینکار می خواهند بگویند که عرضه فراهم کردن امکانات زندگی را دارند.

۷- حساب شده عمل می کنند:

مردان مغرور خیلی مراقب حرفها و رفتارهایشان هستند.آنها ممکن است ۳ روز یکبار تماس بگیرند یا وقتی پیام میدهید بلافاصله جواب ندهند.شاید به این خاطر که نگران هستند که یک وقت کار اشتباهی انجام ندهند.

۸- از شما به شکل خاص تعریف و تمجید می کند:

عشق

پسرهای مغرور یک جوری از شما تعریف می کنند که خیلی به چشم نیاید که قصد تعریف کردن از شما را دارند.یا خیلی برایشان سخت است که شما را با نام زیبا و جذاب و عزیز و … صدا کنند.

برخی از مردان بخاطر اینکه میترسند دختری که عاشقش هستند به آنها علاقه نداشته باشد عشق خودشان را تا زمانیکه یک نشانه ای از دختر ببینند پنهان می کنند.

ما در ادامه ۸ تا از نشانه های عشق پنهانی مردان را ذکر می کنیم تا اگر شما دخترها هم به یک پسری علاقه دارید و می خواهید بدانید او هم همین حس را دارد یا نه از روی این نشانه ها یک چیزهایی دستگیرتان شود.

همیشه برای شنیدن حرفهای شما وقت آزاد دارد و سعی می کند پیرامون صحبت های شما خاطرات یا مباحثی را مطرح کند.

 نظرات شما برایش ارزشمند است.او حتی اگر از نظرات شما استفاده نکند اما همیشه از شما نظرخواهی کرده و بابت آن از شما تشکر و قدردانی می کند.

علاقه مند است در مورد زندگی شما بیشتر بداند.

سعی می کند با شوخ طبعی هایش شما را بخنداند زیرا از شادی شما بسیار شاد میشود.

زمان های استراحت خود را برای ملاقات با شما قرار می دهد و طوری برنامه میریزد که زمان بیشتری کنار شما باشد.

رفتارش با شما با بقیه دخترها فرق دارد.

 وقتی کنار شماست به دخترهای دیگر اهمیت نمی دهد و حرفی هم از انها نمی زند.

از شما می خواهد که در برنامه های مختلفی که دارد شرکت کنید زیرا در ذهنش شما را همسر اینده خود می داند.

 وقتی از او تعریف می کنید صورتش سرخ شده و برق خوشحالی در چشمانش موج می زند.زیرا نمی تواند همیشه حسی که در دل دارد را پنهان کند.

 وقتی با شماست دست و پایش را گم می کند.

چرا مرد عاشق دوری میکند

بعضی وقت ها می بینیم مرد زندگیمان با وجود اینکه به ما علاقه دارد از ما دوری می کند بنظر شما چرا مرد عاشق دوری میکند؟

مرد عاشق ممکن است بخاطر اینکه از قبول مسئولیت، از احساسی که دارد و از آسیب دیدن می ترسد یا اینکه فکر می کند انتخابش اشتباه بوده از شما دوری کند.

اینکه مردان در رابطه های طولانی مدت راحت نیستند و سعی می کنند دوری کنند می تواند به دلایل زیر باشد:

وقتی رابطه به سمت جدی شدن میرود و در مورد آینده، زندگی مشترک، علایق و …صحبت به میان می آید مرد را می ترساند.ترس از اینکه نتواند رویاهایی که طرف مقابل دارد را به واقعیت تبدیل کند.

برخی از مردان ترس از دست دادن دارند اما از طرفی هم با خود می گویند نکند فرد بهتری بتوانم پیدا کنم.به همین خاطر وقتی رابطه جدی می شود سعی می کنند دوری کنند.بعد که کمی مطمئن شدند انتخابشان درست است باز نزدیک می شوند.

وقتی رابطه جدی می شود انتظارات از یکدیگر بیشتر می گردد.و مرد یکدفعه خود را در یک رابطه ای می بیند که با چالش های مختلف روبرو است.این مساله ممکن است او را بترساند یا که فکر کند این رابطه ارزش این همه سختی را ندارد.

دلیل دیگری که ممکن است مرد عاشق دوری کند این است که فکر می کند اگر هرازچندگاهی دوری کند برای شما عزیزتر می شود.یک جورهایی میخواهد بسنجد که چقدر برای شما ارزش دارد.