۰ نفر

از کجا بفهمم همسرم چیزی رو از من پنهان می کنه؟

۵ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۲۴
کد خبر: 663345
از کجا بفهمم همسرم چیزی رو از من پنهان می کنه؟

اگر همسرتان رفتار های مشکوک و عجیب غریبی به تازگی پیدا کرده و شم زنانه تان به شما می گوید چیزی در این بین پنهان شده کافیست با ما همراه باشید تا روش تشخیص خیانت مردان را فرا بگیرید.

روش تشخیص خیانت مردان

به گزارش اقتصاد آنلاین؛حتی ما خانم ها به دلیل حس های زنانه مان ممکن است گاهی اوقات رفتار های همسرمان را اشتباه برداشت کنیم و با یک سوء تفاهم مواجه شده باشیم از این رو باید با روش تشخیص خیانت مردان به طور کلی آشنا باشیم.

خیانت یا … ؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به دنبال آن گسترش روابط رفتار دختران و پسران به طور کلی عوض شده و باعث شده که برقراری ارتباط با افراد دیگر چه برای مردان و چه برای زنان ساده شود از این رو امروزه شاهد خیانت مردان به زنان و زنان به مردان هستیم. همچنین می توان گفت به علت ساده تر  و آسان تر شدن ارتباط برقرار کردن با دیگران زوج هایی که در این شرایط خیانت نمی کنند خیلی با وفاتر و متعهد تر از زوج های بیست سال پیش هستند که خیانت نمی کردند.

در حقیقت امروزه کسی که شرایط برایش محیا است و خیانت نمی کند سخت پیدا می شود. در زمان پدر و مادر های ما یا حتی پدر مادر بزرگ ها ارتباط برقرار کردن با جنس مخالف کاری سخت و زشت بود اما امروزه در شبکه های مجازی و دنیای مدرن افراد به راحتی می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و نتیجه آن خیانت کردن شود. در ادامه می‌خواهیم به همراه یکدیگر ببینیم که خانم‌ ها در زندگی زناشویی از روی چه نشانه ‌هایی می‌توانند خیانت همسرشان را متوجه شوند.


در این زمینه بخوانید؛

موردی که خیلی ها از همسرشون پنهان می کنن

خانم های با سیاست چطوری جواب شوهرشون رو میدن؟

علت دعوا و کتک کاری زیاد زن و شوهر چیست؟


 

آیا روش تشخیص خیانت مردان را می‌دانید؟

پنهان کاری روابط زناشویی

امروزه در رابطه های زناشویی که در اطراف مان و شبکه های اجتماعی می بینیم همواره بسیاری از خانم ها و آقایان با خیانت مواجه می شوند. از این رو با روش تشخیص خیانت مردان به راحتی می توانید علائم و نشانه های خیانت کردن همسرتان را متوجه شوید. حتی بسیاری از افراد با داشتن آگاهی از روش تشخیص خیانت مردان با اقدام به موقع می ‌توانند در بسیاری از اوقات از وقوع خیانت جلوگیری کنند.

متاسفانه امروزه بسیاری از زوج ها با مشاهده خیانت همسرانشان به جای مشورت و مشاوره با یک فرد متخصص در همان ابتدا به افرادی که در اطرافشان با ان ها احساس صمیمیت می کنند مراجعه می کنند و تحت تاثیر مشاوره های غلط این افراد شرایط را به قدری پیچیده می کنند که در آخر از یکدیگر جدا می شوند. در حقیقت موضوع خیانت اگر در زمان مقرر رسیدگی نشود اوضاع را بحرانی تر می کند.

روش های تشخیص خیانت مردان که حتما باید بدانید

خیانت کردن مردان یا زنان ممکن است در هر دوره ای از رابطه رخ دهد برای مثال یک فرد در سال پانزدهم زندگی و یک فرد در سال اول زندگی شروع به خیانت کردن می کند پس خیانت به سال ازدواج هیچ ربطی ندارد. عوامل زیادی برای خیانت یک فرد در زندگی وجود دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

درگیر شدن بیش از اندازه در مسائل شخصی و شغلی

غرق شدن یک نفر در دنیای خود یا نقش پدری و مادری

نداشتن تفریحات با یکدیگر

مراقبت نکردن زوجین از رابطه عاشقانه خود

فضای متشنج در خانه

پنهان کاری روابط زناشویی

از طرفی دیگر با روش تشخیص خیانت مردان به راحتی می توانید زندگی خود را نجات دهید. از نشانه ‌های خیانت در افراد می ‌توان به سردی در روابط، مخفی کاری و دروغ گفتن، بروز بیماری ‌های مقاربتی، تغییرات بارز رفتاری مانند ابراز خشم بدون دلیل منطقی یا بر عکس مهربان شدن ناگهانی برای جبران احساس گناهی که به او دست داده اشاره کرد.

