۰ نفر

ویژگی های جذابیت در متولد هر ماه چیست؟ (بخش دوم)

۴ مهر ۱۴۰۱، ۲۳:۰۱
کد خبر: 664534
ویژگی های جذابیت در متولد هر ماه چیست؟ (بخش دوم)

برخی خصوصیت های انسان ها گویی با ماه تولد ایشان تناسب بسیاری دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛  شاید تا به حال با خودتان فکر می‌کردید که کاش در ماه دیگر متولد می‌شدید و ویژگی خاص آن ماه را داشتید تا بتوانید شرایط را بهتر کنترل کنید.

شناخت خصوصیات افراد همواره برای خیلی ها جذاب بوده است.  در ادامه خصوصیاتی که در مورد شخصیت متولدین ماه های مختلف سال وجود دارد را قرار داده ایم. 

مهر

مهر ماهی‌ها به شدت مهربان هستند. همیشه احساسات دیگران را در نظر می‌گیرند. همیشه عدالت دارند. تعادل را رعایت می‌کنند و از اینکه دیگران رفتار آن‌ها را نپسندند، نمی‌ترسند و کار درست خودشان را انجام می‌دهند. همچنین انسان‌های متعهدی هستند، بنابراین رابطه با مهر ماهی‌ها رابطه خوبی خواهد بود و پایدار باقی می‌ماند، زیرا به شدت وفادار هستند.


در این زمینه بخوانید؛

فداکارترین همسرها متولد کدوم ماه هستند؟

خوش شانس ترین افراد متولد کدوم ماه هستن

ویژگی های جذابیت در متولد هر ماه چیست؟ بخش اول


 

زیبایی و هوش

آبان

آبان ماهی‌ها خصلت مرموزی دارند و با سیاست عمل می‌کنند و با ترفند خودشان در رابطه رمانتیک مدیریت می‌کنند و حتی به گونه‌ای عمل می‌کنند که ویژگی‌های منفی شان هم برای طرف مقابل جذاب باشد.

آذر

آذر ماهی‌ها به دنبال خطر و ماجراجویی هستند. آن‌ها عاشق کشف کردن و سفر کردن هستند و شاید در ارتکاب جرم شریک خوبی محسوب شوند. همیشه نیمه پر لیوان را می‌بینند؛ حتی اگر بدترین اتفاقات رخ داده باشد و انرژی مثبت آن‌ها به همه انتقال پیدا می‌کند.

 زنان متولد آذر ماه

دی

دی ماهی‌ها قابل اعتماد و اطمینان هستند و همیشه خوبی‌های شما را می‌بینند و این یک ویژگی مثبت بسیار بزرگ در آن‌ها است و شما همیشه می‌توانید روی صبوری، متانت و تواضع آن‌ها حساب کنید.

بهمن

بهمن ماهی‌ها تا جایی که بتوانند به هم نوع خود کمک می‌کنند و اقداماتی را انجام می‌دهند تا دنیا را به جای بهتری تبدیل کنند. آن‌ها انرژی خود را صرف کمک کردن به دیگران می‌کنند. در رابطه؛ شنوای خوبی هستند و همیشه به همسر خود یاری می‌رسانند.

اسفند

متولد اسفند

اسفند ماهی‌ها با کسانی که مشکل دارند، بسیار خوب همدردی می‌کنند و درد و مشکل شما را به خوبی درک کرده و آن را حس می‌کنند؛ بنابراین افراد دلسوزی هستند. شاید بتوان گفت اسفند ماهی‌ها در بین بقیه ماه‌ها رمانتیک‌ترین هستند و برای جلب رضایت همسرشان هر کاری که از دست شان بربیاید را انجام می‌دهند.

مطالب این مقاله فقط جنبه ی سرگرمی دارد و قابل استناد نیست.