۰ نفر

حضور هلو در مجموعه نمایشگاه های بین المللی غلات و شیرینی ۱۴۰۱

۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۰۴
کد خبر: 665682
حضور هلو در مجموعه نمایشگاه های بین المللی غلات و شیرینی ۱۴۰۱

مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی غلات، نان، نوشیدنی، شیرینی و شکلات ۱۴۰۱ از ۲۱ تا ۲۴ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود؛ اما لزوم و فایده برگزاری این نمایشگاه چیست و بازدید از این نمایشگاه چه سودی برای فعالان این اصناف دارد؟

درباره مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی غلات و شیرینی 1401

«نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات ایران»، «نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته» و «نمایشگاه بین المللی صنعت غلات، آرد و نان» از مطرح‌ترین و معتبرترین نمایشگاه‌های این صنایع در خاورمیانه شمرده می‌شوند. این مجموعه که به‌طور سالانه برگزار می‌شود، قابل بازدید توسط افراد حرفه‌ای و متخصصان حوزه‌های نان، شیرینی و شکلات و نوشیدنی و همچنین عموم مردم و علاقه‌مندان است. کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایشگاه نان و غلات 1401.

محصولات قابل ارائه در این نمایشگاه‌های بین‌المللی در دو بخش قرار می‌گیرند؛ بخشی مربوط به انواع نان، غلات، شیرینی، شکلات، آب‌نبات، نوشیدنی و مواد اولیه‌ای مثل پودر کاکائو، چای و قهوه و بخشی مربوط به ماشین‌آلاتی که در فرایندهایی مثل تهیه، بسته‌بندی و فروش این محصولات استفاده می‌شوند.

شرکت‌های متعدد تولیدکننده و فروشنده لوازم قنادی، شیرینی‌جات، شکلات، نان و غلات و نوشیدنی و همچنین تولیدکنندگان و فروشندگان ماشین‌آلات مرتبط با این اصناف در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

تجهیزات قنادی و کافی‌شاپ

از دیگر موارد مرتبط با حوزه نان، نوشیدنی، شیرینی و شکلات می‌توان به نرم‌افزارها و سخت‌افزارهایی اشاره کرد که این اصناف را در فرایند تولید و فروش محصولات، یاری می‌دهند. به‌عنوان مثال می‌توان به نرم‌افزارهای صنفی و پنل‌های شغلی اشاره کرد که به‌طور تخصصی برای استفاده در صنف قنادی یا کافی‌شاپ طراحی و تولید شده‌اند. با استفاده از این نرم‌افزارها، می‌توان مواد اولیه موجود در انبار، فرمول تولید محصولات و هزینه صرف‌شده برای تولید این محصولات و همچنین میزان فروش و سود حاصل از آن را به‌طور دقیق ثبت و پیگیری کرد.

از دیگر ابزارهای کاربردی برای این اصناف، می‌توان به سخت‌افزارهای فروشگاهی اشاره کرد. سخت‌افزارهایی مثل صندوق فروشگاهی، ترازوی دیجیتال، کیوسک تسویه و کیوسک سفارش‌گیر که عملیات سفارش و فروش محصولات را با سرعتی بسیار بیشتر به انجام می‌رسانند.

هلو در نمایشگاه‌های بین‌المللی غلات و شیرینی

شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو بر پایه رفع نیازهای فعالان اصناف قنادی، نان و کافی‌شاپ به طراحی و تهیه نرم‌افزار حسابداری ویژه این اصناف پرداخته و نرم‌افزارهای صنفی خود را با امکانات کاربردی متعدد ارائه کرده است. از طرفی با قرار دادن قابلیت اتصال نرم‌افزار به سخت‌افزارهای فروشگاهی، عملیات فروش محصولات را نیز به کاری سریع و آسان تبدیل کرده است.

نرم‌افزار حسابداری هلو با قابلیت اتصال به صندوق فروشگاهی، کمک می‌کند تا همه امور مربوط به ثبت سفارش‌های مشتریان، تسویه‌حساب و چاپ فیش را به‌سرعت پیش برود. همچنین با اتصال به انواع ترازوهای دیجیتال، عملیات ثبت فاکتور و تحویل نسخه چاپی فاکتور به مشتریان را به‌سرعت و بدون هیچ‌گونه خطایی انجام می‌دهد.

نانوایی‌ها، کافه‌ها و قنادی‌های بزرگی که در هر ساعت با تعداد زیادی سفارش‌ مواجه شده و باید آنها را مدیریت کنند، می‌توانند با استفاده از کیوسک تسویه، به فرایند تسویه سرعت ببخشند. خوشبختانه نرم‌افزار هلو دارای قابلیت اتصال به کیوسک تسویه نیز هست و در این مرحله هم به یاری صاحبان مشاغل می‌رود.

کیوسک سفارش‌گیر نیز یکی از سخت‌افزارهای کاربردی برای نانوایی‌ها، کافه‌ها و قنادی‌های بزرگ و شلوغ است؛ کیوسک سفارش‌گیر با برخورداری از یک پلتفرم ثبت سفارش، عملیات ثبت و پرداخت سفارش را به‌طور کاملا مکانیزه به انجام می‌رساند. شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو از این سخت‌افزار نیز غافل نشده و امکان اتصال نرم‌افزار به کیوسک سفارش‌گیر را فراهم آورده است.

نرم‌افزار هلو برای سهولت و راحتی کار، به سخت‌افزارهای فروشگاهی دیگری نیز از جمله کالرآیدی، فیش پرینت، بارکدخوان و نمایشگر مشتری متصل می‌شود.

شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو امسال با شرکت در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی غلات، نان، نوشیدنی، شیرینی و شکلات 1401 به‌طور کامل و با جزییات به معرفی و ارائه محصولات مرتبط با این اصناف و امکانات ذکر شده در بالا می‌پردازد. شما می‌توانید از تاریخ 21ام تا 24ام شهریور ماه از غرفه شرکت هلو دیدن کرده و از نزدیک با محصولات این شرکت آشنا شوید.