وقتیی یک فرد چه آقا و چه خانم به همسر خود خیانت کند نشانه های ظاهری و رفتاری بسیار زیادی وجود دارد که می تواند به پیدا کردن خیانت کمک های شایانی کند. اما قبل از پرداختن به موضوع روش تشخیص خیانت مردان باید بدانید که وجود یک یا حتی چند تا از این موارد در همسرتان نشانه خیانت او به شما نمی باشد و اگر این موارد ادامه دار باشد آن موقع باید کم کم نگران اوضاع شوید. مهم ترین نشانه های خیانت عبارت است از :

تغییرات عجیب در رفتار و ظاهر : اگر همسرتان به یک باره به سر و وضع خود می رسد، باشگاه رفتن را شروع کرده، مدام عطر می زند، روی حریم شخصی اش حساس شده، از جواب دادن به سوال هایتان طفره می رود باید بدانید که تا حدودی با هشدار های خیانت رو به رو شده اید.

برنامه کاری غیر معمول و دورهمی ‌های مشکوک : اگر همسرتان به یک باره تا دیر وقت در سرکار می ماند و با دوستان خود به بیرون می رود و از شما نمی خواهد که همراه او بروید باید بدانید که خیانت به شما هشدار می دهد.

ترک کردن پی در پی خانه : اگر همسرتان با جملاتی مانند میرم از فروشگاه یه چیزی بخرم، دوستام همین دور و بر هستند میرم یه سر ببینمشون، حوصله ‌ام سر رفته میرم یه چرخی بزنم دائم شما را دست به سر می کند کمی مشکوک به نظر می رسد.

راهکار های گرفتن مچ همسر با معشوقه

اگر همسر شما در حال خیانت کردن باشد بی شک برای برقراری ارتباط و بیرون رفتن با معشوقه اش به دنبال راهی می باشد. در این زمان شما باید وارد میدان شوید و با روش تشخیص خیانت مردان به درستی زندگی خود را نجات دهید. روش تشخیص خیانت مردان که به دنبال ارتباط برقرار کردن با معشوقه اش می باشد عبارت است از :

خیانت

مکالمات پنهانی با فردی ناشناس : پاک کردن سوابق تماس، رمز گذاشتن روی تلفن، تماس‌های متعدد با شماره ناشناس یا نبودن اطلاعات تماس روی قبض تلفن همگی نشانه های اشکاری هستند که همگی نشان از پنهان کردن یک موضوع می باشد.

شماره‌ های ناشناس و صحبت ‌های رمزی : اگر وقتی تلفن شوهرتان زنگ می خورد دائم به اتاق می رود و ساعت های طولانی مشغول بگو و بخند پشت تلفن می باشد باید به او شک کنید. زیرا افراد خیانتکار همواره شماره معشوقشان را با نام دیگری در تلفن های همراهشان ذخیره می کنند تا شما متوجه نشوید و در پاسخ سوال های شما می گویند همکارم بود.

رفتار‌های که معمولا بعد از خیانت از همسران دیده می‌شود

در بسیاری از اوقات مردان یا زنانی که خیانت می کنند برای رهایی از حس عذاب وجدان و گناه خود رفتار هایی برای جبران کارهایشان می کنند. برای مثال بدون مناسبت برای همسر خود کادو یا گل می خرند در حالی که در حالت عادی در مناسبت ها هم برای همسرانشان گل نمی خریدند. حتی ممکن است محدودیت ‌هایی که قبلا برای شما ایجاد می‌کرد را از بین برده باشد. برای مثال شما فردی هستید که همیشه علاقه داشتید به دورهمی های دوستانتان بروید و او همواره شما را از رفتن به این مراسمات محروم می کرد ولی الان از حضور شما در این مکان ‌ها بسیار استقبال می‌کند.

در حقیقت این تغییر رفتار ‌های ناگهانی در همسرتان می تواند دلیلی برای بی تفاوتی او نسبت به شما و شروع خیانت باشد. البته در این مورد هم می توان گفت که هر بی تفاوتی و رفتاری دلیل بر خیانت نیست. از طرفی روش تشخیص خیانت مردان بسیار آسان است و در صورت مشاهده حتی یک مورد کوچک شما به راحتی متوجه می شوید. در حقیقت همسر شما هنگام خیانت کردن به دنبال پیدا کردن و به دست آوردن لذت های جدید مانند رابطه جنسی، عشق، زندگی جدید، فضای خانه و …. می باشد و در نگاه اول هرکسی آن را تشخیص خواهد داد.

