۰ نفر

تست بینایی؛ اگر بتوانید گوزن را پیدا کنید یک نابغه هستید!

۱۵ شهریور ۱۴۰۱، ۰:۲۰
کد خبر: 665899
تست بینایی؛ اگر بتوانید گوزن را پیدا کنید یک نابغه هستید!

خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. جالب است بدانید که چگونه برخی از چیزها دقیقا در مقابل شما قرار دارند، اما تشخیص و دیدن آنها زمان زیادی می برد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ سیستم بینایی ما طوری تنظیم شده است که ما بتوانیم در محیطی سه بعدی و سرشار از نور، سایه، رنگ، بافت و اشیاء و اشکالی متنوع و متعدد در فواصل دور و نزدیک ببینیم. بسیاری از ما بدون توجه به اینکه ایجاد تصویری صحیح از جهان اطراف ما برای سیستم بینایی و مغز چه عملیات پیچیده‌ای به همراه دارد، دیدن را امری ساده و پیش پا افتاده تلقی می‌کنیم.

معماهایی با تصاویر پنهان ابزاری عالی برای بررسی مهارت های مشاهده شما است. آنها حروف ، عکسها یا شماره های مخفی در یک الگو یا زمینه مشابه دارند و چشم و مغز شما باید یکی را از دیگری جدا کند.

تصویر زیر در یک منطقه جنگلی گرفته شده است.در نگاه اول تنها شاخ و برگ درختان و بوته دیده می شوند، اما چیزی که این تصویر را بسیار منحصر به فرد می کند این است که یک گوزن نیز در تصویر پنهان شده اند. افراد تیزبین میتوانند این گوزن را در ۱۰ ثانیه پیدا کنند.

تست بینایی گوزن مخفی شده

به تصویر نگاه کنید و ببینید آیا می توانید گوزن پنهان شده در بین شاخ و برگ درختان را بیابید؟ ۱۰ ثانیه برای پیدا کردن گوزن فرصت دارید.

تست بینایی گوزن

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آیا گوزن را در تصویر پیدا کرده اید؟ اگر بله، تبریک. به ما بگویید در چند ثانیه آن را پیدا کرده اید. اگر نه، ناراحت نشوید و با دقت بیشتری دنبال پیدا کردنش باشید

 در اینجا سرنخی به شما می دهیم: اگر با دقت به سمت راست تصویر نگاه کنید و تمرکز کنید، گوزن را در آنجا خواهید دید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

این بار پاسخ تست را نمی دهید، چرا که میخواهیم شما مخاطبان عزیز خودتان محلی که گوزن در آن مخفی شده است را پیدا کرده و برای ما بنویسید

در بخش نظرات به ما بگویید؛ که گوزن را در کدام قسمت تصویر دیده اید و چند ثانیه زمان برد که به پاسخ برسید