۰ نفر

عکس خندان یک خانواده با تابوت مادرشان خبرساز شد!

۶ شهریور ۱۴۰۱، ۲۰:۱۲
کد خبر: 663834
عکس خندان یک خانواده با تابوت مادرشان خبرساز شد!

خانواده ای که پس از انتشار یک عکس با تابوت مادرشان مورد انتقاد کاربران قرار گرفته بودند در این باره توضیحی را منتشر کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک خانواده هندوستانی پس از آنکه عکسی از آن‌ها در کنار تابوت مادر سالخورده شان در حالی که لبخند بر لب داشتند منتشر شد مورد انتقاد شدید کاربران در فضای مجازی قرار گرفتند. در سلفی منتشر شده همه اعضای این خانواده در حالی که خندان بودند در کنار تابوت مادرشان دیده می‌شدند.

بنا به گزارش ndtv، در این اتفاق که در ایالت کرالا هند رخ داد دست کم ۴۰ عضو این خانواده در کنار تابوت مادر ۹۵ ساله خود " مریما " گرد هم آمدند و یک عکس سلفی خندان ثبت کردند.

اما انتشار این عکس در فضای مجازی موجب حمله بسیاری از کاربران به این خانواده شد. آن‌ها قیافه‌های خندان در کنار تابوت این پیرزن را مورد سوال قرار داده و شدیدا از اعضای این خانواده انتقاد کردند.

با این حال، این خانواده ضمن رد نگرانی کاربران اینترنت اعلام کردند که از آخرین روز حضور در کنار مادر خود برای یادآوری خاطرات خوبی که از او برایشان به جا مانده بود استفاده کردند. آن‌ها در یک بیانیه نوشتند: «لبخند‌ها عمدی بود و تایید می‌کنیم که از این عکس پشیمان نیستیم.»

عکس خندان یک خانواده با تابوت مادرشان خبرساز شد!

این خانواده با اعلام اینکه حس و حال افرادی را که به آن‌ها در فضای مجازی حمله کردند درک می‌کنند گفتند این قابل درک است، زیرا مردم به تصاویر خانوادگی غم انگیز از مراسم‌های خاکسپاری عادت کرده اند.

در این بیانیه آمده است: «مادرمان نزدیک به ۹۵ سال با شادی زندگی کرد و همه ما می‌دانیم چقدر او را دوست داشتیم و از او مراقبت می‌کردیم. این تصمیم جمعی ما بود که آخرین عکس را با او در حالی که حالتی شاد بودیم ثبت کنیم تا از خداحافظی ماندگار با او اطمینان حاصل کنیم.»