مهم ترین ویژگی های مشترک مردان خیانت کار

همه ی مردانی که خیانت می کنند ویژگی های مشترکی دارند که با بررسی و آگاهی این ویژگی ها به همراه روش تشخیص خیانت مردان به سرعت می توانید دست همسر خود را رو کنید. در ادامه ما برخی از مهم ترین ویژگی های مشترک مردان خیانت کار را برای شما مطرح کرده ایم تا با آشنایی با این ویژگی ها هر چه زودتر زندگیتان را نجات دهید. این ویژگی های عبارتند از :

پنهانکاری

این فرد در مورد تلفن همراه خود حساس است و او را از خود به هیچ وجه جدا نمی کند و هر وقت از او سوال هایی در مورد تلفن همراهش می پرسید او شما را دست به سر می کند.

نداشتن رابطه خوب حتی با مادر

اگر یک فرد حتی به مادر خود دروغ می گوید و با او بد صحبت می کند مسلما با شما هم همین کار را خواهد کرد و دروغ گفتن یک مرد به صورت مداوم یعنی خیانت کردن و پنهان کردن یک امر.

از خودش مطمئن نیست

اگر همسر شما از اعتماد به نفس پایینی برخوردار است و از خودش مطمعن نیست سعی نکنید زیبائی و جذابیت های خودتان را به رخ او بکشید و جلوی او به موفقیت های کاری تان بنازید. زیرا در این شرایط فرد به سراغ خیانت کردن می رود تا کاستی های خود را جبران کند.

فراموشکار است

اگر شوهرتان قبلا هواس پرت و فراموش کار نبوده و اکنون فراموش کار شده باید کمی نگران باشید. این افراد حتی تاریخ تولد یا ازدواج با شما را هم فراموش می کنند و انقدر بی اهمیت هستند که وقتی به آن ها یادآوری می کنید سریعا از شما رد می شوند.

هر همسری خیانت کار نیست!

اگر با نشانه ها و روش تشخیص خیانت مردان که در مطالب فوق گفته شد به همسر خود شک کرده اید و چند موارد مانند دیر به منزل آمدن یا خاموش بودن تلفن مشاهده کردید دلیل بر خیانت کردن او نیست. حتی با شنیدن تماس های مشکوک و طولانی ام به صورت صدرصد نمی توانید او را به خیانت کردن متهم کنید. در این شرایط خیلی از افراد می گویند که گوشی همسرم را چک کنم یا نه؟

در حقیقت با چک کردن گوشی همسرتان شما حریم خصوصی او را زیر پا می گذارید. گاهی اوقات نگرانی در مورد خیانت همسر بی مورد است چرا که بعضی از افراد به خصوص مردان دوست دارند که هویت شغلی و اجتماعی مستقلی داشته باشند و روی پای خودشان باشند. به همین دلیل ترجیح می ‌دهند بسیاری از مشکلات و دغدغه ‌های کاری که دارند را از همسرشان مخفی نگه دارند.

اگر مطمئن هستید که همسرتان در حال خیانت به شماست باید چیکار کنید؟

تنهایی ناراحتی دختر جوان

اگر شک و حس های پنهان شما حتی با روش تشخیص خیانت مردان به درجه ای رسیده که تا حد زیادی مطمعن هستید همسرتان به شما خیانت می کند باید در زمانی مناسب که از امادگی روحی برخوردار هستید نگرانی تان را با حفظ آرامش، با همسرتان در میان بگذارید. زیرا باید مشخص شود که مشکل از کجا نشات گرفته است و آن را ریشه یابی کنید. در واقع لازم است معین شود که این فاصله بین شما و همسرتان از چه زمانی آغاز شده است و اینکه آیا او هم چنان می‌خواهد به خیانت خود ادامه دهد یا خیر.

آنچه در معضل خیانت حتی توسط مشاوران هم اهمیت دارد این است که سهم هر یک از زوج ها در خیانت کردن مشخص شود و چاره ای برای آن اندیشیده شود و به حل آن بپردازند. اما از آنجایی که زوجین در این موقعیت بحرانی نمی ‌توانند آرامش خود را حفظ کنند ممکن است با صحبت کردن موضوع نه تنها حل نشود بلکه باعث فعال شدن آتشفشان خاموش هم شود.